EK 2012 :Wat nu Nederland,(deel 2) Pompen of verzuipen?

Oranje zou zondag voor een unicum kunnen zorgen,als het de kwartfinales van het EK bereikt.
Nog nooit slaagde een land er na twee nederlagen in de eerste twee wedstrijden immers in om door te stoten in het tornooi. Nederland kan dat wel als het zelf met twee doelpunten verschil wint van Portugal en Denemarken onderuit gaat tegen Duitsland.
Wie gaat volgens u door in de Groep des Doods?
Stem hierboven in de peiling,eventueel kan je hieronder je stemgedrag uitleggen.

http://www.mediaenkranten.nl/wp-content/uploads/2012/05/media_xll_1221720.jpg

Het kan nog steeds, we hebben nog een laatste strohalm om ons aan vast te houden!

Pompen, ik houdt hoop :beef:

Tsja, zoals eerder al aangegeven had ik ook gisteren in de rust de hoop nog niet helemaal opgegeven. Maar na die abominabele tweede helft? Nee, ik geloof er niet meer in. Of er moet echt een wonder gebeuren…

De wonderen zijn de wereld nog niet uit. We gaan natuurlijk gewoon door, samen met onze freundliche Nachbarn.

Nou de eerste 20 minuten tegen Duitsland waren hoopgevend,daar trek ik mij aan op,dus Nederland zal zich plaatsen!
Vind eerlijk gezegd het spel van de Portugezen ook niet denderend.

Met een gelijkspel tegen de Denen zijn de Duitsers meteen 2 geduchte tegenstanders kwijt, dus dat gaat het denk ik worden.

Duitsland en Denemarken gaan dus door.

Nou voor mij mogen de Nederlanders winnen,maar ik zal zeker niet gekluisterd aan de tv hangen om de wedstrijd te volgen,Zaan!

Dat vind ik jammer van je, Georges :wink:

Ik ben aan het duimen!

Off topic: kun je in het verre Zuidoost Azië het voetbal volgen Zaan?

Groetjes, Anne

Ik denk dat Duitsland gewoon gaat voetballen tegen Denemarken, ook al hebben ze de punten niet nodig. Nederland concentreert zich het beste op Portugal, een lastig wedstrijd maar niet onmogelijk :slight_smile:

Dus zorg dat alle Oranje spulletjes op tijd gewassen en gestreken zijn, zondag gaan we er weer voor. En misschien kan iemand Richard Witschge even opduikelen, die weet hoe de bal in het Portugese doel moet. :slight_smile:

Nou ik heb vandaag groep A gevolgd,de groep waar eventueel Nederland moet tegen spelen.
Omdat Duitsland als eerste in de groep eindigd speelt het tegen Griekenland.
Indien de Nederlanders zich plaatsen(ten nadele van de Portugezen) dan moet Tsjechie een hapklare brok zijn in de kwartfinale!

Tegen Rusland zullen ze nu alvast niet meer spelen in ieder geval.

Was ik ook niet van plan Geoges, kan hier in Cambodja ook niet :wink:

Wie had gedacht dat die Russen met onze Advocaat er nu ook al uit zouden liggen, net als in 2004 worden die slemiele Grieken kampioen .

Ik vond wat de Grieken op de grasmat brachten qua spel ook niet denderend,Jan!
89 minuten verdedigen tegen de russen en op een diefje een goal maken.
In iedergeval wens ik mijn vrienden hier nog alle suc6 toe voor vanavond,hopelijk staat de bokma koud? he he he !:smiley:

@George, Bokma…nee je moet Ketel 1 hebben :cheer:

Flikker je toeter in de la, want we liggen uit 't EK, door Mark van Bommel en z’n schoonpa! La la la la la la laa! Ta ta ta ta ta ta taa! :hihi:

Ja jammer, het begon goed, helaas lukte het Oranje niet om door te pakken. Aan de Fußball-Nationalmannschaft lag het deze keer niet.

Nou ,weet eerlijk gezegd niet wat ik moet zeggen?
Had Oranje gewonnen gegeven in een plaatselijke gokkantoor(bye bye centjes!)
Heb ondertussen mijn grote handtekening verwijderd met verwijzing naar de peiling.