Doet me meteen denken aan de halve finale, WK 1998, doelpunt Bergkamp tegen ArgentinieâŠgeweldig die Van Gelder ![]()
Nederlanders hebben goede voetballers en wielrenners,maar helaas slechte comentators,dit ten opzichte van de Belgische comentators!!
Veel nederlanders,die tijdens de wereldkampioenschappen voetbal en de tour de france overschakelen naar de Belgische zenders.
Maar het is wel lachwekkend zo nu en dan maar inmiddels natuurlijk al goed gewend maar de dwarslegger(LAT) en de staander(PAAL)het blijft lol2lol2lol2.
Nee hoorâŠik blijf lekker naar het NL commentaar luisteren. Ben het met je eens dat de NL commentatoren niet geweldig zijn, maar onze zuiderburen gebruiken soms van die aparte woorden dat ik niet begrijp wat ze nou bedoelenâŠ
Ik lag me altijd kreupel als de commentator spreekt over een âschot op de latâ. In mân gedachten valt er dan een rosse man met kilt op de dwarsligger⊠en âkaka aan de balâ, daar moet ik ook geen tekeningetjes bijmaken, zekerâŠ?lol2
Hmmm, een beetje te veel fantasie, denk ik. Tjah, enig kind, hĂ©âŠ
Zo ik vertrek morgen voor 3 week naar thailand.
Oranje is door, borrelnoten zijn mee! Op naar de frikandellen bij âde wallâ in chiang mai.
First time thailand dus ik ben benieuwd. Hup!
Hey Hanssie, wij vertrekken morgen ook naar thailand.
Vlieg je ook vanaf dusseldorf?
Groet Margreet
Ik vlieg vanaf amsterdam. Eva airlines BR 76 @ 21:40
Zo rond een uurtje of 3 de trein vanuit Groningen naar amsterdam. Nu eerst maar eens lekker slapen.
Veel plezier mamalou!
Fijne vakantie allebei en we kijken uit naar jullie belevenissen.
Een goede en behouden vlucht.
:dag::dag::dag:
Dank je wel Jan,
Hansie ook veel plezier.
Groet Margreet
Nog een prettig verblijf in het land van de glimlach toegewenst!!
Btw:Goede keuze gemaakt betreffende Chiangmai,talrijke mogelijkheden in het noorden om iets van het land op te steken.
Moest je eventueel tijd hebben,kun je het prachtige Doi Inthanon bezoeken(watervallen,mooie tempels op weg naar de top,bergstammen)
Gegroet:georgessiam.:chin:
Ik vlieg zondag naar Bangkok, en kom maandag in de ochtend aan. Nederland speelt 16.00 (NL time), wat als ik mij niet vergis 22.00 BK-time is. Weet iemand of ik rond die tijd nog NL kan kijken in een kroeg? Misschien iemand ter plaatse die weet waar ik moet zijn? ![]()
In Bangkok kun je kijken in the Green Parrot, deze kroeg heet nu the Orange Parrot. Deze zit in Sukhumvit Soi 33, klein stukje de straat inlopen en dan een klein zijstraatje aan de rechterkant. Wordt redelijk goed gesponsord door Heineken, dus Heineken van de tap voor 50THB cheer Verder volop bitterballen en frikandellen beschikbaar. Laatste wedstrijd van NL was erg gezellig en lekker druk met oranje hemden.
http://www.nvtbkk.org/cms/index.php?view=details&id=114%3Aoranje-cafe&option=com_eventlist&Itemid=30
:zon02:16:00 NL time is in Thailand 21:00 in de zomer :vak01:Je zou de eerste speelhelft al missen :mad:
Nee hoor, als hij maandagochtend aankomt is ie ruim op tijd. NL speelt pas maandag of dinsdag in de 8e finale ![]()
At the moment in bangkok! Gister al even langs khoa san road gehopt waar het gezellig druk was en overal TV met voetbal aanstond.
Ook de wedstrijden om 1:30 AM stonden gewoon op de borden daar bij de kroegjes. Wij gaan vanavond in oranje tshirt @khoa san road kijken dus!
Wie gaat er vanavond nog voetbal kijken in the Wall in Chiang Mai? Wij wel dus. We nemen onze kleine man wel mee, maar die gaat ook in het oranje! We zijn vanochtend aangekomen in Chiang Mai en we vinden de stad helemaal te gek!
Ik had er graaaaaaaaag bij willen zijnâŠmaar helaas moet ik het hier op werk in NL kijken ![]()
In ieder geval heel veel plezier, maar dat zal vast wel goedkomen !
Hoi Dave,succes met de nederlandse ploeg vanmiddag!!mijn pronostiekje=1-1 en gaan onze noorderburen met de strafschoppen door naar de volgende ronde!!!
groetjes:georgessiam.
Hopelijk morgen terug pertinent online op het wwz.
Ik zeg 3-1 GeorgesâŠvoor NL uiteraard en binnen de reguliere speeltijdâŠ