EK Voetbal Legian/Kuta?

Wij zijn van 22 juni tot 29 juni op bali in het Legian Beach hotel.
Nu vroegen wij ons af of er in de buurt een leuke plek is om het EK voetbal te kunnen kijken. Gaat voornamelijk om de wedstrijd van Nederland (als we door zijn). Het punt is ook dat door het tijdsverschil de wedstrijd daar dan 's nachts is. Volgens mij rond half 3/3 uur…

Ja, daar heb ik dit jaar ook last van! Ik neem aan dat er wel ergens een mogelijkheid is om voetbal te kijken. Als dat niet zo is dan hoop ik dat ze wifi in mijn hotel hebben zodat ik radio kan luisteren via mijn telefoon. En anders heb ik pech :slight_smile:

Indonesie is (ook) 'n voetbal-gek land. Dus, de meeste warungs en cafes hebben wel 'n TV staan. Is het niet voor de gasten dan wel voor het eigen personeel of de baas.

Overal kun je binnenlopen, gaan zitten, wat te eten of te drinken bestellen, en voetbal kijken (eventueel i.c.m. gokken op het resultaat met de locals).

Ja maar zijn die cafe’s dan ook tot diep in de nacht open. De wedstrijden beginnen nederlandse tijd 20.45 uur. Wat door het tijdsverschil 3.45 uur (volgens mij) op Bali is.

Sorry ik bedoel trouwens op bali om 2.45 uur…

Ja, maak je maar geen zorgen: De meeste cafes, warungs, etc., etc. met een TV / groot scherm blijven open om EK voetbal 's avonds laat en midden in de nacht te kijken.

…en anders sopcast installeren op je laptop en naar www.livetv.ru gaan.

Alle wedstrijden en overige sport wedstrijden te zien.

Uiteraard wel een internetverbinding nodig!

En een laptop nodig…
Aangezien wij dat niet meenemen word dat lastig…

Eventueel op je mobiel (of tablet) is het ook mogelijk. Ik weet dit alleen voor een android toestel.

Enige wat je dan moet doen is de app skyfire (is een browser) downloaden en dan ook naar livetv.ru surfen. De keuze is dan wel minder maar zal met het ek niet al te lastig zijn.

Helaas ook geen tablet… Wel een iphone… Maar dan is het wel erg klein beeld…
Ik denk dat als we op bali zijn het in het hotel meteen zullen vragen waar we het kunnen kijken…

Echt, het zal overal aangekondigd staan. Je zult beslist niet lang hoeven zoeken naar een plek om voetbal te kijken.

In 2008 hadden wij mazzel met het EK, we verbleven toen een paar dagen in het hotel bali agung village en daar stond een oud tvtje waarop gewoon alle wedstrijden te volgen waren. wekkertje rond 03.00 uur gezet en heerlijk op bed naar het nederlands elftal kunnen kijken!

De meeste hotels in het zuiden hebben flatscreens van ca 60 zoll en zijn dan ook 24 uur open.
Geen zorgen voetbal zal je hier 24/7 per dag zien , het wordt ook nog eens herhaald.

Wij zitten nu op Bali, je kunt alle wedstrijden zien. eerste wedstrijd van nederland in een eetcafe gezien.Drie grote tv schermen. Zat bomvol nederlanders en denen, heel leuk! Elk dorp heeft vlaggen hangen van alle euro landen die mee doen, heel leuk om te zien! Kortom duik een warung
, café o.id in en je ziet vanzelf wie er uitzendt. Soms hangen er hele overzichten van alle wedstrijden. Veel plezier.