Op 9 juni vertrek ik voor een maand naar het prachtige Thailand. Als echte voetbalfanaat wil ik daar het WK kijken. Het Nederlands elftal speelt op 13, 18 en 23 juni om resp. 21u - 18u - 21u Nederlandse tijd. Iemand een idee of dat daar te zien is. Zijn er leuke “Nederlandse kroegen” Ik ga naar Koh Samui, Koh Phangan en Phuket. Wellicht is er ergens een Nederlandse “enclave”. Ik hoor het graag!
Heel thailand is leip van voetbal en dan vooral van engeland.
Dus overal in elke kroeg en restaurant staan er tv’s of grote schermen.
Op phuket ben ik ooit eens in de kroeg in soi bangla geweest met al die nederlanders.
Maar eigenlijk is het nog leuker om in een irish pub or german biergarten te zitten met je oranje kloffie.
Chaweng op samui zijn er zijn leuke plekken!
Ik heb een beetje dezelfde vraag, ik ga op 4 juli naar Thailand en eerst zit in in het noorden, val het in Chiang Mai te volgen denk je?
Tijdens de finale zit ik in Krabi, ik vermoed dat de finale om 21H Nederlandse tijd gespeeld zal worden dus dat zal dan 2h ’s nachts ginder zijn, zou het daar nog ergens te volgen zijn?
Gohh… Jack !
Op de as : Loi khro road en kotchasarn road (pratu tapae) heb je verschillende buitenlandse bars waar je het voetbal kunt volgen.
Ook uit ervaring weet ik dat op de Anusarn market (niet ver van de nightbazaar) een reuze scherm staat opgesteld om alle voetbalwedstrijden te volgen.(kan je tijdens de wedstrijden nog heerlijk hapje vis eten)