Hi!
Ik kom 3 juli aan in bangkok, vlieg meteen door naar Maleisie… Nu vroeg ik me af of er daar gelegenheid is om voetbal te kijken? De wedstrijden beginnen om 20:30 (dus 02:30 lokale tijd), dan zal er vast geen kroeg/bar whatever meer open zijn? Of zijn ze daar ook zo fanatiek dat er vast wel iets open is? ![]()
Thanks!
Er is inderdaad wel een kroeg, die dekking heeft en dit uit kan zenden.
Hey!
Ja, dat zit ik me dus ook al af te vragen. Je mag er misschien niet aan denken op vakantie, maar ik wil de wedstrijden niet missen! Maar… hier in Zuid-Thailand waar ik nu zit (Ko Phangan) zijn ze heel fanatiek met tv kijken en ik kan me herinneren dat ik destijds in Laos 2 jaar geleden ook voetbal wedstrijden gezien heb. Maar ik vraag me inderdaad ook af hoe dat met Maleisie is, dus als er iemand iets weet…?
Maar ik zit er hoor in die ene kroeg die wel open is in mn oranje shirtje!
Ligt er helemaal aan in welk land in Azie je verblijft, in Filippijnen leeft het WK al helemaal niet, het land heeft gewoon niks met voetbal. Basketball en Boksen zijn hier de nationale sporten .
Als je in Juli naar Bangkok komt heb je het over de kwart finales en zo. Dan zijn er meer dan genoeg barretjes waar je kunt kijken. Ik denk in Kao San Road zeker en rond Sukhumvit soi 11 ook. De wedstrijden beginnen hier trouwens om 01:30. De Thais zijn gek van de worldcup. Ze gokken namelijk allemaal op de wedstrijden ![]()
Helemaal als het om de wedstrijden van Nederland gaat, stuur me dan maar even een mailtje op [EMAIL=“famousmr@live.com”]famousmr@live.com ik ga die wedstrijden ook zeker bekijken.
Hallo,
Ik ken er in ieder geval 1 als je naar Maleisie gaat namelijk in Kuala Lumpur heb je een shopping mall genaamd Pavilion die heeft een straatje met restaurants en daar is 1 kroeg op een hoekje die blijft alle wedstrijden open. Ze sluiten zo rond 6 uur in de ochtend meestal.
Daarnaast is er een speciaal holland house geopend in KL waar ze ook de wedstrijden van NL uitzenden je kunt het via google vinden als je typ Havanna Holland House Kuala Lumpur.
Dus dat gaat vast helemaal goed komen denk ik zo.
In the Green Parrot in Soi 33 schijnen ze ook alle Nederlandse wedstrijden te laten zien.
Hallo,
Volgens mij ging ie gelijk naar Maleisie dus volgens mij wilde ie weten waar ie voetbal kan kijken in Maleisie.
Ik zie het Moira, lezen is ook een kunst
Ach ja, als iemand dan geïnteresseerd is om Nederland te kijken in Bangkok kunnen ze dat ook hier vinden nu ![]()
Dat is inderdaad waar voor de mensen die in Bangkok zijn tijdens die wedstrijden.