Wonen voor lange tijd in de Filippijnen

deze die zanikt om een Filippijnse vrouw zal niet naar daar gaan zoals die andere 40 procent anders zou ik dat al heel lang gedaan hebben no interesse

Hellodayss, ik heb echt geen idee wat je daar zou kunnen doen. En in handelen zijn de Filipino’s zo goed/slecht dat je daar alleen maar aan kan verliezen.

Kano, het was enkel mijn bedoeling een vrouw te vinden voor huwelijk en die later dan mijn pensioen kon krijgen bij mijn overlijden and that’s all

ha kano

ik hoor dat meer dar de filipino’s slecht zijn in handel daarom is het mischien een ideen om dat als hollander te doen allen moet je iets hebben waar handel inzit en dat weet ik niet ik ben niet zo bekend met wat er te verhandelen zou zijn

groeten klaas

Klopt meeste filipinoos zijn geen goede handelaren, en je ziet dan ook dat de rijksten in Filippijnen vaak Chinezen zijn. Mocht je een handel willen beginnen Pinoys zijn wel goed in het oplichten, kopen en niet betalen, dus wees gewaarschuwd.
Tallozen verhalen gelezen van Nederlanders die een viskwekerij begonnen, een varkensfokkerij, of iets dergelijks, loopt meestal op een fiasco uit.
Er zijn wel enkele succesverhalen. meestal in de toeristische sector, daar valt wel wat geld te verdienen. Een aantal Nederlanders hebben een hotel in Angels city. Seinpost hotel is er 1 van http://seinpost-hotel.com/index.html Een aantal nederlanders zitten in de horeca in Manila,en er zijn wat nederlanders die met succes een resort uitbaten, seaquest diving is een heel succesvolle duikresort bijvoorbeeld. Dus mocht je een zaak willen beginnen dan geefik je in de touristische sector de meeste kans van slagen.

Hello Korikong,

Zoek niet een handeltje op te starten in de Filippijnen.
Wel kontakt met een Filippijnse vrouw voor huwelijk in Belgie

Weet ik dat U geen handeltje zoekt, maar mijn posting is dan ook bedoeld voor klaas cristoffels.

En ik wil mijn filippijnse vrouw wel vragen of zij wellicht iemand kent van zo rond de 40 jaar.

als ge zo vriendelijk wilt zijn zou ik u eeuwig dankbaar zijn

Haha die vind ik goed…
Nou daar hoef je geen moeite voor tedoen, want de vrouwen (en meisjes) komen
als vliegen op je af.
Je kunt ook op www.asiandating.com kijken, maar kijk uit!!!
Ik geef je wel een tip, hou je portemonee op de knip!!!
Ga eerst persoonlijk ontmoeten.
Als je verliefd bent ok, je kunt een x bedrag geven iedere maand maar je komt er wel achter
dat je de hele familie achter je aan krijgt.
Ik bedoel hier mee. papa moet een motorfiets, broer moet naar de tandarts, zusje moet schoolgeld
en moeder moet naar de dokter enz.
Wees niet gek. geeft gewoon bijv. 200 euro iedere maand en daar moet je meisje het mee doen.
Als je nog interesse hebt in een vrouw, dan weet ik nog wel een paar die serieus zijn.
Groetjes van blauwfinger

Veel dank voor deze nuttige inlichtingen en indien je nog
verder informatie hebt laat gerust weten
Met dank

Hello Blauwfinger,

Een tijdje geleden vroeg je naar mijn profiel en mijn wensen.
Zoek nog altijd naar een Filippijnse vrouw tussen 40 en 50 jaar, zonder kinderen, Engelssprekend voor huwelijk.
Ben een gepensioneerde politieman, goeduitziend, doe graag fitness, badminton, squash, fietsen en reizen. Ik weet niet of je via dit medium u email adres kunt bezorgen. Eerlijk heb een beetje schrik voor gans die administratie om een vrouw van ginder naar Belgie te krijgen maar wil het toch zeker proberen.
Graag nog en reactie indien jij iets weet omtrent een Filippijnse vrouw

Groetjes Hellodayss

Hallo Hellodayss,
Al eens gekeken op www.asiandating.com??
Zoooooooveeel keus…
Of www.mahaldinkitha.nl?
Ben je al eens in de Filippijnen geweest?
Ok, hou me op de hoogte als je wil.
Groetjes Blauwvinger

Hello Klaas Christoffels,

Ben jij zaakvoerder van Mahaldinkitha in Nederland.
Dan heb jij mijn email adres en kan jij dan zoeken voor een Filippijnse vrouw voor huwelijk en die bereid is om naar Belgie te komen wonen. Bij mijn overlijden krijgt ze integraal mijn overlevingspensioen.

Groetjes Hellodayss

ha die Klaas ik heb hier op de Filipijnen in Puerto Prinscessa een Nederlandse schilder ontmoet en die werkt een half jaar + 1 dag in Nederland voor zich zelf en zit de rest van het jaar in de Filipijnen betaald dan maar weinig belasting om dat je in een half jaar niet zo veel verdiend woont bij iemand in voor weinig en neemt de rest mee om hier relax te kunnen leven mischien wat voor jou je kunt in Nederland toch niet het hele jaar schilderen met al die regen en je gaat dan gewoon weg voor het te koud word groeten Martein

hallo martein

dat is een mooi idee maar in mijn geval zal dat niet werken,
ik ben namelijk in loondienst en mijn baas zal daar niet mee instemmen,
dan zal ik dus zzp-er moeten worden, maar dan bouw je geen pensioen meer op en kom je dus later in de problemen, ik zie mezelf niet tot mijn 80ste werken want zonder pensioen ga je het ook op de filippijnen niet redden,
daarbij zul je dan wel werk moeten hebben in die zes maanden, wat ook steeds moeilijker word gezien de crisis.’
maar toch bedankt voor het meedenken, stel ik zeer op prijs
mochten er meer ideeén zijn, hou ik me aanbevolen

groeten klaas

Hallo @HelloDayss,
Ik ben voor het ogenblik in de filipijnen en ben ook gehuwd met een filipijnse.
Ik ben hier met verlof gezien ik ook met pensioen ben. Aangekomen sep2011 en we blijven tot half Mei 2012.
Nu ik zie dat ze je aanraden om te gaan zoeken op www.asiandating.com??
of op www.mahaldinkitha.nl?
Nu ik zou zeggen geen al te beste aanrader. Als je personen kent in Belgie die gehuwd zijn met een filipijnse die zullen je wel heel graag helpen om niet direct in een val te lopen. Ga zeker niet in tijdens een chat om geld te sturen. Weet die meisjes online op deze sites zijn op slag smoorverliefd op je zal ze in geuren en kleuren vertellen maar weet dat ze zo wel een 10 tal in de running heeft dat moment. Dus niet direct veel van geloven. Als je chat moet de camera van de meid altijd aan ! nooit verder doen met het excuse de camera is defect want haar volgende vraag is gegarandeerd als je geen 50€ kunt opsturen om aan nieuwe camera te kopen. Moest ze al de camera’s gekocht hebben waar ze de 50 voor ontvangen heeft kan ze wel ee computer suply shop starten.
Nu wat meer in de echet situatie. Je bent op zoek naar een filipijnse bruid… Als je wenst kan ik je misschien helpen ik de tijd dat ik hier nog ben. wat ik wel weet is doe niet mee aan fixers in de papier winkle het zal enkel de tijd rekken. In de ambasade zijn ze perfect op de hoogte hoe de papierwinkel loopt.

Nu mijn email is wc230394@yahoo.com
als je vragen hebt shoot, als ik je direct kan antwoorden doe ik mijn best anders ga ik wel op zoek hier naar het antwoord op je vraag.
greets
willy

ha willy

volgens mij denk jij dat hellodays een beetje achtelijk is of zo,
hij kan zelf ook wel benken dat je niet direct geld moet sturen, en wat betreft dat het geen goed advies is van blauwfinger, je moet wel onderscheid maken tussen gratis chatsite’s en relatiebemiddelingsbureau’s dus een beetje genuanceerde comentaar zou wel op zijn plaats zijn.
voor de rest is het mooi dat je hem wilt helpen, Als je wenst kan ik je misschien helpen ik de tijd dat ik hier nog ben, maar weet jij wat voor type vrouw hij leuk vind?
kortom je zal het goed bedoelen, maar ik weet niet of jij nou de aangewezen prsoon bent om hem te helpen.

Mijne Heren, niet kibbelen tenslotte is het belangrijkste dat ik een
vrouw vind uit de Filippijnen voor huwelijk in belang van haar en mij

hallo hellodays

ik ben het volledig met je eens dat het voor jou belangrijk is om een leuke vrouw te vinden, maar vind het jammer dan de heer willy jou afraad om via een bemiddelingsbureau een vrouw te vinden alsof hij alleen de wijsheid in pacht heeft.
voor de rest wens ik je veel suvves met het vinden, of heb je ondertussen al iemand gevonden?

ah neen nog altijd geen Filippijnse vrouw