Ziezo!
Eindelijk een topic die geen topic is. Hier kan je dus niet naast de kwestie babbelen. Geen grenzen buiten die van het respect, wil je iets kwijt, gewoon even een babbelke slaan met de andere staminees of de aandacht vestigen op een interessante topic/gebeurtenis? Bestel dan gerust een singhaatje, een stellake, of iets anders uit onze frigo en schuif je kruk bij aan…
Goed, hier in Nederland is het dan nog wel geen bier-tijd, maar aangezien we een Thailand-forum zijn en het daar inmiddels al eind van de middag is, zeg ik: S-I-N-G-H-A !!!
Een heerlijke “masserman kai” en om je keel te smeren Beer lao,meer moet dat voor mij niet zijn!lekker,lekker, en om je vingers van af te likken.Ps:wel zien dat je,je vingers ook niet naar binnen speelt!5555!!!
ik kom ook maar eens kijken in onze zever topic hier zet voor mij maar een lekkere koude chang op de toog en doe er maar wat gefrituurde sprinkhanen bij
ziet er in ieder geval wel gezellig uit hier met die thaise vlaggetjes, waaiers en paraplu’s aan de muren en zeker ook niet onbelangrijk vandaag geopend en gelijk goed weer voor om op het terras te gaan zitten dat kan toch ook geen toeval zijn
Mag ik er eens in bijten ,Dirk?we zullen eerst wachten op de andere tooghangers,anders denken ze dat ik een slokkop ben.Ik denk dat Esther wel een grote eter is,dus voor ons Estherke een dubbele portie!5555
Hela daar, hou een hapje over voor mij hé, maar op die krekeltjes heb niet zo begrepen, dus liefst iets van dat mooie schoteltje !
(Eens zien of mijn handtekening hieronder gelukt is )
Groetjes
Fleurtje14
Handtekening neit gelukt dus, er moest nog handgeschreven ‘fleurtje 14’ erbij staan.
Ik heb het opgeladen bij Tinypic, zal het nog eens opnieuw moeten doen vrees ik
IMG]http://i40.tinypic.com/jl1bip.gif[/IMG
handtekening is mischien niet gelukt maar als ik het goed begrijp op een ander topic hier ga je al wel heel snel naar thailand (zal wel wat mensen jaloers maken hier) en als je daar dan bent vergeet dan niet z’n lekker krekeltje te proberen lol2