Yessss… dat wordt voetbal kijken in Bangkok vrijdag!! We vertrekken overmorgen dus de oranje shirts gaan mee in de tas! Helemaal leuk!
Dom van Robin om zo openlijk te protesteren tegen die wissel… Toont zwak. Wel mooie overwinning!
Proficiat!
Zou je die shirtjes niet beter in Thailand kopen? Veel goedkoper en volgens mij in overvloed aanwezig!lol2
Is de volgende wedstrijd nou op vrijdag of zaterdag? Als het op vrijdag is, dan kunnen we deze weer in the Wall in Chiang Mai kijken, is ons uitstekend bevallen! Als het op zaterdag is, weet iemand een hollandse tent op Chaweng Beach op Koh Samui? Daar zijn we namelijk vanaf zaterdag!
Vrijdag…
Vrijdag zitten we in het vliegtuig op weg naar Bangkok.
Hopen maar dat Nederland verder komt.
Nog nooit gejuicht in een vliegtuig oh ja 1 keer na een noodlanding maar dan inwendig.
hollandse tent op samui http://little-holland.com/
Goed plan!! Neem ik alleen mijn opvouwbare oranjehoedjes mee… lol2
Ben ik het niet mee eens, die jongen wil voetballen presteren op en top sportersmentaliteit, je zou maar blij zijn dat je gewisseld wordt, dat is pas zwak.
Nee die sukkels van de Nederlandse pers welke maar altijd weer een bommetje proberen te leggen om hun krant te kunnen verkopen, wanneer gaan die nu eens als 12de man fungeren ipv altijd maar zoeken naar …
Gaat me niet om het ‘blij zijn’ of niet om gewisseld te worden. Ook al ben je teleurgesteld, het komt op mij beter over als je als één team reageert.
En Nederlandse kranten lees ik niet, ik maakte deze comment zelf, net na de match, dus je mag direct op mij foeteren.:chin:
Maar ik ken niet zoveel van voetbal, was maar iets dat me qua stijl opviel hoor, ik ben op dat punt dus inderdaad een sukkel. Mijn excuses.
Wie de schoen past trekt hem aan :chin::chin::chin:.
Aan de andere kant, Jan, als je beseft hoe de pers hier op zal inspelen, is het dan niet beter om ze op dat vlak geen cadeau te geven?
En even voor de duidelijkheid: ik wil hier niet op je tenen trappen, hé… Ik vind dit sociologisch gezien gewoon een interessante vraag!:dag:
Grts,
Jelle
Je leest geen Nederlandse kranten zoals je aangaf, maar als je dan verneemt dat men lip lezers in huurt om erachter te komen wat er nu gezegd op dat moment is vind ik ronduit ziekelijk, dus hoever ga je om je krant te verkopen terwijl miljoenen mensen maar in een ding zijn geïnteresseerd en dat is wereldkampioen worden. Maar dat is wel duidelijk als je een kind een interview afneemt terwijl die 1 dag ervoor gecrashed is met een vliegtuig.(Tripoli)
Je staat me echt niet op de tenen integendeel, en vind jou ook geen sukkel, maar die journalisten wie op dat soort dingen belust zijn wel.
Succes met de sociologie :dag::dag::dag:.
Ik snap je punt wel… Media verwatert tegenwoordig zeer snel tot ‘hier en nu’-sensatie. Zeer spijtig en het uit zich op veel vlakken. Niet alleen de voetbal heeft er last van.
We begrijpen elkaar en dat is het belangrijkste, men(media) moet de zaak niet zo opblazen en gewoon intern laten oplossen in de spelersgroep, die mooie elftal foto met de wereldcup in de hand die wil iedereen hebben welke dan op de voorpagina staat cheercheercheer.
Tja, kunnen de Belgische kranten nog wel een tijdje achter fluiten:mad:
Waar is advocaat als je hem nodig hebt???lol2
Ja je weet den Hollander is zuinig maar als die ergens anders de geldzak voller kan maken…>>>
Prettige nachtdienst gewenst als je die nu ingaat ik ga zo :slapen:.
:chin::chin::chin:
Ben al een uurtje bezig. Slaapwel!
Grts,
Jelle
Ik zit nu op koh phi phi.
Gister in de sportsbar met weer een compleet volle oranje bar voetbal gekeken. Echt hilarisch om te zien :vak02:
Nu dus dinsdag weer…maar dat wordt echt nachtwerk voor de mensen die in Thailand zitten ![]()