EK 2012: Wat nu Nederland?

Voor één keer gaan mijn peilingen niet over reizen,maar over voetbal.
Verloren tegen Denemarken en straks nog tegen Duitsland en Portugal. Gelooft u dat Oranje naar de volgende ronde gaat op het EK?
U kan hierboven stemmen eventueel kan je hieronder je stemgedrag uitleggen!

Laat ik me voor één keer dan maar eens als een echte arrogante Hollander gedragen: ja, uiteraard gaan ze door, die beker is van ons!

Ik ben ook arrogant en heb vertrouwen…veel, vrijwel alles, hangt af van morgen…

Ik zeg als goede voetbalkenner (euchh) dat ze het spijtiggenoeg niet gaan redden.

Gelukkig gok jij vaak mis in de toto Georges, dat geeft me alleen maar meer hoop :smiley:

Nou we zullen morgenavond wel zien Dave!
Waar ga je de wedstrijd volgen,aan de kanten van Sukhumvit road?

Nee, rond Sukhumvit Road sluit het meeste rond middernacht, dus dan kan ik maar een kwartiertje zien. Daarnaast moet ik donderdag ook gewoon weer werken, dus denk dat ik lekker thuis kijk in m’n oranje shirt…

Kan je die wedstrijden volgen op je laptop Dave?(livestream)

Ja, gisteravond had ik na even zoeken een topstream gevonden voor Frankrijk-Engeland…hoop die morgen ook weer te hebben. Ga zo nog ff kijken naar Polen-Rusland…

Ik sluit me aan bij de arrogante mannen hier: Natúúrlijk gaat Nederland winnen van Duitsland en Portugal… En de finale wordt Nederland - Rusland! :smiley:

:chin:Dave er zal toch wel een plek zijn dat je dit gewoon gezellig op tv kunt bekijken.
Morgen Nederland wint:zon02:

Nederland kampioen EK 2012 :beef:

Nou moest Nederland morgen verliezen van Duitsland dan nog is het niet gedaan.
Indien Portugal wint van Denemarken(iedereen gaat er van uit) dan word de laatste wedstrijd tegen Portugal beslissend voor de Nederlanders.
Zie eerlijk gezegd niet dat de Denen punten gaan pakken tegen de duitsers!

Nederland verliest gewoon niet, dat is de beste optie.

We zullen morgenavond wel zien Hipper de piep!
Begrijp me niet verkeerd,wil ook dat de hollanders een ronde verdergaan,maar dan zal er wel het één en ander aan de tactiek moeten gesleuteld worden.

Ongetwijfeld. Ook is het doel een meter lager dan ze dachten, dus hier moeten ze ook even op gaan letten. Volgens m’n vriend moet ik coach worden :smiley:

Vanaf zaterdag is nu iedere wedstrijd een finale voor de jongens ze zijn er dus mentaal al klaar voor lijkt mij om DE FINALE te spelen :beef:

Ik hoop het voor jullie,Jan!
In iedergeval heb ik mijn toto binnen gedaan en heb de Portugezen gewonnen gegeven tegen de Denen.

1 like

Ik kan morgen eigenlijk niet verliezen, maar ik hoop samen met jullie dat NL wint. Mijn Russische buurman heeft zijn auto ook oranje opgetuigd :slight_smile:

Leuke man! :stuck_out_tongue: