m
Ging even wat mis, ben ook nieuw hierā¦
Heb afgelopen mei super vakantie gehad in Antalya en daar A. ontmoet werkt daar in een kledingwinkel⦠spreken elkaar bijna dagelijks via mobiel maar meestal via msn⦠vind het super leuk maar ook super eng⦠gezien het eea wat ik hier leesā¦
binnenkort waag ik miss toch de stap om er heen te gaan om te kijken of het inderdaad soort van echte liefde isā¦
grā¦
No comment
Die van mij heet S. en werkt in de watersport in Titreyengƶlā¦bij Manavgat,Side. Lekker in oktober weer heen!!
Mijn vent heet K. en werkt in Marmaris in een restaurant. Ben zielsgelukkig met hem ![]()
Heb hem in 2004 in Marmaris leren kennen. Sinds 2007 zijn we serieus samen.
XxX
AAAAAAAAAAH nog maar 2 nachtjes en dan zit ik weer in Turkije!!![]()
xLiesā¦zo dan! Nog maar 2 nachtjes. Lekker hoor. Veel plezier wens ik je alvast.
Ik moet nog 32 nachtjes slapen voordat t zover is haha.
Ik nog 47ā¦pfffff niet uit te houden grrr!
Hey hallo, de mijne heet K-A-D-I-R van Alanya werkt op de oude bazaar.
Ik heb mijn vriend 2 jaar geleden leren kennen in Bodrum, hotel Sunhill
Heey die van mij heet E⦠En van mn zusje heet M⦠En we hebben ze in Alanya ontmoet [ Kahya otel ] We missen hun ! En we zijn hopeloos verliefd !
xxx
Die van mij heet N⦠en hij Werkte in het hotel waar wij verbleven Pineta Park Deluxe .
in marmarisā¦
en ben hopeloos verliefdā¦
Tja das echt bale he⦠Vooral als je niks meer van m hoord ![]()
Die van mij heet M.er.at ⦠ik heb hem ontmoet in het kahya otel ⦠waar ik samen met mijn ouders en zus voor 1 week was ⦠die van mijn zus heet er.ka.n en we missen hun heel erg ā¦![]()
die van mij heet Bā¦en ik heb hem 3 jaar geleden ontmoet toen hij werkte als chefanimatie in het Grand Uysal Hotel in Alanya .
Die van mij is ook in Alanya en begint heel origineel met een A. Hij werkte in het animatieteam van Club Sidar.
Ohw oke ! komt na A nog 2 letters ?
Hi Macy,
Ja dat klopt. Wat dan? Ken je hem, of herken je de naam?
Nee ik kan hem niet, maar de naam kan ik wel ja ![]()
Dat dacht ik al
Maar het had natuurlijk wel gekund, zag al dat bij Deboralanya A. dezelfde naam heeft en ook uit Alanya komt en de A. komt inderdaad wel redelijk vaak voor in dit onderwerp!
Echt leuk om alles te lezen.