Hoe vaak ben jij al in Thailand geweest?

Hoe vaak ben jij in Thailand geweest? Ben je een echte Thailandfanaat of vind je na één keer genoeg geweest?
Vink aan hoe vaak jij in Thailand bent geweest en geef bij de berichten eventueel aan om welke reden dat was. Denk aan vakantie, werk, familie bezoek, etc.

Stem hierboven in de peiling en licht je antwoord eventueel hieronder toe!!
gegroet:georgessiam:chin:

1x! En zeker niet de laatste! Waarom, ik had een financieel meevallertje. En met dat meevallertje wou ik graag een reis maken. Toen kwam het probleem, een luxe probleem welteverstaan. Waar gaan we heen? Mijn wens was altijd nog eens naar Mexico of Cuba. Mijn vriendin, mede Thailand verslaafde vertelde me alle in and outs over dit bijzonder land. Ik was nog wat voorzichtig maar ben toch gaan neuzen op internet en ik was om! Komt ook bij Cuba, is nog niet zo makkelijk om te bereizen (eerste grote reis) en Mexico…tja daar werd je zo grieperig van;)

En over een kleine 3 maanden volgt reis nummer 2! En ik weet zeker dat reis, 3,4,5,6, etc ook zullen volgen!

meer dan 60x!
Ben voor de eerste keer naar Thailand gegaan in 1980,voor de sport(Thaiboksen)ben daar blijven plakken en nu zijn we in het jaar 2010 en ik ben nog steeds niet uitgekeken op dit mooi land!!

Moet nog een eerste keer gaan en dat komt nu wel heel dicht bij!!! Vrijdag zijn we onze spuitjes gaan halen en ik heb nog nooit zo genoten van twee stijve armen :slight_smile:
Binnen drie weken zijn onze reispassen klaar en twee weken daarna zitten we in de lucht:cheer: Like a glove!

Ben alleen bang dat ze me na dertig dagen kloppend en schreeuwend op het vliegtuig zullen moeten duwen… Na al die foto’s en verhalen hier weet ik nu al dat ik verloren ben!lol2

Grts,

Jelle

2 keer, maar ga zeker nog een derde keer (miss nog wel veel vaker) helemaal voor Thailand gevallen :cheer:

Ik ben 1x geweest met mijn vrouw 5 jaar geleden. Heb haar daar ten huwelijk gevraagd.

Nu is onze dochter 3, dus oud genoeg om iets bijzonders te herinneren, dus wordt het nu tijd voor de tweede keer.

Inmiddels is mijn vrouw weer zwanger, dus waarschijnlijk over 4 á 5 jaar zullen we weer gaan :wink:

2 maal ben ik in het land van de glimlach geweest ga volgend jaar zeker terug

ben niet vaak geweest maar wel lang tot nu toe 7 jaar, mis elke keer de boot

Met een beetje opzet, vermoed ik.lol2 Helemaal niets verkeerd aan.:zon02:

Een combinatie van factoren waarom we jaarlijks teruggaan, maar wat ik eigenlijk wel mis sinds een paar jaar is de aankomst op Don Muang na de int. vlucht, op de een of andere manier had dat vliegveld iets, meteen midden in die drukke metropool Bkk je proefde letterlijk en figuurlijk meteen The Big Mango.

Amaai mijn botten georges! Al zoveel keer!!! Ni te verwonderen da gij der alles van kent! Ha hier bij ons int dorp, die thaiboxers die zitte ook alle jaren in Thailand. Die hebben allemaal een Thaise vriendin. Kent ge toevallig Bull’s gym? Hier zitte wel wa manne die Belgisch, Europees en zelfs wereldkampioen zijn geworden.

Naam komt me bekend voor Stoffeltje!Ben gestopt met boksen toen ik getrouwd was in 1982.
Heb nog met pud pad noy(wereldkampioen thaiboks)gesparred in Parijs.Voor de rest volg ik het Thaiboksen niet meer Stoffeltje!

Ik ben begonnen in 1985 en daarna bijna ieder jaar 1 of 2x, hoeveel in totaliteit weet ik niet meer.

Nog maar 1 keer, maar die duurt wel al bijna zes jaar onafgebroken aan 1 stuk:biggrin:

Mis de aankomst op Don Muang ook nog steeds…geweldig die golfbaan tussen de 2 banen in… Don Muang is nostalgie…

Tja wist niet wat ik zag toen, lekker ontspannen een balletje slaan tussen de bulderende vliegtuig motoren geweldig hoe verzin je het.

Ik heb alleen maar goede momenten gekend in Dong Muang Airport!
Ik weet niet ofdat die oude “Dakota vliegtuig” nog staat geparkeerd?
Ook het vliegveld lag toen dichtbij het huis(“Laksi”)waar mijn ex-vriendin woonde,dus moesten we niet ver gaan met het openbaar vervoer(700meter)

In december voor de 4e keer in 3 jaar…dus dat gaat lekker.
ik zou daar zo kunnen leven…ook al weet ik dat het moeilijk wordt een baan te vinden.
dat land heeft gewoon alles…ik wordt zo blij als een kind als ik weer land in bangkok

Jeroen:cheer:

Wat trek dit land je zo enorm aan Joenie?De mensen,het klimaat,landschap??

het is gewoon allemaal geweldig daar.
Ik kan genieten van het bruisende bangkok met al het vertier,het eten op straat…fantastisch.
De mooie natuur ( vooral in het noorden) de prachtige eilanden in het zuiden.
De mensen…zouden wij hier in het westen wel een voorbeeld aan kunnen nemen.
En natuurlijk ook omdat ik daar een geweldige dame heb leren kennen.:cheer:
thailand heeft een enorme indruk op me gemaakt en zou daar in de toekomst zeker wel naar willen verkassen.
Hebben jullie dat gevoel ook als je aankomt op de luchthaven en naar buiten loopt…?heerlijk…
Ik heb gewoon heimwee als ik terug in NL ben haha:dag:

Jeroen

Zo gauw ik aankom in bangkok en naar buiten loop voel ik me thuis. Vandaar dat ik er mijn thuis van heb gemaakt.