Beste iedereen,
Tijdens de poulefase van het WK zijn wij in Nicaragua. We zouden het wel leuk vinden om de wedstrijden van het NL elftal te kijken in gezelschap van meer Nederlanders. Kennen jullie in Granada of Leon cafés waar (veel) Nederlanders komen?
Alvast bedankt voor je reactie!
In Leon ben ik in ‘Bar Baro’ geweest. Hier hebben ze altijd sportzenders opstaan, we hebben zelfs Groningen-AZ daar kunnen kijken. Of er veel Nederlanders komen weet ik niet, wij zijn (in mei) sowieso weinig Nederlanders tegengekomen. Maar er staan zelfs bitterballen op de kaart en ik neem aan dat ze daar de WK wedstrijden wel uitzenden. En ook een uitgebreide kaart met heerlijk eten. Sowieso een aanrader. Maar ik denk dat er genoeg plekken zijn in zowel Leon als Granada waar je wedstrijden kan zien, waar Nederlander komen weet ik niet;maar die vind je vanzelf
In Nicaragua zitten heel veel Nederlanders. Het beste is om even ter plekke te vragen waar je heen kunt gaan om te kijken, maar sowieso alle sport bars. In Granada o.a. Restaurante La Hacienda, Roadhouse, Kelly’s Bar, etc.