TLK deel 35 daar zijn we nu en na duizend posten starten we weer een nieuw deel je kan daar gewoon lekker meekletsen.
Meiden jullie zijn altijd welkom!
Hier is de link van waar we nu zitten: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=71826
Vandaag donderdag 9.50 uur: nog steeds niets gehoord. De moed begint me in de schoenen te zakken, de zekerheid dat ik erin getrapt ben steeds groter.
Ik heb zijn ring afgedaan en opgeborgen, foto op mn mobiel veranderd, ben aan het afscheid nemen…
Kon ik mn gevoelens ook maar zo makkelijk opbergen
@Sunshine echt heel naar om te horen, je heb dus sinds dat geld incident niks meer vernomen?? En hoelang geleden is dat nu??
Weet je ik zou jezelf niks kwalijk nemen, snap wel dat je het gevoel heb dat je erin getrapt ben om het zo maar te zeggen, maar dat kan iedereen gebeuren, je wordt verliefd en dan ben je kwetsbaar, ze weten precies de goede dingen te zeggen, je bent belazerd, maar dat wil niet zeggen dat, dat onoplettend heid van jezelf is, hij heeft waarschijnlijk precies geweten wat en hoe hij het zeggen moest, omdat je jammer genoeg niet de eerste en waarschijnlijk ook niet de laatste bent, het is echt heel triest dat die mensen bestaan, en dat het je is overkomen, verwijt jezelf niks, en dat je nog steeds die gevoelens heb is heel normaal, het is een proces waar je doorheen moet, en dat is niet fijn, maar je gaat er komen hoor!! Probeer hoe moeilijk ook naar andere positieve dingen in het leven te kijken, en je gedachten een beetje te verzetten, als hij zo met je omgaat is hij je verdriet echt niet waard (ook al is het logisch dat je dat nu heb)
Ik heb vandaag geboekt, ik ga 1 aug.weekje naar alanya naar mijn vriendje.
Ik heb er onwijs veel zin in…
Maarrrrrrrrrr krijg gelijk na mijn boeking een telefoontje van mijn huisarts,
dat uitslag van bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker niet goed was.
En dat ik dus pap 4 heb…
Schrok me kapot…gelijk na mijn vakantie moet ik naar ziekenhuis voor onderzoek…
Dus meiden, als je nog geen uitstrijkje gedaan hebt, laat het aub doen,
Want schijnt toch heel belangrijk te zijn.
Sunshine heb je nog steeds niks gehoord???
Sylvia, tessa,
Vanmiddag om half 4 het berichtje van tessa gelezen. Ben er niet helemaal bij met mn hoofd, dus pakte mn telefoon om te kijken wanneer “het incident” plaats vond, maandag of dinsdag. Op het moment dat ik gsm oppakte belde hij : zoals verwacht liet hij 1x overgaan. Ik heb enorm in dubio gestaan, maar besloten om niet terug te bellen. Als hij echt met mij verder wil, zal hij meer moeite moeten doen, ik wil hem even iets duidelijk maken. Ben benieuwd wat er verder gebeurt.
Ik was al bezig afscheid te nemen, maar moet nu erkennen dat dat schijn is : de hoop flakkert weer op…
Sylvia, wat een naar bericht ! Probeer toch te genieten van de week met je askim en je probleem hier even los te laten. Ik heb toen ik 20 was ook zo’n uitslag gehad. Het bleek niet zo ernstig te zijn als ze eerst dachten, maar ben wel gelijk 5 jaar onder controle gebleven. Sinds die tijd laat ik dus wel braaf elk jaar een uitstrijkje maken.
Geniet !
He stoer wijf ![]()
Ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren,en inderdaad een beetje meer moeite mag hij wel doen.
En wat dat uitstrijkje betreft, ik probeer het positief te zien,
maar mensen om me heen doen zo vreemd,
Ik wil nog geen verhalen horen,ik stop het beetje weg denk ik.
Eerst vakantie en daarna zien we wel weer.
Jij heel veel succes, en hou je goed.
Luister naar je intuitie, die is altijd goed.
Is dit ook onderdeel van de strategie ?? Bellen, 1x laten overgaan en als ik dan niets laat horen (behalve sms waarom hij heeft gebeld en als hij iets aardigs te zeggen heeft dan wil ik wel terugbellen,maar onaardige dingen hoef ik niet te horen, zelf ook weer niets laten horen…
meiden ik heb jullie verhalen gelezen en ik heb het met een aantal echt te doen, maar ik vraag me af waarom het nu stil valt, volgens mij waren jullie hier echt een band aan het opbouwen… of vergis ik mij daarin? hoe dan ook ik wens jullie heel veel succes, wie weet praten jullie op msn met elkaar.
Hoi mutlu, je hebt gelijk dat het even stil is gevallen. Ik had zo graag iets positiefs gemeld, maar ben bang dat dat het niet gaat worden. N. heeft vorige week vrijdag weer contact opgenomen met me en op me ingepraat dat er helemaal niets aan de hand was. Ik heb het een aantal dagen afgewacht en eerlijk, hij heeft zn best gedaan. Ik heb hem toen wel gezegd dat als ik ook maar het geringste idee had dat hij me voor de gek hield, ik zonder meer alle contact zou verbreken en hij niets meer van mij hoefde te verwachten, materieel noch emotioneel. Ik begon hem net weer een beetje te vertrouwen tot een paar dagen geleden. Ik kwam online en zag hem ook online, maar meteen offline gaan. Maar nu wil het geval dat ik ook op msn zit met iemand die ook met hem praat en je raadt het al: bij haar was hij op dat moment nog steeds online. Ik heb hem daar met een enkel bericht mee geconfronteerd en hem toen acuut verwijderd van mn msn. Toen begonnen na enkele uren de telefoontjes weer, op mn mobiel en vast, tot 4 uur 's nachts. Toen hield ik het niet vol en heb opgenomen. Weer op me ingepraat dat er helemaal niets aan de hand was en dat hij ook niet snapte waarom ik hem offline zag, hij zag mij wel online. Ja ja ja ja, ik heb hem laten praten en gezegd dat ik het allemaal niet meer zo zag, dat de afstand voor mij te groot is, dat ik toch niet wist wat ik moest geloven. Hij beledigd reageren: als ik hem niet vertrouwde dan moesten we maar geen contact meer hebben. Uiteindelijk toch weer lief doen en “i love you so much” etc. Ik was inmiddels doodmoe en vond het allemaal wel best en heb opgehangen met het hele sterke voornemen om afstand te nemen. Dat ben ik nu dus aan het doen, alle contact zal nu van hem af moeten komen, mijn grens is zo’n beetje bereikt. Ik zie wel hoe het zich verder ontwikkelt en ga de draad van mijn leven weer oppakken hier.
Liefs,
Sunshine
lieve sunshine,
wat een verhaal meid, maar dit keer komt het van jouw kant en dat maakt je misschien iets sterker! het is wel raar dat hij wel met haar ging praten maar jouw dus blokkeerde! ik hoop dat je je leven hier weer kan oppakken ik weet hoe uitputtend dat kan zijn! maar als je wilt kan je erover ¨praten of hier of door middel van een prive bericht!
ik wens je alle sterkte van de wereld toe!!!
kus tamara
He sunshine,
Hoe gaat het met je?
Ik ben zeer benieuwd.
Hoi Sylvia, hoi allemaal,
Helaas dus geen “happy end” hier. Laatste ontwikkeling was dat hij telefonisch behoorlijk agressief begon aan te dringen dat ik hem moest helpen met geld. Ik heb toen opgehangen en toen kwam de ware aard van het beestje naar boven: nare sms’jes en (ik had hem weer toegevoegd op msn en niet meteen weer geblokkeerd) nare opmerkingen via msn. Het contact is van mijn kant helemaal verbroken, hij heeft vorige week nog 2x gebeld maar ik heb niet gereageerd. Ik vind het moeilijk, denk heel veel aan de leuke tijd die we samen hebben gehad maar geloof dat het beter is zo. Ik hoop dat het jullie allemaal beter gaat! Veel liefs, Sunshine
heee meiden,
@sunshine, jammer dat het allemaal zo gelopen is bij jou! ik hoop dat het snel beter met je zal gaan!!! bedenk dat hij jou niet waard is en hou vooral je eigenwaarde, want hij is degene die laag is… zijn ware aard is naar voren gekomen en gelukkig nu al, want voor hetzelfde geld had je hem gestuurd, was je daar heen gegaan, waren jullie getrouwd, naar nederland gegaan een stuk armer geweest en dan zou hij je na 3 jaar verlaten zodra zijn vergunning binnen was. Ik weet het klinkt rot dat vind ik ook, maar beter nu er achter komen en weer proberen omhoog te krabbelen dan dat je er op boven geschreven manier er was achter gekomen!!! toch???
MAAR IK WIL OOK EEN HART ONDER DE RIEM STEKEN VOOR NIEUWE MEIDEN DIE HELEMAAL VERLIEFD TERUG KOMEN, TOEN TESSA DIT OPENDE WAS ZE HELEMAAL VERLIEFD EN DAT IS ZE NOG HELEMAAL, VEEL MEIDEN HEBBEN ALLANG EEN RELATIE DIE WEL GOED LOOPT, HET KAN VERKEERD GAAN ZOALS JULLIE HIER ALLEMAAL LEZEN DUS WEES GEWAARSCHUUWD, MAAR HET KAN DUS OOK HEEL GOED GAAN, DUS LAAT JE NIET ONTMOEDIGEN!!!
Balen voor je, maar inderdaad,beter nu erachter komen,dan later.
Bij mij gelukkig nog steeds alles goed.
Ben net 2 weekjes terug in ned.
En als alles goed is,dan komt deniz in januari naar nederland voor
2 weken.
sunshine heel veel sterkte, want je zult nog met heel veel vragen en
ongeloof terugkijken op alles.
Uiteindelijk komt alles weer goed.
Prettige avond allemaal.
Sylvia
mutlu bedankt voor je lieve woorden, en ben het helemaal met je eens dus niks meer aan toe te voegen!!! En inderdaad ik ben nog steeds helemaal verschrikkelijk absurd verliefd dus het is mogelijk, maar het moet wel altijd wat betreft alles van twee kanten komen, contact zoeken, geld noem het maar op je moet het samen doen, en dat is denk ik in iedere gezonde relatie het geval
Meiden geniet van jullie verliefdheid.
Sunshine,gelukkig ben je al snel achter zijn ware aard gekomen,en heeft hij al zo snel zijn ware aard laten zien en waar het hem om te doen was.
mutlu,het kan altijd verkeerd gaan,hoeft niet perse in het begin te zijn,maar kan ook naar een aantal jaren.Het is nooit zeker,turk,nederlander of wat dan ook…
Heel veel sterkte voor de meiden die gekwetst zijn. Ik zal jullie verhalen altijd goed in mijn achterhoofd houden, want je weet maar nooit. Ik hoop dat het goed met jullie gaat en dat jullie een beetje steun aan elkaars verhalen hebben!
En inderdaad, nederlander of turk… Het blijven maar gewoon mannen
Het is moeilijk om iemand te vertrouwen op zo’n grote afstand, dat is het voor mij na die paar weken al! Gelukkig msnt mijn askim bijna iedere nacht met me, dus dan heb ik toch wel een beetje zekerheid dat daar geen andere vrouw bij hem in bed kruipt…
goeie morgen,
volgens mij heb ik nergens gezegd over in het begin verkeerd gaan, want ik weet uit ervaring in mijn omgeving dat een huwelijk ook naar 25 jaar kapot kan gaan, wat ik bedoel is dat het beter in het begin kan gebeuren dat zijn ware aard naar boven kan komen dan op een later tijdstip! daarom ben ik eigenlijk blij voor sunshine dat het nu al gebeurt is, want het is duidelijk dat die gast uit was/is op haar geld en niet haar liefde!
dus als ik het er krom heb neergezet was dat niet mijn bedoeling, want iedere relatie kan over gaan zowel hier in nederland/belgie of in een ander land…
Maar wat ik vooral bedoel is hou het in je achterhoofd, maar laat je niet ontmoedigen, door de verhalen die je ook wel eens leest.