Wonen voor lange tijd in de Filippijnen

geachte @Klaas Cristoffels en @HelloDays,
Het zeker niet de bedoeling om hier ellenlange discusies aan te gaan. Op mijn werk voordien waar ik een divisie runde had ik daar ook geen zin of goesting voor. Dus wat ik hier zie dat iedereen hem daar en daar naatoe wil zenden maar laat hem eerst in contact komen met dames die misschien voor hem geschikt zijn. Ik ga persoonlijk me hem contact opnemen om een en ander te weten te komen wat hij eigenlijk zoekt maar ok de gevaren van dergelijke dingen. Ik weet op dergelijk dating sites komt het erop neer om ook klanten te ronselen. Ik heb er gekend destijds inj Belgie die voor zo een 50000BF je in contact brachten en je hielpen met de nodige papieren. Als het fout liep dan hadden zij het niet gedaan. Ik weet ik ben ook geen helderziende maar als ik denk die er een aan het profiel voldoet dat hij zoekt dan ga ik er persoonlijk met mijn echtgenote op afgaan om meer van deze dame te weten te komen. persoonlijk mee sprekn en eventueel fotos bijmaken van haar en de omgeving. Voor ons is het wat tijd verdrijf en vervoer is geen probleem ik heb hier mijn eigen voertuig. Ik zal me wel beperken in het zoeken to Luzon en zoveel mogelijk info nar hem doorsturen met eventueel advies van mijn bevinding.
Er zijn al genoeg huwelijken met filipijnse in de prak gedraaid gewoon door misverstanden of verkeerd profiel. Dus als ik daar iets kan aan doen wil ik altijd iemand helpen.
Dus of ik de geschikte persoon ben om iemand voor hem te vinden weet ik niet voor de 100% maar ik ga toch op zoek met zijn beschrijving van wat hij wenst te vinden en laat hem niet achter met gewoon wat info ga daar of zie daar !.
sorry als ik wat hard ben !

nu geachte heer @Klaas Christoffels,
No kort onderzoek heb ik gezien dat JIJ de houder en oprichter bent van de datingsite www.mahaldinkitha.nl?
Nu begrijp ik heel goed dat je wat in je wiek geschoten bent, je ziet de kassa niet niet direct rinkelen.
Uw “echtgenote” is still in de Filipijnen ?
Mijn echtgenote was na ons huwelijk IN DE FILIPIJNEN op 13 Januari op 19 Maart reeds in Belgie met een geldig visum. na 15 maanden hadden we er een flinke dochter bij in de familie.
Ik ga niet zeggen dat ik alles weet maar weet hoe het er hier aan toe gaat. Ik heb contacten in de ambasades die soms van nut kunnen zijn om de laatste wijzigingen heel vlug te verkrijgen.
Misschien hebt U er goede bedoelingen bij maar als je zegt dat ik denk Mr Hellodays achterlijk zou zin lijkt me toch wel heel hard om zoiets te durven zeggen:mad: Nu IK KEN 10000 gevallen waar de man in de val is gelopen omdat het meisje enkel een Visa wilde naar het beloofde land er er na 3 jaar vandoor was. Ik ken gelukkig gevallen waar de rechter aan meisjes vertelde die dan alimentatie vroegen na een scheiding dan als respons kregen ," je bent nog jong, ja kan zelf wel werken".
Hoeveel geslaagde Huwelijke heeft Uw dating bureel tot op heden als ik vragen mag ?. Stop beter met onwetenden op een linke manier geld uit hun zakken te halen voor eigen gewin !:mad: :dag:

waarom een bruid uit de Filipijnen halen je hebt in Nederland en gegarandeerd ook in België regelmatig Filipijnse avonden dan komen ze met z’n alle bij elkaar hebben al een verblijfsvergunning en spreken soms ook al wat Nederlands (Vlaams) ik denk dat je daar meer aan hebt kan je zelf kijken wat je leuk vind is daar echt niks voor je kom ze hier dan zelf uitzoeken met een beetje zoeken heb je al een retourticket voor 700 euro

vriendelijke groet uit manila

beste willy

ik ben niet in mijn wiek geschoten om dat de kassa niet gaat rinkelen hoor ik doe het namelijk niet als broodwinning maar omdat ik mensen wil helpen om een leuke vrouw te vinden en ze daarbij te helpen, maar ben wel in mijn wiek geschoten als ik u hoor zeggen dat ik mensen ronsel dat heeft niks met hard te maken als wel met onfatsoenlijk u beschuldigt mensen zonder dat u ze kent.
ik ben inderdaad de eigenaar van www.mahaldinkita.nl en durf wel te stellen dat mijn intenties en bedoelingen goed zijn.
ik heb al enkele succesvolle relaties en enkele huwlijken mogen meemaken via onze bemiddeling.u zegt dat u voor hem op zoek gaat, geheel kosteloos? of u moet zich heel erg vervelen, of er zit een adder onder het gras, en dan hebt u de dame gevonden wat dan?? of gaat u zorgen dat ze de goede vrouw is, u zegt geen helderziende te zijn maar kan als enige we de goede vrouw voor hem vinden.
**Stop beter met onwetenden op een linke manier geld uit hun zakken te halen voor eigen gewin ** dit is toch echt wel een beschuldiging en gebaseerd op onwetendheid

ben toch eens benieuwd naar een geschikte Filippijnse vrouw die naar Belgie wil komen voor huwelijk

Hallo

IK denk dat u beter naar Cebu komt voor een vrouw te zoeken !
Hier zijn vrouwen genoeg die naar het buitenland willen .
groetje
picard>>>

kijk eens op www.dateinasia.com , is gratis maar wees inderdaad voorzichtig; de meeste waarschuwingen hier kloppen wel

Frank, ik denk dat je beter doet wat de meeste hier uitleggen. Ga naar Mindanao, Cebu of Naar Manila. Ga bij iemand daar die je wil helpen iemand te vinden en stop met die droom van een filipijnse die naar Belgie wil komen om te huwen. Dat is niet realiseerbaar op de manier zoals U denkt. Nooit zal de ambasade een visa geven hier hoe graag een meisje, dame of puta ook zou willen komen. Vergeet dat maar, dat lukt je nooit en het enige wat je zult hebben is een kosten en nog eens kosten want de meiden zullen je altijd meer en meer geld vragen voor papierwerk, passport etc maar een visa krijgen ze nooit. Ik heb je in bij een paar dames in contact gebracht maar via internet met je kennis van PC en beperkt engels lijkt dat niet mogelijk. De dames klagen dat je hen niet begrijpt en het enige waar je interesse in blijkt te hebben is fotos in alle vormen. Je hebt zelfs geen camera op je PC en geef hen ook geen foto van jezelf. Ik denk dat je nog denkt dat de filipijnen van 1980 bestaan waar je elke vrouw gemakkelijk zot kunt maken met een paar euro. Vergeet het aub. Er zijn hier ook dames die een job hebben en perpect hun boontjes weten te doppen. Weet de meisjes die je dating sites kunt vinden zijn deze die meestal laag geschoold zijn, geen werk hebben of vinden en als ze er vinden dan ferm onderbetaald. Zo wat ze zoeken is meestal een sponser zoals ze dat hier zeggen. Nu als je echt een filipijnse vrouw wenst te hebben, moet U zich eerst gedragen in een chat, leg contacten en als je denkt dat kan misschien iets zijn , maak afspraken en ga daar naartoe. Zorg dat je een planning hebt van één week per meisje. Zorg dat je toch een paar kontacten hebt waar je wat tijd kan spenderen want als je hier bent voor bv één maand en de dame voor wie je eerst komt is niet wat je verwachte dan heb je en probleem, je weet niet waar naartoe en er dan een van de straat oppikken is heel gevaarlijk. Nu hopelijk begrijp je wat ik bedoel.

Ja Will dank u want die www.dateinasia.com vragen zij u GSM nummer en daar zal een flink deel aan belkrediet afgaan zeker !

Hellodays
Ik vind dat ge dan zelf naar Cebu kunt komen dan met Dateinasia daar het via de GSM werkt en dan houden ze u aan het lijntje tot dat gij een grote som moet betalen en denk dan Wie is dat daar aan de andere kant ?
Goed Nadenken AUB
groetjes
picard

Picard,

Ja naar Cebu gaan en dan loop ik daar en weet begot niet aan wie
ik iets moet vragen of zeggen

onzin, datein asia werkt niet via de gsm, gratis berichtjes en dan contacten leggen en daarna bezoeken, zo simpel werkt het

net zo simpel als jij zelf bent volgens mij want jij wilt het op een presenteerblaadje krijgen volgens mij

Hellodays
Ik zal u dan afhalen in de airport en breng u naar een hotel en dan kunt nog kijken naar een condo die voor u het best past !
Maar voor vrouwen moet u zelf zoeken daar moeit ik me niet mee !
Als het een slechte is dan heb ik het weer gedaan neen dat beslist u zelf .
groetje
Picard

Jimmy, ze vragen toch mijn GSM nummer en dus gratis berichtjes en dergelijke

Hellodays
Wat wil u eigelijk ?
Ik snap u niet goed ?
picard

een Filippijnse vrouw voor huwelijk en die bereid is om in Belgie te
komen wonen

Hellodays
Hoe dikwijls heb u dat geschreven dat u een filipijnse vrouw wil die naar Belgie wil komen ? Veel keren !!!
Ik heb geschreven dat u naar Cebu moet komen om een te zoeken of naar Manila daar via de chat is het toch maar ???
Probeer eens via www pinalove.com daar zult u de keus wel vinden .
Ik hoop nu dat het de laatste vraag is daar ik niet meer op antwoord !
groetje
picard

Picard,

Als ik naar Cebu kom laat ik het uw eten zodat wij kunnen
afspreken en ga nu eens de site pinalove bekijken

@Picard. Hallodays snapt er geen barst van. Ik heb hem al met handen en voeten proberen uit te leggen dat je geen philipijnse vrouw hier kunt kopen zoals een vis op de markt. Je kan ze nooit naar belgie krijgen om te huwen als je hier zelf nooit bent geweest voor een paar keer. Maar blijkbaar gaat dat er bij hem niet in. Ik heb hem in contakt gebracht met dames maar zijn engels is ook heel erg beperkt zeggen de dames me. Hij begrijpt hun niet altijd en ik denk dat hij ons ook nie begrijpt. Ik schrijf hem nochtans in het nederlands maar het gaat er gewoon niet in ?
Nu wie weet op een dag zal hij het snappen al begin ik te vrezen !

WC230394;853608 Ik dach het wel dat hij het niet snapt daar ge geen filipijnse dame naar belgie kunt krijgen of ge moet de juiste documenten mee hebben daar vreemdelingenzaken moet beslissen !
Dank voor uwe tussenkomst !
picard