Even voorstellen :-)

Hallo meiden,

Naar lang wieken en wegen en al even een beetje hebben mee gelezen heb ik me toch maar aangemeld en zal ik mij aan jullie voorstellen :slight_smile:

Ik ben Tamara, 30 jaar, leidster in de kinderopvang en helemaal verliefd op een Turkse jongen haha
Ik zal jullie vertellen hoe het allemaal begon dan hebben jullie een beetje een beeld/idee ervan…

Al jaren gaan wij 2x per jaar naar het zelfde hotel in Marmaris, het is inmiddels een soort tweede huis geworden hihi
Dit jaar was ik in Juni met 4 meiden en heb daar een glimp opgevangen van een erg leuke barjongen, we hadden veel oogcontact en begonnen op de laatste 2 dagen een gesprek (beetje laat maar ja) het was dan ook erg gezellig en de klik was erg meteen…de avond voor dat we weg gingen zeiden we iedereen gedag alleen geloofde hij ons niet omdat we het de avond d’r voor ook al zeiden ooeeppss…
De dag dat we vertrokken wist ik niet of ik hem nog zou zien dus had een brief bij de receptie voor hem achter gelaten met evt als hij contact wou houden mijn facebook en met nog een bedankje… Net voordat de bus kwam stapte hij binnen pppfff gelukkig, hij keek en zei Nooo you are really leaving??? Uuhh yes we told you haha…dus gedag gezegd en gegaan

Eenmaal op de Nederlandse bodem had ik een vriendschaps verzoek en zo begon het, thuis aangekomen deelden we onze telefoon nummers uit en whatsappen we de hele dag…
In aug/september zouden we weer terug gaan (mijn zusje en ik) dat wist hij nog niet en heb ook eerst niks gezegd, het contact verliep echt super en Skype kwam d’r aan te pas we praaten over van alles en het was/is echt leuk
Uiteindelijk gezegd dat ik weer kwam voor 15 dagen en meneer was helemaal happy en tuurlijk ik ook haha…

Eindelijk was het de dag van vertrek, best spannend om hem weer te zien je kent elkaar nu wat beter en je weet dat d’r iemand op je zit te wachten
In het hotel aangekomen werd hij door zijn vriend gelijk ingelicht dat we d’r waren haha, en ja de eerste ontmoeting ws ander maar erg leuk…en sindsdien zijn we een stel :-)…
We hebben ondertussen een hechte band op gebouwd met een groep andere mensen wat echt super leuk was, hun genoten net zo mee en zeiden steeds jullie zijn zo leuk samen hihi altijd leuk natuurlijk om te horen
Het waren echt 2 super gave weken, overdag werkte hij tot laat 1.30/2.00, gelukkig zag ik hem gewoon de hele dag en na de tijd gingen we naar het strand ergens zitten drinken etc we hebben het erg leuk gehad.

Tja en dan het afscheid pppff vreselijk was dat, wanneer zie je mekaar weer, waar gaat dit heen etc het spookt allemaal door je hoofd… We hebben afgesproken dat ik een week probeer vrij te krijgen als hij ook vrij is en het hotel dicht is, dan kun je ff met elkaar zijn nog en dan verder kijken
Ik vind niet snel iemand leuk maar hij was het gewoon, de klik, de lol gewoon zo fijn
En nu dacht ik…ik weet het is allemaal niet makkelijk maar als ik hem echt leuk vind waarom zal ik d’r niet voor gaan, toch ben ik ook wel erg onzeker, wat als hij een ander ziet ik weet niet wat d’r gebeurt ben niet daar etc etc en ja zo maak je je zelf gek d’r bij…
Gelukkig is het contact nog steeds goed en meer intenser ook… We skypen en appen gewoon weer door maar missen elkaar wel echt…
Ik heb het mijn beste vriendin en mijn moeder verteld en mijn zusje weet het natuurlijk, ik hou het nl liever voor me aangezien mensen altijd hun oordeel klaar hebben en ik daar geen behoefte aan heb

Nou dit was het wel :slight_smile:
Bedankt voor het lezen van mijn verhaal

Ik hoop hier met jullie allemaal een gezellige tijd te hebben en elkaar kunnen steunen waar het nodig is…
Liefs Tamara

Hoi Tamara,

Welkom op het forum! Wat een mooi en leuk verhaal.

De twijfels en onzekerheid zijn denk ik heel normaal omdat je elkaar helaas niet zomaar even kan zien. Maar ook in een relatie met een Nederlander kan er vanalles gebeuren en misgaan, garantie heb je natuurlijk nooit!

Geniet lekker van je verliefdheid. :slight_smile:

Ja daar heb je helemaal gelijk in…
Dank je wel :slight_smile:

Hoi Tamara!

Wat leuk dat je een liefde in Turkije hebt gevonden! Ik ben nu ook net samen met mijn askim en het gevoel van wat als hij een ander ziet is heeeeeel normaal!! Ik heb het ook! Gelukkig heb ik wel contacten in turkije (vrienden) die zeggen dat ik aan het zeuren ben en normaal moet doen haha!

Maar zoals ik het lees hebben jullie een leuke relatie! :slight_smile: hoop dat je iets kan vinden en snel naar hem toe kan!!

En die vooroordelen zijn inderdaad erg rot en niet leuk maar je leert wel snel (vind ik) wie je echte vrienden zijn want die geloven je op je woord als jij zegt dat hij goed is enzo!

Maar ga maar lekker verliefd wezen en geniet van het heeerlijke gevoel! Dan ga ik ook weer even op me verliefdheidswolk zitten haha!!

Sent from my HTC One X using Wereldwijzer

Hoi hoi BirdieC…

Haha wat leuk…zijn jullie al lang samen?
En niet nieuwsgierig ofzo hoe hebben jullie elkaar ontmoet?

Ja erg is dat hè vind het soms best lastig, ik heb ook contact met vrienden van hem en die zeggen ook maak je niet druk hij is echt gek op je… Uuuhh ja klopt maaaar haha
Vertrouwen is het maar soms ooh zo moeilijk

Ik durf het sommigen gewoon nog niet te zeggen want ik weet de reacties al… Ik wacht de week samen ff af en kijk dan of het echt echt is dan kan ik het de mensen vertellen en het kenbaar maken

Haha leuk hè zon wolk, ik heb het ook echt te pakken oepsss
100x de foto’s bekijken etc haha zo leuk

Fijne avond

Ik ben nu sinds 1 augustus officieel met hem! :slight_smile: kende hem al langer maar had tot april nog een vriend! (Ook turks!).
Toen ik me askim ontmoete een paar jaar geleden had hij me al mee uit gevraagt maar ik had hem afgewezen en vond hem helemaal niks en vond hem irritant haha! (Ook omdat ik toen een relatie had haha!) dit jaar “dwong” hij me om met m uit te gaan (hij zei gewoon zo laat hier en hier en liep weg hahaha!!).
Drie weken lang echt een top tijd gehad en heeeel hard gehuilt toen ik weer naar huis moest! Nu eind oktober 12 dagen met hem samen! :slight_smile:

En dat fotos kijken en alles is heel herkenbaar haha!! Als er een teller op zat dat je kon zien hoevaak de fotos bekeken waren ging die teller stuk hihi! :slight_smile:

Ik heb het direct verteld toen ik thuis kwam (was met me ouders op vakantie dus die wisten het al en hebben ook de kans gehad hem te leren kennen! Me moeder is helemaal gek op m!). Maar heb heel veel gezeur gehad en nog steeds hoor! Snap best dat je even wilt wachten!! Dan kan je ook wat meer genieten van je verliefdheid want ik heb dat soms dat ik er niet van kan genieten omdat mensen er zo raar over doen!

Ooh wat leuk zeg… Echt leuk om te lezen ook zo van anderen, iedereen maakt bijna het zelfde mee…
De tranen met het afscheid zijn heeeeeeeeel herkenbaar, vreselijk was dat
Fijn dat je moeder zo gek op hem is… Dus bijou is niet iedereen d’r een voorstander van zoals ik lees?
Ik ga het vanavond mijn vader vertellen en zit d’r best tegen op, mijn moeder was heel positief (mijn moeder is nlds en mijn vader is Palestijn) ze heeft mijn vader ook in het buitenland ontmoet dus weet wel hoe en wat hihi

Wij zijn druk met hotels aan het zoeken of appartement best lastig aan gezien veel dicht is en we moeten vragen of hij wel toegelaten word, dus mijn Askim gaat vandaag op pad, ben benieuwd
En jaja de vlucht is geboekt pppfff spannend hoor haha, maar heb echt super veel zin!!

Nou meid fijne dag ik ga weer aan het werk

Hoi Tamara,

Ik had je al welkom geheten via het kletstopic. Maar ook nog even op je verhaal reageren.
Herkenbaar he de verhalen van andere meiden. Dat vind ik ook zo fijn aan het forum. Dat de meiden hier je begrijpen. Vrienden proberen mij wel te begrijpen als het gaat over missen ofzo maar het echte gevoel kennen ze niet.
Ik ben ook nog niet zo lang samen met mijn askim, maar doordat je zover bij elkaar vandaan bent en elkaar alleen spreekt via skype en telefoon enz. Krijg je wel heel snel intensief contact en leer je elkaar naar mijn idee ook erg goed kennen.

Hopelijk vind je askim een goed hotel of appartement. Mijn askim is ook aan het rond zoeken ik ga waarschijnlijk twee maanden dus we zoeken iets wat redelijk goedkoop is.

Geniet lekker van het gevoel!
Groetjes

Hoi Miloutjuhh :slight_smile:

Nou inderdaad absoluut erg fijn, ik weet gewoon zeker dat sommige vriendinnen het niet snappen en gaan zeggen waarom zoek je iemand zo ver weg etc…
Op Facebook heb ik ook bewust niks geplaatst puur voor de reacties
Maar de genen die het weten zijn gelukkig erg positief das wel fijn…het missen en het gevoel snappen ze helaas niet helemaal
Maar goed…

Ooohhh gaaaaaf 2 maanden dat is niet verkeerd lekker zeg…
Waar woont hij? Of gaan jullie gewoon ergens in de buurt
Het hotel zoeken in marmaris valt niet echt mee maar ja…
Het luxe en hele dure hoeft van mij niet en er zijn veel dicht merk ik wel…
Maar goed we zoeken verder…

Jij ook hè lekker genieten :slight_smile:

Ik heb het wel op Facebook staan en gelukkig van de meeste vrienden enzo positieve reacties. Negatieve reacties zullen er altijd blijven vrees ik. En ik weet zelf ook wel dat het niet de makkelijkste weg is maar ja aan die verliefdheid valt weinig te doen.

Die twee maanden zijn een beetje onzeker omdat ik vandaag gebeld ben voor werk. Ik ga naar Kusadasi als ik ga. Ga ik geen twee maanden dan een weekje. Ik zag al dat de tickets voor de herfstvakantie net zo duur zijn als een all inclusive vakantie in het hotel waar ik askim van ken. Weet nog niet wat het gaat worden.

Sent from my HTC Flyer P510e using Wereldwijzer

Het is bij mijinderdaad niet helemaal lekker gelopen als het gaat om hoe mensen erop reageren! Komt ook deels omdat het pas in april uit was met mijn ex die ook in turkije woont en turks is! Die relatie was erg tsja ongezond om het maar zo te zeggen! Maar hoe vaak ik ook zeg dat dit echt anders is ze geloven me niet! Ben nu op het punt dat ik niet over me askim praat alleen met me beste vriendin (en haar verloofde!) En mijn moeder!

Mensen kunnen je nog verassen als je met zoiets komt en helaas niet altijd positief!

Ben zelf ook heeel blij dat het forum er is! Vooral inderdaad ook omdat mensen niet snappen hoe lastig dit allemaal is!

Maar wat ook al gezegd is je leert je vriend wel heeeeeel goed kennen! Want je praat heel veel dus misschien leer je hem wel sneller kennen dan een relatie met iemand in je eigen stad heb ik het idee! Ik ken me askim door en door en hoor aan zijn stem hoe hij zich voelt!

Sent from my HTC One X using Wereldwijzer

Hoi meiden,

Als ik het goed begrijp is het de bedoeling dat ik mij hier eerst even voorstel ;-).

Mijn naam is Honey, 31 jaar, woonachtig in omgeving Amsterdam en ben in contact gekomen met een leuke Turkse man van 34, woonachtig in Istanbul.
We willen graag uitzoeken wat er gaande is tussen ons en of dit ergen toe kan leiden. We hebben dagelijks contact via mail en whatsapp, initiatief vanuit beiden. In Istanbul hebben we het heel gezellig gehad, hij heeft mij en mijn reisgezelschap (goede vriend en vriendin) meegenomen naar leuke bezienswaardigheden.
Nu we dagelijks contact hebben groeit mijn nieuwsgierigheid naar wat er mogelijk kan gaan ontstaan. Maar zit ook met duizend vragen, herkenbaar denk ik.
Mijn verstand zegt ook dat het niet verstandig is om een relatie met een Turkse man aan te gaan, terwijl hier zoveel leuke mannen zijn. Maar toch kan ik het niet laten rusten.

Vind het leuk om jullie verhalen te lezen op het forum!

@Honey

Hallo en welkom hier! Het aangaan van een relatie met een turkse man heeft positieve en negatieve kanten en ja het is misschien moeilijker dan een relatie met iemand hier.
Maar je kiest er niet voor op wie je valt hihi! Liefde is niet zoals het kopen van een leuk shirt want je kiest niet het overkomt je! :slight_smile: ik zou zeggen vooral op onderzoek gaan en kijken wat jou gevoelens voor hem zijn! :slight_smile:

Moet zelf zeggen dat ik turkse mannen veel interesanter vind dan nederlandse maar dat is vooral door de manier waarop ze hun liefde uiten en het beschermende wat nederlandse mannen vaak iets minder hebben! :slight_smile:

Hoop dat al je vragen hier beantwoord kunnen worden! In het turkse liefdeskletstopic werden al mijn vragen beantwoord daar kan je altijd terecht! :slight_smile: