Een en al leugens maar uiteindelijk de waarheid

Beste mensen die dit lezen.

Ik plaats dit bericht om mensen te waarchuwen voor een turkse vakantieliefde.
Het begon allemaal zo,ik was bijna 16 en ging in alanya(mahmutlar op vakantie,daar ontmoete ik een turkse ober die zij dat hij toen 23 was.
Hij sprak geen goed engels,maar het was mijn eerste liefde,voor mij liefde op het eerste gezicht,hij was nogal opdringerig,en als ik naar het strand ging volgde hij mij,het zijn echte veroveraars, ik voel voor zijn mannelijkheid en charme.Toen ik wegging dacht ik dat hij de ware was…ik nam afscheid van hem en we beloofden op elkaar te wachten zonder andere vrouwen,en vriendjes,tot ik terugkwam.
Mijn ouders verboden mij om een relatie met hem te hebben omdat ze dachten dat hij niet goed voor mij was.
We hebben contact gehouden via de mail in het begin overlaadde hij me met berichten via sms en webcammen via msn,maar hij had nooit geld om te bellen omdat dat volgens hem te duur was naar nederland,dit vond ik opzich niet zo erg. alleen hij begon me steeds vaker te vragen kom hier alsjeblieft ik mis je,een jaar ging voorbij en ik dacht dat ik het soms niet meer aankon maar ik dacht dat hij de ware was en in telefoongesprekken zij hij dat hij geen seks had of andere vriendinnen zou hebben. we hadden het er vaak over dat we meer van elkaar hielden dan wat dan ook., en zo voelde ik het ook.

op mijn 18e ging ik terug naar hem,ik verbleef in een hotel,en savonds als hij klaar was met werken kwam hij me 2 weken toen ik daar zat,me elke avond ophalen,we deden leuke dingen samen,gingen naar het park,wat eten,hij bracht me romantisch naar een park,berg enz.op zijn motor.
Die vakantie gebeurde er dingen waardoor ik hem niet meer zo goed kon vertrouwen.bv ik moest naar het ziekenhuis omdat hij me had aangestoken met een keelinfectie,en ik had hem gsmst dat ik in het ziekenhuis in alanya lag maar hij was pas vrij om 1 uur snachts,en toen reed er geen dolmousch meer en had hij dus geen vervoer,en was dus niet komen opdagen,altijd als hij boos was,want hij had een agressieprobleem,ging hij dingen zeggen die mij kwetsten zoals fuck up,i will find another girl,i dont need to see u again.
een andere keer kon hij niet komen omdat hij tot 1 uur snachts moest werken,dus hij kwam niet naar me hotel,maar hij had ook geen sms gestuurd dat hij niet kwam,dat kwam de dag erna pas,dus ik weer helemaal in tranen.
toen ik terug kwam van vakantie was zijn telefoon 2 weken niet bereikbaar,maar ging wel over,en toen hij na 2 weken opnam, deed hij alsof er niets aan de hand was,alsof hij het druk had,en hij werd boos dat ik hem niet begreep.Steeds vaker nam hij niet op als ik belde

ondanks dit ging ik 3 maanden later weer terug. toen kregen we weer een soort van vertrouwens band en ik evrtrouwde hem hierna weer volkomen en ik dacht dat het aan de cultuurverschillen lag.
Daarna ging ik eind april 8 dagen 2012 naar hem toe. Alles ging heel goed,hij betaalde het appartement en soms eten en drinken,en ik betaalde de vliegticket. maar er waren weer dingen voorgevallen want hij deed er moeilijk over als ik naar zijn telefoon keek,en een keer belde iemand met onbekend nummer en ik moest stil zijn omdat hij niet wist wie het was,maar toen er een man opnam was er vooor mij weer niets aan de hand.
hij zij altijd tegen mij dat hij geen geld had,en opeens zag ik hem met 2 gloednieuwe telefoons wat ik ook raar vond want waarom heb je 2 telefoons,
hij had ook facebook op zn mobiel,en bijna alleen maar vrouwen,ik begreep dat ook niet,en het waren gewoon vrienden zij hij,
ik had al is meegemaakt dat hij een e-mail stuurde aan een meisje met i love u en zij stuurde hem terug me to and tender kisses , en hij zij dat dat een meisje van 12 was,en weer verblind door de liefde geloofde ik hem.
heel vaak als hij van werk thuiskwam zat hij achter facebook en youtube en konden we niet praten daarna hadden we seks en gingen we slapen…en die 8 dagen hebben we dus ook niets samen gedaan. hij moest werken van 7 uur sochtends tot 10 uur savonds.We hadden het erover dat we wilden gaan trouwen en leven in nederland aan het einde van dit jaar.Hij beloofde dat dit zou lukken en hij wilde heel graag kinderen met mij

terug in nederland kwam ik erachter dat ik nooit in turkije kon leven aangezien het leven daar veel zwaarder is,en elke keer als ik terugkwam werd ik ziek.
1,5 week nadat ik terug was gekomen,had ik hem vaak gebeld maar hij had weer niet opgenomen.
toen kreeg ik een bericht van een vrouw van facebook,ze was 31 jaar en beweerde met mijn vriend een relatie gehad te hebben van 1,5 jaar IN DE 3 JAAR TIJD DAT IK OOK EEN RELATIE MET HEM HEB GEHAD!.
ik heb uren met haar zitten te chatten en we kwamen van de ene leugen in de anderen.

1. hij was geen 26 jaar nu maar 32!
  2. hij was 8 jaar getrouwd geweest en nu gescheiden!
    (wat niet zeker is dat hij gescheiden is)
  3. hij heeft 2 kinderen een van 8 en een van 5.2 dochters.
    4.hij had heel veel sekspartners gehad toen ik weg was.
    5.ij had een relatie gehad met die vrouw voor 1,5 jaar en ze hadden plannen om kinderen te krijgen!
    en ga zo maar door,
    Hij zij dat zn moeder dood was maar dat was niet zo.

ik had hem hierover gebeld en eerst zij hij dat ze loog,hierna heeft hij alles bekend en zij dat zijn vrouw in istanbul woont en zijn moeder in alanya op zn 2 dochters past. HIJ ZIJ DAT HIJ BANG WAS ME KWIJT TE RAKEN,ALS IK HIERACHTER KWAM.dat vond ik opzich niet erg,het ging mij erom dat hij een relatie had gehad en seks met anderen wat mij kwetste.
Ik kon dit gewoon niet geloven en ik wist niet of ik hem moest geloven of die vrouw,met wie hij een relatie had gehad.maar ze had letterlijk bewijzen gestuurd van fotos met hem en haar en details die ik hier niet wil noemen,maar waarvan ik zeker weet dat ze een relatie hebben gehad.
Zij kwam al heel lang 2x per jaar in het hotel waar hij werkte en zo zijn ze eerst bevriend geweest.
Mijn ex zegt dat hij maar een keer seks met haar heeft gehad,maar geen relatie.

Nu zie ik in dat hij me emotioneel gemanipuleerd heeft al die jaren,maar MIJN VRAAG IS WAT ALS HIJ TOCH VAN MIJ HOUD EN SEKSVERSLAAFD IS,EN BANG WAS MIJ INDERDAAD KWIJT TE RAKEN…

IK WEET DAT HIJ EEN LEUGENAAR WAS MAAR UITEINDELIJK HEEFT HIJ ME DE WAARHEID VERTELD,DIE IK NU HALF GELOOF.ik heb het uitgemaakt met heel veel moeite,hij zij tegen mij dat hij voor altijd van me zal houden en hij gelooft dat ik bij hem terugkom,hij wilde met me trouwen deze winter en ik kon zijn kinderen zien en zijn moeder,en hij wilde naar nederland toe komen om te bewijzen met zijn paspoort,dat hij niet meer getrouwd was…

zouden de lezers van dit vericht,een bericht willen achterlaten,of jullie misschien ook zoiets hebben meegemaakt.

m.v.g,

een hopeloos iemand

Hee!

Wat een vreselijk verhaal meis. Sorry maar je hebt één goede beslissing gemaakt en dat is om met hem te breken! Echt meis geloof me hij is het je niet waard. En ik geloof er niks van dat hij sexverslaafd is maar wel echt jou wilt. Sorry als dat hard klinkt maar uit je verhaal blijkt gewoon dat het een ongelooflijke playboy is die niet voor de gevolgen kan instaan dus zn moeder er maar voor op laat draaien waarnaar hij nog zegt dat ze dood is ook. Sorry maar dat kán gewoon niet hoor. Meis als hij geen eens moeite doet naar je toe te komen in het ziekenhuis, iets leuks met je te doen ookal moet ie zo vaak werken etc etc dan is het wel duidelijk. Ik snap dat je ontzettend (misschien nog steeds) verliefd op hem bent geweest maar dit kan gewoon niet wat hij je geflikt heeft. Jij verdient iemand die respect voor je heeft en voor de volle 100% voor jou gaat!

Hey Missylisa,

Vindt dit zo erg voor jou. Ik snap dat het moeilijk was voor jou om te breken met hem, maar denk echt net zoals Cindy dat dit een goede beslissing was! Als hij je echt zo graag zag, had hij je dat van zijn ex-vrouw (als het al zijn ex-vrouw was) en zijn kindjes al in het begin moeten vertellen en zou hij je toch koste wat het kost komen opzoeken in het ziekenhuis!
Snap dat je het moeilijk hebt, maar hij is jou echt niet waard!
Ik hoop dat je snel weer gelukkig wordt met iemand die jou wel verdient en jou even graag ziet als jij hem!
Sterkte meid!
Ik heb het zelf nog niet meegemaakt. Ook niet alle Turken zijn zo. Jij hebt wel heel wat pech gehad.
En tja door de afstand, kan je hem niet altijd controleren. Je moet elkaar eigenlijk wel een beetje vertrouwen. Ik heb het daar soms ook moeilijk mee, je kan natuurlijk nooit weten. Maar mijn gevoel zit wel goed met mijn askim. Mag er niet aan denken dat hij vreemd gaat!

Ik wil hier graag op reageren.
Ik heb inderdaad hetzelfde meegemaakt!

Was 9 jaar lang samen met een jongen uit Turkije en ben er pas na de geboorte van onze zoon achter gekomen dat hij al die jaren had gelogen. Hij bleek van de 9 jaar dat wij samen waren 6 jaar getrouwd met een ander NEDERLANDS (!) meisje. Hij zei ook dat hij dat niet had verteld omdat hij bang was dat hij mij kwijt zou raken. Ik heb hem toen nog een aantal jaren gesteund en ben zelfs vrienden/familie kwijt geraakt omdat ik hem bleef steunen. Dus je hebt de juiste keus gemaakt en twijfel daar niet aan! Hij zal je nooit de waarheid zeggen, want dan had hij dat altijd wel gedaan. Ik heb de relatie nu verbroken en zit nu pas met de ellende. Hij is namelijk een tijd in nederland geweest en heeft op mijn naam een verblijfsvergunning gehad. Ik draai nu op voor allerlei schulden want meneer is terug naar turkije. En ook bedreigd hij mij dat hij onze zoon komt halen en mij dan wat aandoet. Dus wees verstandig! Alleen jij kan de juiste keuze maken, maar mijn gevoel (die ik negeerde toen anderen dat over mijn relatie zeiden!) zegt dat het bij jou ook niet goed zit.
Ik wens je veel wijsheid!

Hej meis, ik sluit me aan bij cindy… je bent beter af zonder hem nu, je hebt de juiste beslissing genomen. Jammer genoeg een beetje laat :frowning: terwijl er eigenlijk vroeger al heel wat tekens waren dat hij het niet oprecht meende met jou. Ik bedoel, KOM OP, jij ligt in het ziekenhuis en hij komt niet eens tot bij jou??? Bij mij zou het op die moment al over en uit zijn! Jij bent in Turkije, VOOR HEM, en hij doet niet eens de moeite om jou regelmatig te zien… + die agressieproblemen, je telefoon 2 weken niet opnemen, en noem maar op… Sorry meis, dit waren eigenlijk al genoeg tekenen om NIET terug te gaan naar hem. Heeft niemand je hier dan voor gewaarschuwd? Of wist niemand van al deze dingen?

Pff en dan bijkomend nog al deze leugens. Bleek hij al zo oud te zijn en 2 kinderen! Verschrikkelijk!!
Nu, wat ik wel denk, en sorry dit is niet slecht bedoeld of zo hoor. Maar als je hem zo lang niet gezien hebt (van je 16e tot 18e?) denk ik dat het ergens ‘normaal’ is dat zo’n volwassen man zijn pleziertjes ergens anders gaat zoeken. Moest ik mijn vriend 2 jaar niet zien, zou ik sowieso al denken dat hij wel vreemdgaat. Ik denk dat er weinig mannen zijn die echt 2 jaar wachten op een meisje, en zeker omdat jij dan nog zo jong was… ik vind het erg om dit te zeggen, en natuurlijk is het erg voor jou om hier op zo’n manier achter te komen, maar ergens denk ik wel dat je dit had kunnen verwachten. Het zijn en blijven mannen met behoeftes :frowning:

Lastig, een relatiebreuk blijft moeilijk, maar als je het moeilijk krijgt, moet je denken aan al deze negatieve dingen, dan zal je wel snel over hem heen geraken. Echt meis, die man is het niet waard!!

dankjewel voor je bericht,en je eerlijkheid,jouw verhaal lijkt wel precies op mijn verhaal,ik had heel veel problemen met mijn familie gekregen en ik was ze bijna kwijtgeraakt,ik kan niet meer huilen om hem omdat ik denk ik achter de waarheid ben gekomen…ik denk dat hij inderdaad een paspoort naar nederland wilde voor zijn kinderen en voor hemzelf…omdat hij bij die andere vriendin ook met haar wilde trouwen en als hij kinderen van ons had gekregen konden we niet meer weg bij hem,hij wilde zelf een restaurant van haar geld hebben…! echt te ziekelijk dat hij kinderen van ons wilde!.
ik kan je maar een ding vertellen we verdienen inderdaad beter,en ik vind het heel erg voor je dat het verder is gegaan,als het bij mij is geegaan,hij verdient ons niet en eigenlijk moeten we geen gevoelens meer voor hem hebben want we waren niet verliefd op de echte persoon,hij deed zich voor als iemand anders.uiteindelijk is dit bezness geweest,.,…ik heb geen bewijzen maar nu ik jou verhaal hoor sterkt dat me alleen maar en ik hoop jouw ook…

groetjes

hi allereesrt dankjewel voor je bericht. Weet je wat het is ik geloofde hem omdat als je van iemand houd,dan zoek je je pleziertjes niet ergens anders,en als ik daarachter was gekomen,dan had ik het niet zo erg gevonden als hij seks met andere meisjes in die 2 jaar had gehad,maar toen ik hem vanaf mijn 18e zag deed hij dat nog steeds,terwijl ik wel 2 x per jaar naar hem toe ging!
ik neem aan dat jij hem ook 2x per jaar ziet? aangezien dat duur is? en alsnog is het de bedoeling neem ik aan dat hij dan niet in de tussen tijd met anderen naar bed gaat?het is niet zo makkelijk als je denkt,hij was mijn eerste liefde,en het was een verschrikkelijk goede leugenaar,dus het is niet zo simpel als zulke kleine dingen gebeuren dat ik het uit meost maken,want liefde maakt blind.nu niet meer want ik houd niet meer van hem.hij heeft me al die tijden gemanipuleerd,en dan we je er geestelijk aan en geloof je het als hij zegt,ik ga niet met anderen naar bed.ik hoop dat jijw el geluk heb t in de liefde.

Dankjewel voor je bericht. Ik heb geen gevoelens nu meer voor hem omdat ik denk dat hij dit alles deed voor een paspoort,voor een betere toekomst voor hem en zijn kinderen.ik kan hem ook nooit meer vertrouwen.je hebt gelijk ik verdien beter,en ik zag de voortekenen niet,omdat ik verliefd was,en hem dus vertrouwde…gelukkig zit het bij jou wel goed.ik heb vreselijk geluk gehad dat ik de waarheid mocht kennen en ben god er echt dankbaar voor!

dankjewel voor je bericht,ik heb geen gevoelens meer voor hem,aangezien ik weet met wie ik nu te maken heb,ik denk dat hij niet alleen een player was,omdat hij ook een vriendin had en andere relatie waar hij geld of een paspoort van wilde,hij is dus heel egoistisch en kent geen liefde,denkt alleen aanzichzelf,dit is de reden waarom ik hem kan vergeten.
jij veel suc6 in de liefde!

Missylisa, goed dat je geen gevoelens meer hebt voor hem, en dat je nu verder kan met je leven! Vergeten zal je echter nooit doen, denk ik, maar je hebt er ook wel veel uit geleerd denk ik! Je hebt inderdaad ‘geluk’ dat je het nog redelijk snel te weten gekomen bent. Ook al zijn er al enkele jaren voorbij gegaan, hij woonde toch nog niet bij jou, of jullie zijn niet getrouwd, hebben geen kinderen,… dat maakt het allemaal makkelijker om hem los te laten!
Ik zie mijn vriend gelukkig zo’n 5 keer per jaar, en telkens voor langere periodes (minstens 2 weken, tot nu in de zomer zelfs 12 weken). Natuurlijk maakt liefde blind, helaas, en hoop je natuurlijk wel dat hij je trouw blijft, zeker sinds je 18e, wanneer je relatie toch serieuzer geworden is, hoop je toch dat hij het wel degelijk meent met jou… . Jammer dat hij het zo vuil gespeeld heeft… je verdient echt veel beter dan dat!

Dank je voor je lieve bericht! Het lijkt inderdaad haast wel hetzelfde verhaal, alleen heeft hij bij mij mij gebruikt voor het krijgen van het restaurant…
Je woorden sterken mij inderdaad en tegelijkertijd maakt het mij zo verdrietig dat er meer meiden die oprecht van iemand houden zo bedonderd worden! Niets is pijnlijker als de volle 100% voor iemand gaan, mensen (bijna) kwijt raken en erachter komen dat het voor niets was. Maar zoals je zegt; we verdienen zeker beter en kunnen ook zeker beter krijgen!
Het volgende is volgens mij waar;
I believe that everything happends for a reason! People change so you can learn to let go, things go wrong so you can appreciate them when they go right. You believe lies so you will eventually learn to trust no one but yourself, and sometimes, good things fall apart so better things can fall together!

We komen hier beide sterker uit en dan vinden we iemand die ons echt verdient. En voor ons gaat en niet voor zichzelf!

Als je nog meer wilt weten dan mag je het altijd vragen, ik wil open zijn om anderen te helpen voorkomen dat zij deze ellende meemaken. En als ik daardoor mijn verhaal honderd keer moet vertellen om 1 iemand te helpen dan doe ik dat.

Liefs van mar

Heb mijn verhaal nu ook uitgebreider geschreven bij de topic “jouw verhaal”…
Liefs mar

hi geloof jij dat hij van zijn vrouw houd?ik hoorde net van een ander meisje dat hem kent dat hij inderdaad getrouwd is! en dat ze denkt dat elke man getrouwd is,die houd van zijn vrouw,maar de vrouw woont ver weg…dat zei ze en dat ze alleen maar pleziertjes willen omdat ze eenzaam zijn,maar wrm zou de vrouw ver weg wonen begrijp jij dat???:s

Nee ik snap er helemaal niks van maar nee ik geloof niet dat hij van zijn vrouw houdt. Ik ken hem niet en kan ook niet oordelen maar als je echt van iemand houdt zoek je je pleziertjes niet ergens anders dan kan je diegene van wie je houdt niet zo verraden en kwetsen.