Nieuwe verliefde mensen!

De zomer is weer voorbij, veel mensen terug uit Turkije en veel hartjes daar gebleven. :wub::wub::wub: Ben jij deze zomer verliefd geworden??? Vertel hier je verhaal! Of stel hier je vraag!

let er op noem geen namen van je ‘askim’ zet de eerste letter van zijn naam erneer of askim!

Hoi Allemaal,
Na een poos rond geneusd te hebben (vanaf half augustus) wordt het tijd dat ook ik mijn verhaal maar eens vertel.
Op 30-07-2010 ben ik 15 dagen op vakantie geweest met een singlegroep naar Gumbet. Met de gehele groep gingen we zowat elke avond lekker stappen in dezelfde bar. Daar heb ik O. ontmoet. Hij is daar de barman. De eerste week was hij me nog niet opgevallen. Hij deed zijn werk, babbelde en dansde af en toe met klanten maar daar bleef het bij. Op 13-08 zou ik weer naar huis gaan. Op de dinsdag voor vertrek kwam ik meer in contact met hem en hij vroeg hoe oud ik was. Ik zei dat ik nu nog 28 was maar de 12e wordt ik 29. “Kom je dan hier je verjaardag vieren??”Vroeg hij. “ja tuurlijk” zei ik. “mooi want dan heb ik een verassing voor je”….
Van de 16 singles bleven er nog 2 (en ik) + de reisleidster over in de laatste paar dagen. Deze waren reuze nieuwsgierig naar zijn verassing en waar in het wilde weg aan het gokken wat het zou zijn. Ik zelf had nog zo iets van; ja, het zal wel… een extra cocktailtje misschien hahhaha.
De dagen er naar hadden we steeds meer contact en elke keer zei hij: “je komt toch wel woensdagnacht?” “Ja…ik ben woensdagavond voor 00.00 uur hier”
Woensdagavond 11-08 om 23.30 gingen we naar de bar om om 00.00 uur mijn verjaardag te vieren. Om klokslag 12 kreeg ik van mijn reisgenootjes een aantal kadootjes. En in mijn rechthoek zag ik al iemand aan komen. Een hele grote taart met kaarsjes, sterretjes en “Happy Birthday Rachel” erop. En achter die taart liep een jongen met een super grote glimlach… Ow wat was ik ontroerd dat ik een taart kreeg… al jaren niet meer gehad hahahha. Ik heb de taart aangesneden en samen met mn reisgenootjes, O. en zijn collega’s hebben we er van gesmuld…en…. Een taart gevecht gehouden.
Later op de avond heb ik O. voor de zoveelste keer bedankt voor het lieve gebaar en van het een kwam het ander…. We stonden midden in de bar te zoenen met iedereen om ons heen. Zelfs de baas stond met een big smile ons aan te staren… Toen de bar ging sluiten zijn we nog naar een after party gegaan. O. ging gelijk mee, hoefde niet te blijven van de baas om op te ruimen. Om 06.00 uur was het genoeg geweest en gingen we naar mijn hotelkamer. Daar is hij gebleven tot 19.30 uur omdat ik nog wel de laatste avond gezamenlijk wilde doorbrengen met mn reisgenootjes.
We namen afscheid en zeiden dat we elkaar zouden zoeken op facebook en dat we zouden msnnen. Hij vroeg nog of ik die avond kwam, al was het maar voor 10 min, maar heb gezegd dat het niet verstandig was omdat we de volgende ochtend al vroeg zouden vertrekken. En die 10 min zouden een uur worden en die uur zouden meerdere uren worden.
Vrijdag 13-08 vertrokken naar Nederland. De hele dag aan O. gedacht. Toch waren er al kriebels gekomen…. Af en toe met een binnen pretje omdat mijn collega’s zeiden voordat ik ging; Je gaat toch niet ervandoor met een Turk he??? En wat doe ik…… pffff
Zodra ik thuis ben willen me tante en mn moeder de foto’s zien en natuurlijk O. Ik had nog niet veel losgelaten maar ze zagen het aan mn gezicht. Dus ik mn laptop aangezet en mee zie ik een bericht van O. Hij wil me toevoegen op facebook. Zodra ik op accepteer druk komt hij op de chat. Na even heen en weer te hebben gekletst gaan we over op msn. Hierna hadden we elke dag msn contact en de kriebels werden meer, meer en meer….
Na een paar dagen neem ik een beslissing. Ik wil terug naar hem en wel zo snel mogelijk. Ik wil weten wat het is tussen ons en ga daarvoor niet eerst een aantal weken/maanden msn, daar naar toe en er dan achter komen dat het toch niets wordt. Dus 15-09 ben ik weer richting Gumbet gegaan.
O. was klaar met werken dus kon de hele 11 dagen bij me zijn. We zouden 8 dagen in een hotel gaan zitten in Gumbet en dan nog 3 dagen bij zijn ouders in huis in de buurt van Izmir.
Mijn ouders stonden gelukkig gelijk achter me (mn vader toch nog een beetje licht zorgelijk maar dat veranderde toen hij me zag op de webcam toen ik daar was). Ik had maar een paar vrienden ingelicht en een aantal collega’s. Van sommige kreeg ik de nodige “verwachtte”reacties maar die heb ik de kop in gedrukt. Ben oud en wijs genoeg om zelf te bepalen wat ik doe… en gelukkig zeiden mn ouders dat ook.
Nou dan zit je helemaal alleen in het vliegtuig, met de gedachten; staat hij er wel??? Had van te voren duidelijk aangegeven dat als hij er niet zou staan dat ik het eerste beste vliegtuig weer terug naar NL. Maar…. Hij stond er!!! Hij had zelfs een auto gehuurd om mij op te halen. Wat is dat raar zeg om hem dan zo weer te zien. Heel onwennig een kus op de mond en gauw de auto in… Op naar Gumbet. Daar bleek de hotel kamer nog niet klaar te zijn (zijn neef heeft een reisbureautje in Gumbet en die heeft het voor ons geregeld) dus besluiten we om eerst naar zijn huis te gaan. Na 2,5 uur rijden komen we aan bij zijn huis. Zijn moeder had ik al op de webcam gezien en ze stond ons al op te wachten… We hebben 3 dagen bij zijn moeder doorgebracht. Zijn vader woont vanwege het werk zo’n 60 KM verderop en daar zijn we ook 2 keer geweest. Het was erg leuk en gezellig maar natuurlijk ook vermoeiend aangezien zijn familie geen Engels kunnen en ik ze dus niet begreep. Na 3 dagen zijn we weer naar Gumbet gegaan en hebben we 8 heerlijke dagen samen gehad….
Op de laatste dag heb ik gevraagd of hij het leuk zou vinden om naar NL te komen voor een vakantie. “Tuurlijk, wil ik ook graag jouw land zien en hoe jullie leven!!!” Dus nu zijn we bezig om een visum aan te vragen. Mijn papieren zijn er al en nu moet hij nog een aantal dingen regelen. Volgende week zou hij dan al naar Idata kunnen. En dan……is het duimen….en als het JA is dan komt hij 18 december voor 3 weken naar NL. Heerlijk met de Kerstdagen…… Als het NEE is dan ga ik in januari weer naar hem toe… Gelukkig kan ik hem wel elke dag zien en spreken…dus is het nog even vol te houden tot december of januari.
Pff het is toch een heel verhaal geworden…. Maar het is heerlijk om het van je af te schrijven en te kunnen delen met mensen die in het zelfde “schuitje”zitten……

wauw wat een mooi verhaal krijg er de rillingen van en wat gaaf met vrijgezellen gaan en bezet terug komen haahah doe je goed!

Dank je! Ik was ook niet van plan om verllefd te worden, geen behoefte, maar tja… als je niet zoekt staan ze ineens voor je!!! En dan ook nog niet 1-tje uit de vrijgezellengroep maar een Turk hahaalol2

Wat een leuk verhaal Shellie :smiley:

misschien alleen maar beter :wink:

hmm ik zal mijn verhaal ook eens vertellen…

ik ben 17 jaar ik word in maart 18 en ik ging samen met mijn vriendin naar Turkije toe.
Eigenlijk ging ik niet voor jongens ofzo… we gingen ook niet naar een plaats waar je goed kon uitgaan we gingen naar Didim toe dit is een kleine plaats met niet zo heel veel hotels tussen kusadasi en bodrum gelegen. we waren er een paar dagen en hadden het wel naar ons zin. tuurlijk zat er veel personeel hele dag achter je aan maar niet iemand waarvan ik dacht who. pas die zondag zag ik hem bij de poolbar en hij zat heletijd ijsklontjes te gooien om aandacht te trekken en ik vond hem echt meteen super leuk. maar dat liet ik niet merken. na een gegeven moment ging ik heletijd drinken halen enzo daar en toen gingen ik en me vriendin naast de poolbar liggen op van die bedjes. toen bleef hij natuurlijk ijsklontjes gooien en me boek afpakken enzovoort… ineens kwam hij aan met een servetje gevouwen in de vorm van een roos die nu hier aan mij muur hangt. nou na een gegeven moment gingen wij slapen. de volgende dag natuurlijk hetzelfde heletijd drinken halen daar en meer geflirt. en toen gingen we weer op die bedjes liggen. toen kwam hij aan met zo super lekkere cocktail en vroeg zo best wel verlegen van willen jullie vanavond om 12 uur na het werken met ons mee naar een restaurant. dus ik vond dat wel leuk maar mij vriendin niet want het was namelijk zo ik met hem en mijn vriendin met een andere jongen. maar zij houd helemaal niet van turkse jongens dus zij zei nee ik ga echt niet mee. ik zei kom op ga nou mee kom op en toen zei mijn vriend alsjeblieeeft alsjeblieeft nou toen ging ze toch maar mee. toen we om 12 uur op het strand waren waar we hadden afgesproken liepen we naar het restaurantje toe. en toen we daar waren bestelde we wat te drinken en gingen over algemene dingen praten. toen vroeg mijn vriend ineens wil je met me dansen op dit liedje everything i do i do it for you van bryan adams :slight_smile: maar ik kan echt niet dansen dus ik zo aah nee ik durf niet en toen zei hij kom op en trok me van me stoel en daar stond ik dan. toen keken we elkaar aan en zoende we ineens… nouja beter dan dansen dacht ik! toen gingen we na hele lange tijd over strand wandelen en hij vroeg of hij me hand mocht vasthouden dat mocht. echt paar uur later midden in de nacht gingen ik en me vriendin terug het hotel in om te slapen. btw. tussen mijn vriendin en die jongen is het niets geworden ze hebben bijna geen woord gewisseld omdat ze beide amper engels spreken wij moesten alles vertalen.
de volgende avond ging ik samen met me vriend naar het strand en dat een was mooie dag hij vroeg me omdat het de dag erna mijn laatste dag was en omdat hij vrij had geregeld of ik met hem mee het dorp in wil. dus ik wilde wel. toen na tijdje ging ik weer naar hotel terug.
woensdag om 1 uur smiddags hadden we voor het hotel afgesproken. hij deed echt alles voor in zo een dolmus busje nou ik had echt geen idee hoe zo een bus werkte en vind het maar beetje apart als ik dat alleen had gedaan was ik nooit meer terug in hotel gekomen denk ik. we gingen eerst naar een kleine bazaar en toen zei hij zoek maar iets leuks uit… nou wel apart met een jongen winkelen maar ik heb mooi t shirt uitgekozen. daarna gingen we weer eens wat eten en daarna naar supermarkt ijs halen. en daarna gingen we naar van die hele oude botsauto’s hij dacht echt volgens mij dat wij nederlanders niet weten wat botsauto’s waren maar ik ben er namelijk heel goed in dus hij was verbaast. die botsauto baan bij hun is echt zo oud echt grappig net of onze hele oude versleten botsautobanen naar turkije worden getransporteerd maar ik vond het super leuk. daarna gingen we nog wandelen over een promenade en samen zwemmen in de zee hij wilde niet dieper dan zijn borst gaan want ik heb zo het vermoedde dat hij niet kan zwemmen. toen werd het dus tijd om afscheid te nemen want ik ging die avond 8 uur met het busje terug naar de luchthaven. we namen heel eventjes afscheid maar want die chauffeur was zo boos terwijl hij eigenlijk nog 10 minuten te vroeg was… hij tikte allemaal op zijn horloge echt erg. en toen reden wij weg en ik zag hem mij na kijken toen we die berg op reden en toen draaide hij zich zo verdrietig om. en op dat moment toen ik moest huilen besefte ik… ik ben verliefd. nee ik ben echt verliefd wat moet er nu gebeuren!!
maar thuis was het eerst een groot drama met me ouders maar nu zijn ze aan het idee gewend. en nu ga ik van 27 december tot 7 januari naar TURKIJE!!!

Leuke verhalen meiden!!

Michelle, in welk hotel heb je gezeten? Mijn vriend heeft zelf ook in Didim gewerkt :wink:

he ooh wel leuk! büyük anadolu hotel zat ik was echt vet hotel! maar beetje afgelegen.

nou sommige noemen het trouwens ba didim resort maar het is zegmaar büyük anadolu didim resort dat is hele naam! ben benieuwd of hij in dit hotel gewerkt heeft!

Dag dames,

Na enkele weken te komen piepen op dit forum zal ik me dan ook maar eens voorstellen… :slight_smile: een volgend slachtoffer van de Turkse charme…

Begin juli ben ik met een groep vrienden naar Turkije gereisd, moment waarop de relatie met mijn vriend op sterven na dood was - intussen definitief beëindigd trouwens.

Zoals elk jaar hebben we ons geweldig vermaakt en gingen we iedere avond naar een leuke bar vlakbij het hotel waar ik de voorlaatste avond het hof werd gemaakt door M.

Die avond -en de volgende- is er gedanst, gekust, gebabbeld etc. Het was geweldig, doch aangezien ik zeer nuchter in die zaken ben -WAS ;)- vertrok ik met het idee hem nooit meer te zien.

We hadden wel facebook uitgewisseld en we hebben een aantal berichtjes uitgewisseld, en hij bleef ook wel telkens met mij chatten wanneer ik online kwam, iets waaruit ik toch afleidde dat hij mij misschien wel een beetje leuk vond :slight_smile: het was echter niets serieus.

De relatie met mijn vriend ging intussen zwaar bergaf, en de reisjes naar Turkije waren in september zó spotgoedkoop dat ik samen met mijn zus besloot nog eens een feestje te gaan bouwen, ik had M. echter niets gezegd.

Wanneer we toekwamen in de bar was hij geweldig verrast :slight_smile: en vanaf de volgende dag hebben we elkaar elke dag gezien en ben ik elke dag bij hem thuis blijven slapen.

De goede verstaanders weten dat ik intussen wel nog steeds -officieel- een vriend had :confused: en hoewel ik wist dat de relatie gedaan was ben ik toch niet willen ingaan op de vraag van M. om ‘zijn meisje’ te zijn, ik zag er geen toekomst in. Het afscheid was voor beiden triest, en zowel op de bus als op het vliegtuig heb ik gehuild.

Eenmaal thuis heb ik mijn relatie beëindigd (om redenen die helemaal niets met mijn Turks avontuur te maken hadden), maar M. bleef zeer aanwezig, zowel in mijn gedachten als op mijn GSM & facebook.

Ik kon hem absoluut niet vergeten en voelde mij slecht zonder hem, en wanneer ik hem dat vertelde beloofde hij mij zowat de wereld.

Intussen zijn we een maand verder, en is mijn ticket voor november geboekt :smiley: ik weet echt niet of dit kan lukken, de verschillen zijn zo groot en ondanks alles ben ik allesbehalve zeker van zijn oprechtheid naar mij toe, maar hij is me altijd blijven contacteren (ook als ik dit bewust niet deed), wat voor mij toch aantoont dat het vooroordeel “het is enkel voor de seks” hier toch niet opgaat.

Daarenboven ben ik destijds elke dag bij hem blijven slapen (hij woont nog thuis met zijn familie), en zal ik daar ook blijven in november, wat toch aantoont dat hij het iets of wat meent (mag ik hopen)?

Ik moet toegeven dat ik vroeger zelf enorm bevooroordeeld was -dus dit is echt een zeer goede les geweest :wink: - en dat blijft er toch wat inzitten… Maar ik ben echt zeker van het feit dat ik dol ben op hem en hem gigantisch mis, dus ik wil dit echt een kans geven. Het risico om zwaar op het gezicht te gaan zit er natuurlijk wel in :slight_smile: maar daarvoor kan ik het echt niet laten…

Leuk verhaal meis! Enne volgens mij ben je niet de enige…Ik had ook nog een vriendje toen ik mijn huidige man in Turkije leerde kennen :wink: Ook dat liep niet lekker op dat moment, en toen kwam ik mijn WARE tegen haha :wink:
Intussen getrouwd en wonend in turkije, dus zeg nooit nooit :wink: haha!
Ga er vooral lekker van genieten in november, leer mekaar goed kennen, en wij steunen je wel weer door de moeilijke tijden heen van het missen, als je daar behoefte aan hebt :wink:

Hier ook iemand die niet lekker in zijn relatie zat
Dus met een vriendin naar Kemer voor acht dagen

De derde avond de stad verkend heerlijk geshopt en alles bekeken
We waren weer eens verkeerd gelopen maar goed zijn we gewend

Stond er iemand buiten en vroeg kom binnen even een biertje drinken
Wij best dorst naar al het lopen

Werden we keurig in een hoekje gezet en daar zat nog iemand
Ik raakte met hem aan de praat

De volgende dag zei hij komen jullie morgen weer nou ik zei we komen vast nog wel een keer

Hij stond erop dat wij de volgende dag kwamen
Dus toch maar heen gegaan

Is het de eigenaar van de bar en heeft ons de hele vakantie van drankjes voorzien

Ook heeft hij een auto gehuurd en mij Alanya en hele leuke dingen laten zien we zijn 10 uren onderweg geweest en zeer veel lol gehad

Dus na thuiskomst contact gehouden
Ben nu net weer een paar dagen terug hij had mij uitgenodigd van 10 tot 17 oktober en proberen er nu iets van te maken

Volgend seizoen opent hij een restaurant dus drukke tijden
Maar hij vroeg gelijk kom aankomende zomer maar mijn kant op

Eerst nog een week met de kerstdagen bij hem zijn kan niet wachten
En ik ook altijd zeggen ik val niet op Turkse mannen
Ben om ben echt verliefd en inmiddels mijn relatie beindigt met mijn vriend

Ik zie wel waar het schip strand ben 39 jaar oud ik red me wel mocht het op niets uitdraaien

Hallo allemaal,

Ik ben Manon, 20 jaar, en heb mijn hart ook in Turkije verloren.

Ik was in augustus met mijn familie naar Kusadasí gegaan, in eerste instantie had ik geen zin om met mijn ouders op vakantie te gaan. Want ik was daarvoor al naar Bali geweest met vriendinnen en zou eigenlijk bijna de dag daarna dan al naar Turkije gaan.

Maar al met al toch mee gegaan.

Ik ben in het Emphesus Princess Hotel geweest, leuk hotel, veel trappen!
We kwamen savonds om 11uur aan, dus we waren met zn alle gebroken en gingen eigenlijk gelijk slapen.
En de volgende dag dat ik bij het zwembad liep zag ik Ç staan, het leek alsof me hart even stil stond, ik kon me ogen niet van hem af houden en hij niet van mij. Maar we durfden niks te zeggen tegen elkaar.

Die avond was er disco en we verloren elkaar niet uit het oog. Maar beide nog steeds verlegen om iets tegen elkaar te zeggen.
Ik ben best verlegen en hij ook, hij zag er dan wel heel stoer uit met ze piercings maar hij heeft echt een heel klein hartje.
Die avond ging ik naar bed weer zonder een woord tegen hem gezegt te hebben. Heb die nacht ook geen oog dicht gedaan, ik kon alleen maar aan hem denken.

En de derde dag durfde hij eindelijk de eerste stap te zetten! Ik heb namelijk twee microdermal piercings in me polsen zitten.
Hij kwam samen met nog een jongen van het animatie team en hij vroeg als eerste deed dat pijn? waarop ik antwoorde; nee eigenlijk niet. Toen liet Ç zijn tongpiercing zien. En hij zei dit deed wel echt pijn!!

Later op de middag zat ik bij het zwembad en toen kwam C naar me toe en vroeg hoe ik heette, en we hebben toen 3 uur met elkaar gepraat en jenga gespeeld. En we hadden savonds afgesproken.

Hij stond al voor het hotel te wachten savonds toen ik aan gelopen kwam, zat hij daar op ze motor.
Pff ik dacht dat ik gek werd, hij zag er zo mooi uit :wub:

Toen zijn we een stuk gaan touren op zijn motor, en zijn naar een oud kasteeltje gegaan en we hebben bijna de hele avond aan één stuk door gepraat.

Toen we terug gingen naar het hotel, gaf ik hem snel een kus op ze wang en rende zowat weg. Puur uit zenuwen! Ik wist niet wat ik moest doen of zeggen haha.

Eenmaal terug in me hotel kamer kreeg ik een sms van hem; Do i see you again tonight angel? Cause I really really really need to see you.

Snachts om 02;00 hadden we afgesproken in de discotheek van het hotel en we gingen sneaky naar zijn kamer.
Daar hebben we voor het eerst gezoend. Ik was echt compleet in de wolken.

En dan beland je in een soort sprookje, we waren continue samen, en we bleven hele nachten wakker alleen maar om met elkaar te praten en naar elkaar te kijken.
Ik was eerst best voorzichtig met hem maar hij ook met mij.

Ik vertrouwde het in eerste instantie niet, want ik bedoel hij zit in een animatie team en dacht hij is mij toch weer vergeten als ik weg ben dus wat voor zin heeft t om deze gevoelens toe te laten. Dus ik kan beter van het moment genieten.

En hij had precies hetzelfde met mij, hij vertrouwde vrouwen niet meer en had zoiets ok alleen voor de seks.

Maar hij had iets heel oprechts, en iets heel eerlijks. En die verlegenheid die hij in het begin had was echt. Toen we voor het eerst gezoend hadden en ik naar hem glimlachde werd ie helemaal rood!

En naarmate we elkaar beter leerden kennen, kwamen we er achter dat we echt hetzelfde karakter hadden.

Ookal zouden mensen ons niet kennen en niet weten dat we een relatie hadden, kon je vanaf een afstand al zien dat we echt verliefd waren op elkaar. Één blik was genoeg.

Toen de zesde dag dat we samen waren kreeg ik een sms van hem, kun je om 19;00 bij het strand komen en trek een broek aan. Dus ik daar naar toe en ik had hem al eerder verteld dat ik onwijs gek op paardrijden was omdat ik me dan zo vrij voelde. Toen ik dus aankwam bij het strand had hij een paard geregeld en mocht ik over het strand galloperen. Maar hij kon niet paardrijden dus hij maakte filmpjes en foto’s van mij.

En toen het paardrijden was afgelopen en we terug liepen naar boven, zei hij ik moet je wat vertellen. Dus ik schrok een beetje omdat hij het heel ernstig zei. En toen zei die ik hoop dat ik nu niet afschrik maar ik begin echt van je te houden, en ik vind je gewoon one of a kind. En dat wilde ik even kwijt. En toen was ik natuurlijk helemaal verkocht.

De dagen daarna vlogen echt voorbij en er is een tijd van komen en een tijd van gaan.
En die dag dat ik weg ging kwam dus ook.
We voelden ons echt rot, en het gehuil kwam eigenlijk pas toen het vliegtuig in Nederland landde.
Maar we hadden beide zoiets van hey we zien elkaar toch straks weer.

En Thank God for MSN, mobiele telefoons, internet, mail. We spreken elkaar elke dag, jullie kennen het wel.

Nu ga ik 27 december naar hem toe voor 13 dagen, en dan ga ik zijn familie ontmoeten, ik heb zijn moeder al eens aan de telefoon gehad, echt een hele lieve vrouw qua eerste indruk. Dus ik ben benieuwd hoe dat gaat.

En naast dat ik zijn familie ga ontmoeten, weet ik dat hij ook plannen heeft om me ten huwelijk te vragen!! Dus ook heeeeel erg spannend!

En dan 15 februari ga ik voorgoed naar hem…

De meeste mensen in mijn omgeving waren het niet eens met mijn beslissing, maar ze weten dat het toch geen zin heeft om het uit mijn hoofd te praten. Want als ik iets echt wil ga ik er ook 100% voor.

En ik weet zeker dat het tussen mij en Ç echt is en dat het echt goed zit.

Always follow your heart.

Hoi ManonJoella, ik vond je verhaal echt suuuperleuk om te lezen, echt geweldig voor jou!!
Maar op het einde schrok ik wel even, oei trouwen, oei naar hem voorgoed, zo snel!
Ik snap dat je je hart wil volgen, maar je bent nog zo jong, en je kent hem nog geen 3 maanden … !

Maar goed, je moet doen waar jij je goed bij voelt! En je hart volgen, ik hoop dat je gelukkig wordt :slight_smile:

Hi fieeh19,

Dank je voor je reactie!! Ja het is ook wel allemaal kort. Maar als hij mij ten huwelijk vraagt, gaat er ook wel weer tijd over heen voordat je echt trouwd. Wil mijn familie en vrienden er ook bij hebben, dus dan er moet veel geregeld worden.

En in februari gaan we samen werken in een animatie team… Dus voorgoed, niet al te letterlijk nemen. Want als het me niet bevalt ben ik ook zo weer terug in Nederland. Zo ben ik dan ook wel weer.

Maar het zit gewoon echt super goed tussen ons, en ik heb ook een slechte ervaring gehad met een turkse man in Antalya. Dus ik weet ook de andere kant ervan.
En eigenlijk waren er bij die relatie vanaf het begin al duidelijke tekens van dat het niet helemaal klopte.

En nu voelt het wel allemaal super goed, en het voelt gewoon oprecht.

Weet je al iets over jou askim dat ie naar België mag komen?

Manon : sorry meid, nu ik mijn reactie herlees lijkt het bot over te komen!! Maar was helemaal niet zo bedoeld hoor! Ik zou het jou gewoon niet nadoen, niet kunnen ook niet! Het is toch een stap in het onbekende die je neemt! Wel leuk dat je er kan gaan werken al meteen!! Heb je toch wel wat meer zekerheid, en zal je je niet vervelen.

& tuurlijk kan je onmogelijk trouwen van de ene dag op de andere :wink: , ik zou het ook niet willen zonder mijn familie, vandaar dat ik wil dat mijn askim gewoon naar belgie komt :smiley: haha, lekker ego van mij!

& lief dat je het vraagt, maar wij hebben nog steeds geen nieuws wat visum betreft … :frowning: , volg je al even het forum dan, dat je dit weet ? :smiley:

Dames wordt eens wakker!
Eens een keer naar Vermist kijken, kun je zien wat er van komt!

je kunt ook overdrijven he, natuurlijk zijn er rotte appels, maar moet dat gelijk betekenen dat ze allemaal zo zijn?

ManonJoella mooi verhaal van jullie! Het zal niet meevallen in TR maar wel een goede kans om het echte leven hier te zien :wink:
En in Turkije betekend verloven eigenlijk openlijke verkering, wat iedereen mag weten :wink: (in nl heb ik het idee dat verloving wat zwaarder is qua betekenis).

1 like

Ja dat gaat over oostblok vrouwen die hun kind meenemen, mannen uit Amerika, mannen uit Algerije, en soms inderdaad uit Turkije.

Gelukkig doen Nederlandse mannen dat niet he. De kranten de laatste tijd gelezen? Man die zijn zoontje vermoord, man die zijn kind en vrouw vermoord. Dat waren volgens mij ook gewoon Nederlanders…