Sportcafé KL voor Oranjewedstrijd(en)

Hallo,

Morgen vertrek ik naar Kuala Lumpur.
Uiteraard zit mijn Oranje shirt in de tas, na de wedstrijd van vandaag.
Waar kan ik om 02:30 nog goed terecht voor een voetbalwedstrijd (op groot scherm) in KL?

Groetjes!

Zelfde vraag, maar dan: waar in Melaka???

Ik vertrek zaterdag naar KL en zit zondag (tijdens de finale!!!) in Melaka!!!

Inderdaad, waar??

Ik ga er eigenlijk een beetje vanuit dat er ‘vele’ plekken zullen zijn toch? Er zijn toch wel veel Europeaanse toeristen…

Iemand?

geen idee waar maar wij vertrekken morgen en zitte zondag waarschijnlijk nog in KL

gaan vast wel wat vinde!!

In KL zijn veel grote schermen waar je kunt gaan kijken met veel Maleisiërs, hoe dat in Melaka zit weet ik niet. En anders zijn er in KL ook veel cafe’s met schermen.
Wij zaten tijdens het begin van het toernooi in KL en die Maleisiërs zijn hartstikke fanatiek ondanks dat ze niet mee doen.

Er is een speciaal holland house geopend in KL waar ze ook de wedstrijden van NL uitzenden. Het heet iets van Havanna Holland House. Ik ga daar ook kijken!! :smiley:

Havana, 2&4, Lorong Sahabat, Off Changkat Bukit Bintang

Ik heb in ieder geval een hotel geboekt die de wedstrijden uitzendt (Hallmark in Melaka). Dus mocht er geen kroeg zijn, dan kan ik met mijn vrouw gewoon op ons hotelkamertje naar de wedstrijd kijken!

Havana club (Holland House) in KL was prima tijdens de halve finale! Ongeveer 200 man/vrouw in het oranje aanwezig, van wie aardig wat expats.
Entree (polsbandje) = 25 RM, en gaat voor 100% naar een goed doel.
Daarna met muntjes betalen. (15 muntjes voor 90 RM, 2 muntjes per biertje, 1 muntje voor een frisdrank)

Nu in Georgetown (Penang) opnieuw naar een lokatie op zoek voor a.s. maandagochtend, wie weet daar een adresje? Alvast een goede finale allemaal!