Ik zou u eerder aanraden om in Belgie te trouwen voor de wet, en eventueel later in de PH te trouwen voor de kerk
Wat is het verschil ?
Trouwen in de filies is zeer gemakkelijk want u trouwd met een filipina in de filipijnen, daar verstaat men dus dat u met haar ginder gaat wonen of heen en weer vliegd om haar af en toe te bezoeken
Vervolgens moet u een gezins hereniging aanvragen en daar beginnen dikwijls de problemen zoals bvb het verschil in ouderdom is te groot dus is het denkelijk een schijnhuwelijk, uit dendermande ""er was geen enkel familielid van de groom op zijn huwelijk, dus is het denkelijk een scheinhuwelijk enz enz, ik kan daar boeken over schrijven
Wat kan het probleem worden (de wetten zijn nu sinds de laatste regularizatie van personen zonder papier moeilijker gemaakt daar er te veel vreemdelingen zouden overkomen) U bent getrouwd maar om de een of andere reden houden ze op verdenking van bvb geld aan haar te geven als mogelijk schijnhuwelijk
Dus raad ik aan iedereen aan te trouwen in Belgie, is ietsje moeilijker maar zij kan overkomen met een VISA VOOR VERLOVING (geen toeristenvisa) en hier 3 maanden verblijven, voordeel zij leert ons land kennen, zij leert u en uw familie kennen, u gaat naar ginder ok maar een gouden raad, ga nzo weinig mogelijk dit en dat gaan bezoeken, ga rond met haar bij haar familie, leer haar familie, vrienden enz enz kennen praat zoveel mogelijk over alles en nog wat zodat u beiden alles van elkaar afweet
Deze wetenschap zal u zeker helpen om met groote onderscheiding het onderhoud op de ambassade voor gezinshereniging of om te trouwen in Belgie het eventueel onderzoek bij de federale politie op bevel van het parket te doorstaan
Het is niet sporadisch dat het parket een onderzoek beveeld, West Vlaanderen bvb is altijd een onderzoek, arondismend dendermonde is wat vrijer maar toch !!! oppassen dus, arondisment Hasselt is een droom, maar Gouverneur Stayaert is afgetreden en we weten niet wat de nieuwe gouverneur zal doen, verder zoals gewoonlijk of de vijs aanspannen
Stuur mij even een persoonlijke mail zodat ik u de procedure kan doormailen, visa voor verloving of familie regroepering zijn dezelfde documenten met het enige verschil is de tijd, trouwen in Belgie is meestal in kannan en kruiken op 3 maanden en men heeft nog 3 maanden tijd om te beslissen, trouwen of niet (gewoonlijk is het trouwen, dit is een ondervinding van Subito, een kuisvrouw heeft hier ongeveer 6€ per uur, dat is 400 Php, en het inkomen van een goede werkman ligd tussen de 6 en 8000Php, een beginnen de verkoopster heeft ongeveer 10€ per maand en men beloofd haar dat zij na 6 maanden zal benoemd worden als vaste verkoopster (6000Php per maand) geloof mij, in de tijdspanne van die 6 maanden zal er wel wat gebeurd zijn om haar af te danken en een andere te nemen, het is altijd beter voor een baas om 10€ te geven dan 100€, de markt van afgestudeerde gediplomeerde potentiele personeels leden is zeer groot in de filipijnen, vandaar dan ook het verschil tussen arm en rijk, een middenklasse zoals bij ons bestaat niet)
Dus volg mijn raad, leer haar familie, vrienden en kennissen kennen, u zult veel van het land en zijn inwoners leren, ook voor haar, als u ergens naartoe gaat laat haar het vervoer regelen, zij kent de prijzen, u niet, u bent een Kano ginder, op he voorhoofd van de Putti (witte) zien ze allemaal $$$$ tekens, ook bij een huis kopen of huren, laat zij eerst gaan praten om afspraken te maken
Bvb een huis huren in cavite 3000 Php is goedkoop, cavite ligd op een kleine busrid van 15 min tot 1 uur (hangd af van de trafic) van Manila en daar zijn de huizen wegens dichtbij de grote stad wel duurder dan Tacurong dat op 900 Km van Manila ligt en met de bus bereikbaar is in 4 dagen, ik zal u mijn tel nummer doorsturen zodat wij kunnen afspreken op de een of andere plaats, ik zal u dan wel vergezellen tot bij ons thuis, zij kan praten met Telma en haar familie en wij zullen samen een beetje over het een en ander zoals koetjes, eehh sorry bakka hebben
SUBITO