EK 2012: Wat nu Nederland?

Absoluut, leukste buur van de straat :slight_smile:

Hier hangen ook Oranje vlaggetjes. Morgen ga ik zelf ook helemaal in het Oranje naar de kroeg, en maar hopen dat het gelukt brengt. :smiley:

Ja, om daar een gebalanceerd oordeel over te kunnen geven is er toch echt even een foto nodig :smiley:

Haha, lukt denk ik wel!

Ik zou zeggen,hup Holland hup!! Danechka!
Kan je misschien morgen een fotootje maken van je oranje outfit,en hier plaatsen?

Voor onze noorderburen speciaal deze oude kraker!
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“vQ4qhOXMkpQ” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

1 like

Ze staan vanavond stijf van de zenuwen, ze moeten presteren, dus het gaat niet lukken :dag:

Nou ze zullen toch uit een ander vaatje moeten tappen Frank,anders zie ik het maar somber in.

Vandaag gaat het gebeuren, ik krijg al last van plaatsvervangende zenuwen! :smiley:

Ze hebben wat knullig gevoetbald de laatste tijd voor hun doen en heb daarom gestemd dat ze niet door de groepsfase heenkomen. Maar, prove me wrong! Hoop natuurlijk dat ze winnen!

Ook ik ben al wat zenuwachtig :wink:

Groetjes, Anne

Ach, gewoon zo spelen zoals het eerste half uur tegen de Denen, en dan uiteraard de bal er wel een paar keer in trappen, dan komt het allemaal goed.

Mijn tattoo zit.

1 like

Leuk :slight_smile: Nu nog vlaggetjes op je wangen.

Die komen vanavond (denk ik), als ik dat nu al doe zijn ze tegen de avond er alweer afgeveegd.

Angela Merkel is al helemaal klaar voor de wedstrijd :slight_smile:

http://www.drivingaroundtheworld.com/OtherPlaces/merkel.png

1 like

Hahahaha! lol2

Nou ik wil jullie plezier niet bederven,maar als ik verschillende polls afga in het buitenland dan stemmen er 73% mensen dat Holland kan inpakken en weg wezen.
In iedergeval wil ik nog wel enkele vrienden overhouden op wwz,en geloof dat Nederland met de hakken over de sloot de groepsfase als 2de gaat overleven.
Mijn pronostiek voor vanavond:1:1(Nederland versus Duitsland)
Denemarken -Portugal 0-2
Denemarken -Duitsland 1:3
Portugal -Nederland 0-3

73% kan zelf beter inpakken en wegwezen! :wink:
Nederland - Duitsland wordt 2-1.

Polls uit het buitenland doen me niks…polls uit het binnenland overigens ook niet…

Pronostiekje voor vanavond Dave? ik hou het bij een gelijk spel!