Hoe heet je Turkse lief en waar heb je hem ontmoet?

Nou ik ook niet !! Tot nu toe heb ik nog niets geks over hem gehoord maar ik hou het altijd in mijn achterhoofd…you never know. Maar ik wil er niet vanuit gaan, er zijn ook goede mannen daar.

Ik zit ook op een ander forum waar het stikt van de Engelsen en paar Zweden, en op een communitysite waar ze ook allemaal weer zitten, die meiden gaan om de haverklap naar Marmaris en kennen zoveel daar en velen hebben daar allemaal contact met elkaar en zien elkaar in Marmaris…ik heb daar ook een foto van hem en ons op staan en op de community site ook. Nu weet ik dat de Engelsen echt speurders zijn en alles als een lopend vuurtje gaat als ze wat “ontdekken” dus tot nu toe heb ik nog niets gehoord dus zal het nog wel goed zitten.

Maar ja …er zijn nog zoveeeeel andere meiden die naar Marmaris gaan en die niet op forums zitten om ergens achter te kunnen komen. Maar ja daar denk ik maar niet aan. Zolang het goed voelt voelt het goed.

Hoi Elfje, in een ander topic of forum had je het ook al over die site, en je had beloofd om die site de volgende dag te noemen, maar wij ( want er waren er meerdere die nieuwsgierig waren ), hebben helaas nix maar van je gehoord…
En is die site alleen over Marmaris ??

Dit stukje hoort natuurlijk niet op dit forum thuis ( ik weet het, sorry…)

Oooooh ja, de mijne heet B, en is barchief in een hotel in Gumbet.

Groetjes Mirjan

ja dat klopt, maar de meesten hier hebben geen vriend in Marmaris en die site gaat alleen over Marmaris en worden alleen dingen over en van Marmaris besproken

Mja, ik ben er ene kant ook nog steeds erg benieuwd naar… Want ja mijne komt wel uit Marmaris…Daarom…

Groetejs

ik heb mn best gedaan voor je… heb er zelf helaas niets aan, want ik wil alleen info uit Gumbet ( of eigenlijk liever niet… als je begrijpt wat ik bedoel… )

misschien kan je haar een pb-tje sturen ??

Ik stuur je wel een prive berichtje DC want er zijn daar wat ongeschreven regels in dat forum die zal ik je gelijk ff zeggen (het gaat er daar nl. niet zo gemoedelijk aan toe als hier…het stikt er nl. vd Engelsen…)

Is goed heel erg bedankt… Ik wacht er op :slight_smile: Kusjj

Ik heb je zojuist een prive berichtje gestuurd DSC !

Mijn Askim werkt bij Queens Garden in Alanya toevallig nog meer meiden die daar een leuke jongen hebben ontmoet?? Ik ga in september terug :smiley:

Ik heb in het vorige topic de link wél geplaatst, je kan dan zo door scrollen naar de site van gümbet.

Mijn vriend F. komt er ook vandaan… hij werkt daar in een shop…

http://uk.msnusers.com/GumbetGuys

Hoi,

Ja, je hebt helemaal gelijk, je hebt deze link idd al eens eerder doorgegeven.
Dank je, nogmaals.

Groetjes Mirjan

Geen probleem hoor :slight_smile:

Geen probleem hoor :slight_smile:

maaarruuh, voordat we erg afdwalen van het onderwerp, ik heb jou antwoord nog niet gezien op deze site…:slight_smile:
Heb jij ook een vriendje in Gumbet, of had ik dat al eens gevraagd ?

De mijne heet F. en werkt in een shop in Gümbet :slight_smile:

De mijne heet F. en werkt in een shop in Gümbet :slight_smile:

Ooooh vreselijk ik, maar in wat voor shop werkt ie dan, als ik mag vragen ??
En jij gaat begin augustus weer terug he, las ik ergens anders. Das niet meer zol erg lang wachten ( tenmisnte… niet zo lang als ikke ). Wachten duurt altijd wel lang, maar toch…:smiley:

Ben gewoon nieuwsgierig, sorry, tis mn aard, denk ik…

Dat is wel klote dan dat je niets meer hoort… Mja ene kant lijkt het wel of hij zich beschermd… Maar ja dat scheert hij dus elk meisje over 1 kant… en mja… dat is tog ook niet goed… Ik kan het wel begrijpen… Maar ja dat had hij gewoon niets met je moeten doen… Of je in iedergeval geen hoop moeten geven…!!

Ik bedoel wees dan eerlijk… en wees een man en zeg dan eerlijk ik wil niets met je vin het zo fijn ofsow…
Mja… Ik zou het ene kant ook niet te snel opgeven… Laat hem echt zien… dat je hem wilt…:slight_smile: Maar ja… het is en blijft een kut situatie… en het voelt ook klote…
Nou meis heel veel sterkte ermee :slight_smile: en je moet maar zo denken… alles komt goed in het leven… met of zonder hem… en mja liefde is geluk en verdriet… maar uiteindelijk kom je er wel :slight_smile:

Ik ken ook een beachboy, zijn naam begint met een A. en woont in Alanya:slywink:

Mijnes heet F. en werkt in restaurant Aladdin te Alanya.

Hij heet Z. en hij werkt in een animatieteam in een hotel in Kemer. :smiley:
Heb hem ontmoet in een hotel in Lara.