Wk Voetbal

Zijn er ook mensen die net als wij naar de 3 Wedstrijden van Oranje gaan , en niet op de Oranje camping staan,maar in een hotel of zoals wij in bed & breakfast verblijven? misschien kunnen wij wat ervaringen uitwisselen over de wedstrijden en alles erom heen, of over het verblijf in de Hotels, Hostels, Bed & breakfast en wat al niet meer in de omgeving van Johannesburg, Durban en Kaapstad,leuk en handig om wat tips te krijgen of wat tips uit te wisselen!

groetjes,

Hennie en Roel.

Dag Hennie en Roel,

Ik ga naar twee van de drie groepswedstrijden, in Johannesburg en Kaapstad (en waarschijnlijk naar de achtste finale in Durban of Pretoria). Ik verblijf bij vrienden, maar ben eigenlijk net als jullie op zoek naar mensen om tips uit te wisselen en wellicht samen mee op te reizen.

Naast het WK wil ik graag veel van het land zien. Ik ben drie jaar geleden voor een half jaar in Zuid-Afrika geweest, dus wel het 1 en andere. En wat is leuker om dat met anderen te delen?

Groet,
Gerard

Hey Guys,

Zelf ga ik ook kijken iig bij de eerste wedstrijd van Oranje. Durban en Kaapstad (wel kaartjes - andere verplichtingen) helaas niet.
Uiteraard versier ik mijn lodge in het Oranje :slight_smile: . Persoonlijk hoop ik dat Oranje 2e wordt in de poule, dan spelen ze nl. in Pretoria en winnen we die dan in Jo’burg. Dat is vanuit hier goed te doen.

Groetjes uit de bush en neem maar vast warme kleding mee!

Corné.
Amukela Game Lodge.
www.amukela.com

beste Hennie en Roel,

ik ga dit jaar naar de halve finale van het WK. uiteraard hopend op nederland in de halve finale, maar dat terzijde, ik zou graag van jullie willen weten hoe duur daar de vuvuzela’s zijn en of het makkelijk is om aan een lange te komen, zeg zo’n 1,5 meter. ik vind deze toeters namelijk te gek en zou er graag een paar mee naar huis willen nemen.

ik heb er veel aan als jullie mijn vraag kunnen beantwoorden.

mvg Roland.

ps: veel plezier

Hoi Roland,

Was gisteren in Soccer-City en buiten het stadion kon je ook vuvuzela’s kopen, zowel de grotere als de kleine. Overigens is een vuvuzela van langer dan 1 meter niet toegestaan om het stadion mee in te nemen.

Daarnaast kun je hier in de supermarkten en bij tankstations ze ook kopen.

Succes ermee :slight_smile:

Groetjes uit de zonnige en aangename bush,

Corné.
Amukela Game Lodge.
www.amukela.com

hoi corné,

bedankt voor deze handige informatie, dan zullen ze die vuvuzela’s ook wel bij de andere stadions verkopen. ik had al wel gehoord dat die langere niet toegestaan zijn maar ik wil graag zo’n lange als souvenir mee nemen als ik daar ben geweest.

ik wil ze graag daar kopen, want dan heb ik vuvuzela’s echt uit zuid-afrika :).

weet je toevallig ook hoe duur ze waren of was dat niet duidelijk aangeduid?

veel plezier dan nog daar in de bush bush.

gr Roland

oh ik begrijp nu pas dat je met hier, in zuid-afrika bedoelt. sorry, maar toch handig om te weten, bedankt