Wie gaat er ook naar 1 of meer wedstrijden van het NL elftal?

Hallo allemaal,

wij gaan naar de eerste groepswedstrijd van het NL elftal tijdens de WK in Zuid Afrika en ik ben benieuwd of er meer mensen gaan.
Ondertussen is onze reis al helemaal definitief geboekt en zijn we helemaal happy. Het is ons erg meegevallen hoe makkelijk we toch een reis konden boeken, terwijl er zo negatief gesproken wordt over de accomodaties ed.

Ik ben benieuwd of iemand al iets weet over vervoer naar het stadion, oranjefeest ed. De supportersvereniging blijft erg vaag.

Groetjes,
Judith

Halo Judith
Wij, mijn vrouw en ik gaan ook naar de de wk, wij gaan naar alle 3 de wedstrijden, ik heb in Juni de vliegtickets al geboekt, vlieg via Egypte,goed te doen, voor 550€ per ticket!.
Wij vertrekken 4 Juni, komen 5 Juni in Johannesburg aan weer gaan dan waarschijnlijk het Krugerpark bezoeken en nog wat andere trekpeisters.
Zijn nu nog bezig om onderdak te vinden voor een redelijke prijs, word waarschijnlijk Bed & Breakfast, weten ook nog niet hoe wij naar het stadion moeten komen,waarschijnlijk taxi,s, regelen we in johannesburg., Over het Oranjefeest , is best wel wat onduidelijk ,ik heb geprobeerd, om te slapen op 1 van deze campings,is wel mogelijk,arrangementen voor 50 of 100€ per nacht,ik heb daar een e-mail adres van!. heb jij nog een tip of idee opf vragen, je kunt ons altijd mailen!

Hennie en Roel

Hey Oranje-fans :slight_smile:

Ik ga iig op Maandag 14 Juni naar Nederland-Denemarken in Soccer City!!
Zullen vanuit Pretoria naar Jo’burg toe gaan met de auto en parkeren bij het stadion.

Wel wil ik zorgen om zo’n 2 uur voor de wedstrijd aanwezig te zijn, daar er rondom de stadions van alles te doen zal zijn.

Heb er nu al zin :zon02:

Groetjes vanuit de bush,

Corné.
Amukela Game Lodge.
www.amukela.com

@Amukela: denk je dat parkeren een reeele optie is in Johannesburg? Zelf zijn we erg aan het nadenken hierover. We hopen eigenlijk dat er vervoer geregeld wordt voor supporters.
Wij vertrekken na de wedstrijd weer richting Nederland dus onze laatste plan is dat we de huurauto en bagage inleveren op het vliegveld. We hopen dat er vervoer is geregeld en we vanuit daar dus naar het stadion kunnen.

@noeuro: wij vertrekken op 29 mei vanuit Nederland en vliegen op 15 juni weer terug ( we kunnen helaas i.v.m. werk niet langer blijven). We hebben onze hele reis bij NBBS geboekt. We hadden al zeer goede ervaringen met deze organisatie bij eerdere verre reizen en nu ook weer super service en (hopelijk) een prachtige reis. Alleen de laatste overnachting in Johannesburg was via hen erg duur. We hebben nu een B&B op 20 km van het stadion geboekt voor ongeveer 200 euro per nacht. Dit was stukken goedkoper dan de B&B´s via de touroperator, hotels waren uberhaupt niet te boeken.
We hebben een mooie rondreis ( naar onze smaak) in elkaar gezet met o.a.; kruger park, Panoramaroute, swaziland, St Lucia voor een zeer aangename prijs.

Als ik jou was zou ik zeker de binnenlandse vluchten vastzetten…

Leuk van jullie te horen!!!

Groetjes,
Judith

Hoi Judith,

Wij wonen hier in Zuid-Afrika bij het Kruger park en gaan met een vriend die in Pretoria woont kijken. Parkeren zal geen probleem zijn rondom het stadion en ook veilig etc. Uiteraard zal er voldoende transport aanwezig zijn.

Eur 200,- voor een B&B voor 1 nacht is verschrikkelijk duur. Jammer dat er zo kortzichtig met prijzen omgegaan word…

Je kunt overigens bij de accommodatie waar je verblijft informeren naar de mogelijkheden om vervoerd te worden, bedenk dat Soccer City aan de grens van Soweto ligt, dichtbij de snelweg.

Groetjes,

Corné.
Amukela Game Lodge.
www.amukela.com

Zeker weten is E 200 er duur. Jammer hoor dat vele zo kortzichtig denken in dei periode. Wij wonen onder de rook van Jo burg en vervoer van en naar de stadions kan moeilijk worden. Er worden bussen ingezet, maar die zijn alleen weer voor de Fifa reisjes, helaas. Die bus onderneming heeft al 450 bussen aangekocht. En de chaufeurs krijgen boetes als ze de gasten te laat afleveren. En of je dichtbij de stadions kan parkeren is ook nog maar de vraag. De parkings zullen best goed beveiligd worden.

groet,
Annemieke

Mee eens Annemieke!

Vwb vervoer zullen we aangewezen zijn op het transport (parkeerplekken zo’n 20,000 zijn allemaal gereserveerd):

http://www.joburg.org.za/content/view/4803/266/

Groetjes,

Corné.
Amukela Game Lodge.
www.amukela.com

Hallo oranje-fans,

Wat vreemd dat er zo wieinig hotels en vervoersmogelijkheden zijn. Ik heb gehoord dat alleen al de openbare sector 11.4 miljard heeft geinvesteerd.
Jammer dat ik er niet heen kan, maar wedden dat we winnen!? :wereld:
Kijk maar waar de halve finales gehouden zullen worden. Het is nog niet af, maar ze lopen nog op schema!! Zie je jezelf daar al zitten??
Ik ben echt jaloers op jullie!

Heel veel plezier in Zuid-Afrika!

Groetjes.:dag:

Er zijn genoeg Hotel, B&B aanwezig in Zuid Afrika. En er wordt inderdaad in bussen geinvensteerd, mar dit is alleen voor een FIFA contract.

OOk in de Gauttrain wordt veel geld ingepomp, maar gaat maar vanaf vliegveld tot Santon rijden en niet verder. (Is dan gewoon NIET klaar)

jammer dat jij niet naar Z.A. gaat.

groet uit Kyalami:zon02:

Oke, vervoer is dus absoluut nog een ´puntje´ om over na te denken.
Er wordt geschreven over FIFA klanten, zijn dit mensen die uitgenodigd zijn door de FIFA, mensen die een reis boeken via de FIFA (?) of misschien ook de mensen die hun kaartje via de FIFA hebben gekocht?

Wij moeten op of rondom de wedstrijddag ons ticket ophalen op het vliegveld. Je zou toch verwachten dat er dan ook opties voor vervoer geboden worden, of denk ik dan niet logisch?

Ik zal ook de B&B eens mailen of zij iets gaan organiseren rondom de WK.

Hier in Nederland stond vandaag overigens een zeer grote kop in de krant: ´Gevaar TBC WK fans in Z-AFrika´, dat zal de toestroom van toeristen ook goed doen:tssk:.

Verder hebben wij nog steeds heel veel zin om wel te gaan!! Nog maar 4 maanden en dan vertrekken wij voor onze reis naar Z-Afrika met als afsluiting de wedstrijd NL- Denemarken.

Groetjes,
Judith

TBC gevaar, nou lijkt me niet hoor. Of alle voetbalfans moeten massaal naar de buitengebieden (rural area’s) gaan of in Township gaan verblijven. Want alleen daar loopt je de kans om besmet te raken. Wij wonen hier en er is echt geen gevaar op besmetting in de steden en gewone woongebieden.

Jammer voor die halve waarheden die altijd weer door de pers wordt rondgestrooid in Nederland.

groeten uit Kyalami (Midrand):dag:

ja, wij gaan naar Johannesburg en Durban en gaan ook Bafana Bafana een keertje aanmoedigen in Pretoria.

Vervoer en acdcommodatie die nog niet geregeld is wordt een groot probleem! Ja, er is veel geinvesteerd, maar het is verre van af en dat zal ook niet meer gebeuren. Binnenlandse vliegtickets en accommodaties zijn soms 3x tot 4x duurder dan normaal.
Onveilig zal het niet worden, voor de beveiliging wordt alles uit de kast getrokken. Maar ja, elk groot evenement zal wel een potentieel mikpunt zijn van idioten.

Wij hebben nog accommodatie beschikbaar in o.a. Durban, Pretoria en Kruger Park. Tegen de NORMALE prijzen.

www.afrikayatours.com - info@afrikayatours.com

Leuk om dit zo allemaal te lezen!

Ben zelf ook bij alle drie de wedstrijden aanwezig uit de groepsfase. Reis met de Oranjecamping mee. Kan een mooi feest worden!

Hey Spartaan, hier PSV-er :slight_smile:

Het kan zeker een groot feest worden, wel warme kleding meenemen! Lees hier mijn bevindingen mbt het WK:

http://www.afrikanieuws.nl/site/list_topics/913 (onder WK perikelen).

Wie weet… tot ziens in Soccer City :zon02:

Groetjes uit de bush,

Corné.
Amukela Game Lodge.

www.amukela.com

Dag allemaal,

Wat leuk om deze reacties hier allemaal te lezen. Zelf ben ik in juni ook van de partij: ik ben bij de wedstrijden in Johannesburg en Kaapstad en als het helemaal goed gaat ook bij de achtste finales in Durban of Pretoria? Daarvoor heb ik nog slaapruimte nodig. Tips zijn van harte welkom…

Verder gebruik ik dit reisje natuurlijk om nog meer van dit prachtige land. Drie jaar geleden ben ik voor het eerst in dit land geweest, maar wel meteen voor 6 maanden. Het heeft mijn hart veroverd en ik wil dus nog meer ontdekken van dit land… Ga jij ook voor Oranje naar Zuid-Afrika, maar wil je ook nog meer van het land zien? Laat het even weten! Samen reizen blijft toch leuker dan alleen…

Groet,
Gerard

Hoi Gerard,

Persoonlijk hoop ik dat we dus 2e eindigen: vanuit mijn lodge naar Pretoria is 4,5 uurtjes rijden, beter dan de 10 uur naar Durban :slight_smile:

Mocht het toch in Durban zijn, in 2004 verbleven wij in Mooirivier, zo’n 1,5 uur buiten Durban in een leuk en gezellig guesthouse ‘Argyle’s Army’. Compleet met open haard en een gezellige bar.

Wie weet… komen we elkaar daar tegen!!

Groetjes uit de bush, stralende blauwe lucht en een lekker warm zonnetje, 29 graden.

Corné.
Amukela Game Lodge.
www.amukela.com

Goedemorgen Wk gangers,

weet iemand al iets van eventuele activiteiten die georganiseerd gaan worden in Johannesburg voor de wedstrijd nl-den?
Via de supportersvereniging is er nog niets bekend.

Wel hebben we afgelopen weekend eindelijk de vouchers gekregen voor de kaartjes, met daarbij de plaatsen waar de kaartjes geprint kunnen worden.

Wij krijgen al steeds meer zin in het afrika avontuur en zijn met de laatste voorbereidingen bezig. Hoe staat het met jullie plannen/voorbereidingen?

Nog een laatste vraag: bij de papieren van de FIFA zat een sim kaart om op te waarderen. Heeft iemand al uitgezocht of dit de goedkoopste manier is van bellen of dat er ook andere opties zijn?

Groetjes,
Judith