Wonen voor lange tijd in de Filippijnen

@Aces Prettige reis >>> en veel geluk :kus: gewenst. Je kunt altijd een berichtje achterlaten. :dag:

kano
Bedankt voor de mogelijkheid en misschien tot hoors.

Ik ben vandaag om 09.00 bij buza geweest en heb mijn papieren laten legaliseren.
Daarna naar de ph ambassy gegaan en de papieren ingelerd tevens een visum aangevraagd.
deze is 59 dagen geldig op het moment dat ik land op het vliegveld van de ph, maar kan het dan daar verlengen.
alleen mijn shot ophalen in het ziekenhuis de 12-09-2011.
dan ik ben er klaar voor.
blij dat ik weg kan uit dit land.
groetjes aces

Beste,

Kan er iemand mij in kontakt brengen met een Filippijnse vrouw
35 à 40 jaar niet te klein Engels spreken en zonder kinderen voor
huwelijk in Belgie

Met dank Frank

Beste Frank, het is echt veel beter als je naar de Filipijnen op vakantie gaat en daar persoonlijk kontakt maakt.

inderdaad maar al die administratie om een vrouw naar hier
te krijgen voor huwelijk zijn toch niet te onderschatten.
Daarmee zoek ik iemand die dat min of meer zou kunnen mee
oplossen en dergelijke

kan er nu echt niemand een Filippijnse vrouw zonder kinderen, slank type, niet te klein, 40 a 45 jaar vinden voor mij met de nodige documenten om hier in Belgie te kunnen trouwen en alles wordt degelijk vergoed

Als je een postorderbruid zoekt ben je hier aan het verkeerde adres.

inderdaad je hebt gelijk maar wil desnoods naar de Filippijnen komen als ik weet waar en er eventuele vrouwen zijn die willen trouwen>>>

Hellodayss
misschien moet je dan eens kijken op ph hearts.com kijken.
eerst inschrijven en dan kun je zelf zoeken en chatten met deze vrouwen.

Dank u en dat is min of meer gratis want er zijn sites waar men redelijk
veel geld vraagt en dan is het nog afwachten nogmaals bedankt

niets te vinden om in te schrijven chatten of kontakten
te leggen nogmaals bedankt medische site !

hallo kano (en andere forumbezoekers)

ik las dat jij op de filippijnen woont.
woon je daar al lang en hoe bevalt dat?
ik bedoel kun je er goed leven, ik ben namelijk ook met een filippijnse getrouwd, en zou erg graag naar de filippijnen verhuizen, om bij haar en zoon te zijn, maar ik heb vernomen dat het nogal moeiljk is om daar wat geld te verdienen.
ik ben namelijk zelf 44 jaar en dus nog te jong om met pensioen te gaan, en moet dus een manier vinden om wat geld te verdienen, we hebben daar al wel een huisje dus dat is verder geen probleem, en heb niet zoveel nodig, is er iets waar wat mee te verdienen is?

groeten klaas

Hallo Klaas,

Ja ik woon al langere tijd in de Filipijnen en het bevalt mij wel. Maar het is zeker geen paradijs. Elk land heeft zijn voors en tegens en deze moet ieder voor zich afwegen.

De expats die in de Filipijnen wonen zijn over het algemeen gepensioneerden. Weet dat er ruim 11 miljoen werklozen in de Filipijnen zijn en dat het minimumloon (wat velen niet eens krijgen) zo’n 8 Euro per dag is. Je zou kunnen proberen samen met je vrouw een business op te starten (resort, eetzaakje, bakkerij, internetcafe o.i.d.) afhankelijk van je kwaliteiten, maar ook dat is soms niet eenvoudig want soms kopieert men jouw idee in no time en probeert men je met lagere prijzen eruit te werken.
Wel, ik denk dat je dit niet onbekend voorkomt als je al in de Filipijnen bent geweest. Steek ook je licht eens op bij een internetforum zoals Filippijnenforum 2 - Forumindex. Daar zijn ook mensen met werkervaring.

kan er nu echt mij niemand helpen bij het vinden van een Filippijnse vrouw
voor huwelijk. Iedereen zegt ga naar daar en dan ! is echt moeilijk naar daar gaan en zeggen voilà hier ben ik met mijn kof:chin:fers

Hou nou maar op. Je zal hier niet aan je trekken kunnen komen. Het is hier geen bordeel man.
Als je zo nodig wil ga daar heen en laat je uitkleden… Letterlijk en figuurlijk. In jou geval zal ik het niet zielig vinden. Je verdient het.

ok ok man met weinig begrip t is wel huwelijk ben jij
er ene niet gehuwd:dag:

hallo kano

waar woon jij op de filippijnen als ik vragen mag?

ik weet dat de filippijnen gen paradijs is, maar is nederland dat wel dan?
ik werk hier zes dagen in de week en kan binnenkort het huis te koop gaan zetten omdat de hypotheek volgend jaar flink de lucht ingaat i.v.m de rentestijging, de zorgverzekering word duurder 150 euro per maand voor mij alleen en de zorg word slechter, de criminaliteit word steeds erger, en we horen elke keer hetzelfde inleveren op koopkracht, als dit dan het paradijs is weet ik het niet meer.
ik weet dat ze er niet al teveel verdienen de mannen die mijn huis gebouwd hebben verdienden tussen de 6 en 10 euro per dag.
ik ben zelf schilder van beroep dus daar zit geen toekomst in daar, en verder een resort ofzo zou mooi zijn maar daar heb je wel startkapitaal voor nodig neem ik aan.
dat andere forum ken ik en als ik het daar vraag hoor ik alleen maar negatieve berichten zoals begin er niet aan enzovoort dus daar word ik niet veel wijzer, zou eigenlijk iets moeten hebben in de trant van handel of iets dergelijks.
mocht je een idee hebben hoor ik het graag

groeten klaas

40 procent van de buitenlandse mannen reizen naar de Filipijnen voor sex lees de krant van vandaag Het Laatse Nieuws 22/09/2011 dat wist ik al lang jij blijbaar niet ! Ik zocht juist een serieuze vrouw voor huwelijk maar dit is ook niet meer mogelijk !

Red666 lees tenminste eens een Europese of Belgische krant en kijk vooral
in het Laatste Nieuws 40 procent van de buitenlanders gaan naar de Filippijnen voor sex misschien ben jij er ook zo ene maar ik niet:wereld:

Ik probeer juist die arme vrouwen daar voor jou te behoeden. Je zit hier maar te zaniken om een vrouw. Daar is dit forum niet voor. Ik geloof er niets van dat jij niet bij die 40% zit.