denk dat dave dat wel geregeld heeft, hij heeft genoeg Thailand ervaring
Wel desondanks zijn er velen mensen die werken in Thailand zonder werkvergunning. Ook in de reiswereld, of mischien wel juist in de reiswereld.
Chang Noi
Gefeliciteerd Dave , zo zie je maar als je echt iets wil het ook lukt. En inderdaad beter Bangkok las Haarlem . Ik kan het weten ik woon daar ook. Wij denken er ook al een paar jaar over om te vertrekken die kant op. Maar ik twijfel nog te veel, en heb ook nog een bedrijf te runnen.
Momenteel verblijven nu ook weer in Thailand, en zoals altijd met heel veel plezier.
Succes met alles en het nieuwe leven!
He Dave,
Veel succes met je baan en het lekkere weer, etenā¦en nog 1000 andere dingen.
Pff waarom emigreer ik niet!
Hee Dave,
Ik wens je heel veel succes maar vooral heel veel plezier in Thailand! Super dat je nu gaat en dat je baan hebt kunnen vinden. Zelf wacht ik nog even met emigreren (ik woon samen in Nederland met mijn Thaise vriend) maar wij komen ook zeker die kant op. Mijn vriend wil zowiezo graag terug naar zijn eigen land en ikzelf had de droom daar te gaan wonen al vóór ik hem kende. Houdt je ons op de hoogte van alle veranderingen, wat er op je af komt, hoe je het ervaart, alle positieve en ānegatieveā kanten van de emigratie als Nederlander naar Thailand. Ik ben namelijk heel benieuwd. Tot dusver ben je altijd heel erg actief geweest op dit forum en heb je al heel veel nuttige tips achtergelaten, waarvoor dank.
Dave, super veel geluk! :zon02: Groetjes, Debby
Hoi Debby,
Ik zal af en toe proberen hier op het forum iets te schrijven over āmijn leven in Bangkokā.
Maar ook op www.ReisdoorThailand.nl (Thaiblog) probeer ik het nu een beetje bij te houden !
Groetjes en wie weet tot ziens in Thailand !
Dave als je nog een gids voor het noorden van Thailand nodig hebt,denk dan eens aan mij!!(Die vraag was me vroeger gesteld geweest door een reisorganisatie in Belgie,maar het loon was het struikelblok toen)
groetjes:georges
Dag Dave,
We kennen elkaar niet maar gefeliciteerd!
Ik ben zo brutaal om je binnenkort te benaderen. Wie weet kunnen we iets voor elkaar betekenen.
Succes met de verhuizing en je afscheid in Nederland!
Ton, Ban Phe
Ik denk dat er meer als genoeg mensen (net als ik )dit zouden willen Georges dan kan Dave beter een farang uitzendbureau beginnen in BKK lol2lol2lol2
:chin:Rik misschien niet eens zo slecht idee !
Ja Frans het is vrijdag na 11:00 uur he dan krijg ik soms zo maar goeie ideeƫn
Rik belt Dave om samenwerkingsverband te bespreken lol2lol2
ik offer me wel op als strandbegleider
:chin:Als je nog een plaatsje vrij hebt schaam je niet om contact op te nemen.lol2
nou als het zo doorgaat loopt ons ledenbestand hard op en zijn we van alle markten en plaatsen thuis haha
het is denk ik beter dat dave in nederland blijft om de boel te coƶrdinerenlol2
Ja helemaal mee eens maar dat kan jij hem vast beter vertellen als ik hahaha
Geachte Dave,
Het lijkt ons,Rik, Baco en Fransjes, beter dat jij In Nederland blijft om de uittocht te coƶrdineren.
Voordeel voor jou is je hoeft niet in de hitte te werken, niet dat rare hete voedsel te eten, je hoeft niet die vervelende tonen te leren en als je die dan eindelijk onder de knie hebt blijkt dat je nieuwe tirak een ander dialect spreekt moet je die weer leren.
Ook geen last van corruptie, de onbegrijpelijke logica van de thai en zeurende toeristen.
wij zullen al die emigratie ellende voor je overnemen, daar vragen wij helemaal niets voor alleen af en toe wat support van jou uit Hollaaaend
met vriendelijk groeten
Rik, Baco en Fransjes
Zie je wel ik had het zelf nooit beter kunnen verwoorden!
nu maar afwachten wat dave zijn antwoord is, om in de thaise traditie te blijven zullen we er op gaan gokkenlol2
Geachte heren Rik, Baco en Fransjes,
Vriendelijk bedankt voor jullie bericht.
Ik zal het zeker overwegen, maar moet er een paar dagen over nadenken en zal jullie vervolgens op de hoogte brengen van mijn weloverwogen beslissing.
Echter ga ik er wel vanuit dat als ik hier in NL achterblijf om de uittocht te coordineren, mijn salaris geheel door jullie betaald wordt. Ik eis niet veel, en neem genoegen met een salaris van 75.000 Baht + elk jaar twee retourtickets naar Bangkok (Business Class, evt First Class) + daarnaast een eigen condo in de omgeving van Sukhumvit Road.
Hoogachtend,
D. Numan