Beste mensen die dit lezen.
Ik plaats dit bericht om mensen te waarchuwen voor een turkse vakantieliefde.
Het begon allemaal zo,ik was bijna 16 en ging in alanya(mahmutlar op vakantie,daar ontmoete ik een turkse ober die zij dat hij toen 23 was.
Hij sprak geen goed engels,maar het was mijn eerste liefde,voor mij liefde op het eerste gezicht,hij was nogal opdringerig,en als ik naar het strand ging volgde hij mij,het zijn echte veroveraars, ik voel voor zijn mannelijkheid en charme.Toen ik wegging dacht ik dat hij de ware was…ik nam afscheid van hem en we beloofden op elkaar te wachten zonder andere vrouwen,en vriendjes,tot ik terugkwam.
Mijn ouders verboden mij om een relatie met hem te hebben omdat ze dachten dat hij niet goed voor mij was.
We hebben contact gehouden via de mail in het begin overlaadde hij me met berichten via sms en webcammen via msn,maar hij had nooit geld om te bellen omdat dat volgens hem te duur was naar nederland,dit vond ik opzich niet zo erg. alleen hij begon me steeds vaker te vragen kom hier alsjeblieft ik mis je,een jaar ging voorbij en ik dacht dat ik het soms niet meer aankon maar ik dacht dat hij de ware was en in telefoongesprekken zij hij dat hij geen seks had of andere vriendinnen zou hebben. we hadden het er vaak over dat we meer van elkaar hielden dan wat dan ook., en zo voelde ik het ook.
op mijn 18e ging ik terug naar hem,ik verbleef in een hotel,en savonds als hij klaar was met werken kwam hij me 2 weken toen ik daar zat,me elke avond ophalen,we deden leuke dingen samen,gingen naar het park,wat eten,hij bracht me romantisch naar een park,berg enz.op zijn motor.
Die vakantie gebeurde er dingen waardoor ik hem niet meer zo goed kon vertrouwen.bv ik moest naar het ziekenhuis omdat hij me had aangestoken met een keelinfectie,en ik had hem gsmst dat ik in het ziekenhuis in alanya lag maar hij was pas vrij om 1 uur snachts,en toen reed er geen dolmousch meer en had hij dus geen vervoer,en was dus niet komen opdagen,altijd als hij boos was,want hij had een agressieprobleem,ging hij dingen zeggen die mij kwetsten zoals fuck up,i will find another girl,i dont need to see u again.
een andere keer kon hij niet komen omdat hij tot 1 uur snachts moest werken,dus hij kwam niet naar me hotel,maar hij had ook geen sms gestuurd dat hij niet kwam,dat kwam de dag erna pas,dus ik weer helemaal in tranen.
toen ik terug kwam van vakantie was zijn telefoon 2 weken niet bereikbaar,maar ging wel over,en toen hij na 2 weken opnam, deed hij alsof er niets aan de hand was,alsof hij het druk had,en hij werd boos dat ik hem niet begreep.Steeds vaker nam hij niet op als ik belde
ondanks dit ging ik 3 maanden later weer terug. toen kregen we weer een soort van vertrouwens band en ik evrtrouwde hem hierna weer volkomen en ik dacht dat het aan de cultuurverschillen lag.
Daarna ging ik eind april 8 dagen 2012 naar hem toe. Alles ging heel goed,hij betaalde het appartement en soms eten en drinken,en ik betaalde de vliegticket. maar er waren weer dingen voorgevallen want hij deed er moeilijk over als ik naar zijn telefoon keek,en een keer belde iemand met onbekend nummer en ik moest stil zijn omdat hij niet wist wie het was,maar toen er een man opnam was er vooor mij weer niets aan de hand.
hij zij altijd tegen mij dat hij geen geld had,en opeens zag ik hem met 2 gloednieuwe telefoons wat ik ook raar vond want waarom heb je 2 telefoons,
hij had ook facebook op zn mobiel,en bijna alleen maar vrouwen,ik begreep dat ook niet,en het waren gewoon vrienden zij hij,
ik had al is meegemaakt dat hij een e-mail stuurde aan een meisje met i love u en zij stuurde hem terug me to and tender kisses , en hij zij dat dat een meisje van 12 was,en weer verblind door de liefde geloofde ik hem.
heel vaak als hij van werk thuiskwam zat hij achter facebook en youtube en konden we niet praten daarna hadden we seks en gingen we slapen…en die 8 dagen hebben we dus ook niets samen gedaan. hij moest werken van 7 uur sochtends tot 10 uur savonds.We hadden het erover dat we wilden gaan trouwen en leven in nederland aan het einde van dit jaar.Hij beloofde dat dit zou lukken en hij wilde heel graag kinderen met mij
terug in nederland kwam ik erachter dat ik nooit in turkije kon leven aangezien het leven daar veel zwaarder is,en elke keer als ik terugkwam werd ik ziek.
1,5 week nadat ik terug was gekomen,had ik hem vaak gebeld maar hij had weer niet opgenomen.
toen kreeg ik een bericht van een vrouw van facebook,ze was 31 jaar en beweerde met mijn vriend een relatie gehad te hebben van 1,5 jaar IN DE 3 JAAR TIJD DAT IK OOK EEN RELATIE MET HEM HEB GEHAD!.
ik heb uren met haar zitten te chatten en we kwamen van de ene leugen in de anderen.
- hij was geen 26 jaar nu maar 32!
- hij was 8 jaar getrouwd geweest en nu gescheiden!
(wat niet zeker is dat hij gescheiden is) - hij heeft 2 kinderen een van 8 en een van 5.2 dochters.
4.hij had heel veel sekspartners gehad toen ik weg was.
5.ij had een relatie gehad met die vrouw voor 1,5 jaar en ze hadden plannen om kinderen te krijgen!
en ga zo maar door,
Hij zij dat zn moeder dood was maar dat was niet zo.
ik had hem hierover gebeld en eerst zij hij dat ze loog,hierna heeft hij alles bekend en zij dat zijn vrouw in istanbul woont en zijn moeder in alanya op zn 2 dochters past. HIJ ZIJ DAT HIJ BANG WAS ME KWIJT TE RAKEN,ALS IK HIERACHTER KWAM.dat vond ik opzich niet erg,het ging mij erom dat hij een relatie had gehad en seks met anderen wat mij kwetste.
Ik kon dit gewoon niet geloven en ik wist niet of ik hem moest geloven of die vrouw,met wie hij een relatie had gehad.maar ze had letterlijk bewijzen gestuurd van fotos met hem en haar en details die ik hier niet wil noemen,maar waarvan ik zeker weet dat ze een relatie hebben gehad.
Zij kwam al heel lang 2x per jaar in het hotel waar hij werkte en zo zijn ze eerst bevriend geweest.
Mijn ex zegt dat hij maar een keer seks met haar heeft gehad,maar geen relatie.
Nu zie ik in dat hij me emotioneel gemanipuleerd heeft al die jaren,maar MIJN VRAAG IS WAT ALS HIJ TOCH VAN MIJ HOUD EN SEKSVERSLAAFD IS,EN BANG WAS MIJ INDERDAAD KWIJT TE RAKEN…
IK WEET DAT HIJ EEN LEUGENAAR WAS MAAR UITEINDELIJK HEEFT HIJ ME DE WAARHEID VERTELD,DIE IK NU HALF GELOOF.ik heb het uitgemaakt met heel veel moeite,hij zij tegen mij dat hij voor altijd van me zal houden en hij gelooft dat ik bij hem terugkom,hij wilde met me trouwen deze winter en ik kon zijn kinderen zien en zijn moeder,en hij wilde naar nederland toe komen om te bewijzen met zijn paspoort,dat hij niet meer getrouwd was…
zouden de lezers van dit vericht,een bericht willen achterlaten,of jullie misschien ook zoiets hebben meegemaakt.
m.v.g,
een hopeloos iemand