Ik emigreer !!!!!

Bij de meeste forumleden is het al geen verrassing meer, maar ik emigreer over 2 maandjes naar Thailand !!! Tijdens mijn laatste reis naar Thailand (vorige week teruggekomen) heb ik dan eindelijk een baan kunnen vinden in de reiswereld.

Momenteel ben ik druk bezig om alles te regelen en begin juli vlieg ik naar Bangkok om daar voor Viengtravel te gaan werken !!!

Uiteraard blijf ik het Thailand-forum hier gewoon bezoeken, al zal dat komende tijd wellicht wat minder zijn vanwege drukte…

Mochten jullie in Bangkok zijn in de toekomst, laat het dan even weten en we kunnen ff een biertje (of iets anders) drinken !!!

Proficiat Dave! Ik wist wel dat het je zou lukken!:cheer::cheer::cheer:

Begin september klinken we er eens op in Bkk:chin:

Grts,

Jelle

1 like

:chin: Heel veel goeds gewenst met je nieuwe Job (sok die) Succes:THAILAND: :cambodia:

1 like

Dave, heel veel succes met je nieuwe baan!

En als gezegd: in augustus drinken we er eentje op in BKK :slight_smile:

1 like

Dave gefeliciteerd met je baan en veel suc6

En als je nog iemand zoekt om fotootjes te maken van je nieuwe bestaan en voor je werkgever :):):slight_smile:

Dave krijgen we nog een afscheidsfeestje in aan den toog

Afscheids- EN welkomstfeestje :smiley: !

Wat ontzettend leuk voor je! Gefeliciteerd!

succes met je nieuwe job en je leven in Thailand :wereld:

gefeliciteerd en heel veel succes, ik had al geruime tijd wel het gevoel dat het slechts een kwestie van tijd was voor je die kant opging voor lagere tijd.
Ik ga zelf in luli/ augustus die kant op en zal nog wel laten horen wanneer ik in bkk ben dan kunnen we een lekker biertje drinken als het voor je uitkomt

Mooi werk! Succes in die baan…weer een klantgerichte medewerker extra bij dat reisbureau daar

Weet eerlijk gezegd niet wat ik moet zeggen?
Het zat er al een tijdje aan te komen dat Dave aan het solliciteren was in Thailand.
Ik zal hem zeker gaan opzoeken,dat heb ik hem beloofd.(en ja Dave,die avond zal ik de singhaatjes betalen)
Ik wens je nog een fijne toekomst in Thailand Dave,en ik weet voor 100% dat je het gaat maken in de reissector aldaar!!
georges.

Gefeliciteerd! Ik ben in juli een paar dagen in bangkok. Maar met gezin die het nodige wil zien, dus geen tijd om iets te gaan drinken ben ik bang, jammer!

SUPER DAVE VOOR JE !!!

Geweldig dat je iets hebt kunnen vinden en wie weet welke deuren er nog meer openen in de toekomst het ga je goed daar.

Denk nog dagelijks terug aan onze emigreer plannen maar met 2 opgroeiende kinderen is en was dat minder eenvoudig o.a hun leeftijd en schoolkosten(Thailand) etc.
De gedachten worden de laatste tijd versterkt omdat er wat onzekere tijden aanbreken qua werkbehoud, waren de kid’s maar een jaar of 5 ouder dan had ik voor mezelf nu snel de knoop doorgehakt ipv te dobberen in deze onzekerheid.

Nogmaals ga je goed vriend, C U IN THAILAND.

Thx Jan !! Het heeft wat jaren geduurd, maar eindelijk dan toch die baan in Thailand gevonden !! Tsja, werken in Thailand is natuurlijk wel heel iets anders dan vakantie vieren in Thailand, dat besef ik me maar al te goed, maar ik loop na m’n werk liever in Bangkok over straat dan hier in Haarlem.

Ik ben natuurlijk in de gelukkige omstandigheid dat ik geen vriendin hier in NL meer heb, geen kinderen en geen koophuis. Dus voor mij was deze stap vrij makkelijk te nemen. Maar kan me voorstellen dat het met kinderen een stuk lastiger is.

We komen elkaar in Bangkok hopelijk wel een keer tegen !! Is het niet als jullie op vakantie zijn, danwel als jullie definitief die kant opkomen !

Veel plezier en succes.

Ik neem aan dit dit positief is voor de toekomstige samenwerking tussen mijn duikschool en jouw werkgever? :vak02:

Kijk hier gaat al een deurtje op een kier :beef:

Wellicht :smiley:
Zal het tzt eens met hem bespreken !

Eh dat werken voor een reis-organisatie is dat als in “met een werkvergunning” ?

Anders moet je het gewoon als vakantie-werk zien.

Chang Noi