Hallo allemaal,
Ik ben Manon, 20 jaar, en heb mijn hart ook in Turkije verloren.
Ik was in augustus met mijn familie naar Kusadasí gegaan, in eerste instantie had ik geen zin om met mijn ouders op vakantie te gaan. Want ik was daarvoor al naar Bali geweest met vriendinnen en zou eigenlijk bijna de dag daarna dan al naar Turkije gaan.
Maar al met al toch mee gegaan.
Ik ben in het Emphesus Princess Hotel geweest, leuk hotel, veel trappen!
We kwamen savonds om 11uur aan, dus we waren met zn alle gebroken en gingen eigenlijk gelijk slapen.
En de volgende dag dat ik bij het zwembad liep zag ik Ç staan, het leek alsof me hart even stil stond, ik kon me ogen niet van hem af houden en hij niet van mij. Maar we durfden niks te zeggen tegen elkaar.
Die avond was er disco en we verloren elkaar niet uit het oog. Maar beide nog steeds verlegen om iets tegen elkaar te zeggen.
Ik ben best verlegen en hij ook, hij zag er dan wel heel stoer uit met ze piercings maar hij heeft echt een heel klein hartje.
Die avond ging ik naar bed weer zonder een woord tegen hem gezegt te hebben. Heb die nacht ook geen oog dicht gedaan, ik kon alleen maar aan hem denken.
En de derde dag durfde hij eindelijk de eerste stap te zetten! Ik heb namelijk twee microdermal piercings in me polsen zitten.
Hij kwam samen met nog een jongen van het animatie team en hij vroeg als eerste deed dat pijn? waarop ik antwoorde; nee eigenlijk niet. Toen liet Ç zijn tongpiercing zien. En hij zei dit deed wel echt pijn!!
Later op de middag zat ik bij het zwembad en toen kwam C naar me toe en vroeg hoe ik heette, en we hebben toen 3 uur met elkaar gepraat en jenga gespeeld. En we hadden savonds afgesproken.
Hij stond al voor het hotel te wachten savonds toen ik aan gelopen kwam, zat hij daar op ze motor.
Pff ik dacht dat ik gek werd, hij zag er zo mooi uit :wub:
Toen zijn we een stuk gaan touren op zijn motor, en zijn naar een oud kasteeltje gegaan en we hebben bijna de hele avond aan één stuk door gepraat.
Toen we terug gingen naar het hotel, gaf ik hem snel een kus op ze wang en rende zowat weg. Puur uit zenuwen! Ik wist niet wat ik moest doen of zeggen haha.
Eenmaal terug in me hotel kamer kreeg ik een sms van hem; Do i see you again tonight angel? Cause I really really really need to see you.
Snachts om 02;00 hadden we afgesproken in de discotheek van het hotel en we gingen sneaky naar zijn kamer.
Daar hebben we voor het eerst gezoend. Ik was echt compleet in de wolken.
En dan beland je in een soort sprookje, we waren continue samen, en we bleven hele nachten wakker alleen maar om met elkaar te praten en naar elkaar te kijken.
Ik was eerst best voorzichtig met hem maar hij ook met mij.
Ik vertrouwde het in eerste instantie niet, want ik bedoel hij zit in een animatie team en dacht hij is mij toch weer vergeten als ik weg ben dus wat voor zin heeft t om deze gevoelens toe te laten. Dus ik kan beter van het moment genieten.
En hij had precies hetzelfde met mij, hij vertrouwde vrouwen niet meer en had zoiets ok alleen voor de seks.
Maar hij had iets heel oprechts, en iets heel eerlijks. En die verlegenheid die hij in het begin had was echt. Toen we voor het eerst gezoend hadden en ik naar hem glimlachde werd ie helemaal rood!
En naarmate we elkaar beter leerden kennen, kwamen we er achter dat we echt hetzelfde karakter hadden.
Ookal zouden mensen ons niet kennen en niet weten dat we een relatie hadden, kon je vanaf een afstand al zien dat we echt verliefd waren op elkaar. Één blik was genoeg.
Toen de zesde dag dat we samen waren kreeg ik een sms van hem, kun je om 19;00 bij het strand komen en trek een broek aan. Dus ik daar naar toe en ik had hem al eerder verteld dat ik onwijs gek op paardrijden was omdat ik me dan zo vrij voelde. Toen ik dus aankwam bij het strand had hij een paard geregeld en mocht ik over het strand galloperen. Maar hij kon niet paardrijden dus hij maakte filmpjes en foto’s van mij.
En toen het paardrijden was afgelopen en we terug liepen naar boven, zei hij ik moet je wat vertellen. Dus ik schrok een beetje omdat hij het heel ernstig zei. En toen zei die ik hoop dat ik nu niet afschrik maar ik begin echt van je te houden, en ik vind je gewoon one of a kind. En dat wilde ik even kwijt. En toen was ik natuurlijk helemaal verkocht.
De dagen daarna vlogen echt voorbij en er is een tijd van komen en een tijd van gaan.
En die dag dat ik weg ging kwam dus ook.
We voelden ons echt rot, en het gehuil kwam eigenlijk pas toen het vliegtuig in Nederland landde.
Maar we hadden beide zoiets van hey we zien elkaar toch straks weer.
En Thank God for MSN, mobiele telefoons, internet, mail. We spreken elkaar elke dag, jullie kennen het wel.
Nu ga ik 27 december naar hem toe voor 13 dagen, en dan ga ik zijn familie ontmoeten, ik heb zijn moeder al eens aan de telefoon gehad, echt een hele lieve vrouw qua eerste indruk. Dus ik ben benieuwd hoe dat gaat.
En naast dat ik zijn familie ga ontmoeten, weet ik dat hij ook plannen heeft om me ten huwelijk te vragen!! Dus ook heeeeel erg spannend!
En dan 15 februari ga ik voorgoed naar hem…
De meeste mensen in mijn omgeving waren het niet eens met mijn beslissing, maar ze weten dat het toch geen zin heeft om het uit mijn hoofd te praten. Want als ik iets echt wil ga ik er ook 100% voor.
En ik weet zeker dat het tussen mij en Ç echt is en dat het echt goed zit.
Always follow your heart.