3-1 voor NL !
Vanavond winnen we gewoon met 3-1…
Doelpunten van: Kuyt, van Persie en invaller Vlaar.
Zal duimen voor jullie Dave,heb toch geen geld op de wedstrijd gezet,wel op Denemarken versus Portugal hopelijk winnen de Portugezen.
[quote=“edwinvanadam, post:21, topic:112007”]
Absoluut, leukste buur van de straat ![]()
En hoeveel huizen in die straat ? 2 of misschien wel 3
Gekheid op een rietje , we zijn chauvinisten allemaal (zit in de genen)
Holland gaat winnen, tegen Denemarken was toch een oefenwedstrijd!!!
Heb de tv afgezet kan het niet meer aan zien,ik vind het spijtig voor mijn vrienden hier op wwz.
laten we zeggen op naar de WK 2014 in Brazilie!
De Youp van 't Hek-tactiek: geef de tegenstander bij rust 2-0 voor, en dreig dan dat bij verlies een bezopen chauffeur (bij gebrek aan Kluivert) de bus terug rijdt…
Hattrickje van Huntelaar dan maar?
Nou hopelijk kantel de wedstrijd nog Sander,maar ik geloof er eerlijk gezegd niet meer in.
2-1…
Nou hopelijk doen de duitsers hun plicht tegen de Denen en wint Nederland ruim van de Portugezen,dan gaan ze alsnog door naar de kwartfinales.
Scheisse. Jammer! Denken jullie dat t afgelopen is?
:frown:
Groetjes, Anne
Ik heb er een hard hoofd in. Dat doelpunt in de tweede helft was nog een lichtpuntje, maar voor de rest was vooral de tweede helft een beschamende vertoning. Er was totaal geen bezieling, een en al gezapigheid. Nee, het vertrouwen wat ik na de wedstrijd tegen Denemarken en zelfs bij rust nog wel enigszins had is nu echt totaal verdwenen.
Om te huilen dit.
Zo nu kunnen ze lekker op vakantie… Wat een afgang voor het Nederlandse voetbal. We hebben 1 van de beste teams van de wereld alleen zien we het nu even niet
Laat de ontgoocheling achter je… hier wordt je niet uitgesloten, altijd nieuwe kansen :
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=81115&page=452
Gellukkig hebben we de foto’s nog
Jongens weet iemand de resultaten in het “verleden” gespeelde matchen tussen Nederland en Portugal?
Boulahrouz 1 - Ronaldo 0
:evil:
10X gespeeld, waarvan 1X gewonnen door NL, 3X gelijk en 6X winst voor Portugal. ![]()
Het laatste treffen was op de WK van 2006 in Neurenberg
Bedankt Edwin!Dat word ook weeral een zware noot om te kraken.