Hoe vaak ben jij in Thailand geweest?

Hoe vaak ben jij in Thailand geweest? Ben je een echte Thailand fanaat of vind je het na 1 keer wel mooi geweest?

Vink aan hoe vaak jij in Thailand bent geweest en geef bij de berichten eventueel aan om welke reden dat was. Denk aan vakantie, werk, familie bezoek, etc.

Stem hierboven in de peiling en licht je antwoord eventueel toe.

Spijtig genoeg nog maar 3 maal !
Voor vakantie !
Dus niet om een vrouw te zoeken , heb ik al 23 jaar ( hahaha ).
Het is zoals opium …verslavend !

het is verslavend voor mij

ik ga in November weer, plus Maleisie deze keer

ik ga naar thailand ieder jaar voor 7 maand van oktober tot eind april
gewoon heerlijk het mooie weer en de natuur (soms afschuwelijk plastiek ,zakken overal)>>>

Ben reeds meerdere keren in Thailand geweest onder andere voor een adoptie, trekking en op weg naar Laos.
Daar mijn toekomstige echtgenote Thaise is ga ik er nu tweemaal per jaar naartoe.
Het is gewoon een fantastisch land met een grote variatie aan natuur en bezienswaardigheden. Vraag me af of het wel mogelijk is ooit uitgekeken te geraken op dit land, zijn inwoners, zijn cultuur en zijn landschappen.

:chin:

In oktober 2009 begeleid ik samen met mijn echtgenote een nieuw groepje reizigers naar Thailand(uit de hand gelopen hobby):nod:.
Het zal nu mijn 30ste keer zijn dat ik naar Thailand reis.
Waarom…? Omdat Thailand het meest veilige,het meest vriendelijke, het meest gastvrije is, en bovendien een prachtige natuur en cultuur heeft!
Kijk daarom gerust even op mijn blog “Thailand en Buurlanden”
Groetjes.
Shada

www.bloggen.be/shada

We zijn al 11 keer in Thailand geweest en gaan de volgende vakantie weer, geweldig land:wereld: en vriendelijke mensen, hebben in de jaren al veel(trouwe)vrienden gemaakt. Hoop er ooit te kunnen blijven.:dag:Doei doei.>>>

Wij vliegen in 2010 voor onze tiende keer naar Thailand. We vinden dit land zéér prachtig en geraken er niet op uit gekeken daarom steeds naar Thailand !
Rik en Veerle >>>:zon02:

Thailand heb ik 2007 ontdekt als mijn tweede thuisland… In april 2010 ga ik er voor de zesde keer heen. De mensen, het eten, het weer, de natuur, de muziek en langzaamaan ook de taal… Ik kan haast niet wachten om er weer te zijn… :wereld:

Geweldig land, geweldige mensen. Het lijkt mij overduidelijk indien je de Nederlandse maatschappij heden tendage analyseert.

Sawadee,
Zeker meer dan 20 keer. Ik begon daar al mijn fietsvakanties, die me door Thailand voerden en vanuit dit land naar Laos, Cambodja, Vietnam en Maleisië geweest. Ben nu in China gestrand :chin:… Azie zit vol met leuke mensen, heerlijk eten, lekker weer en een fantastische cultuur en ook de natuur is prachtig!>>> John

Hallo

ja ik ben er ook heel veel geweest, was de shuld van mij hoofd onderwijzer vroeger (die man had gediend in de oorlog en de spoorlijn gebouwd in kanchanaburie) daarna verslaafd geraakt. en probeer 2 x per jaar daar heen te gaan, heb nu familie in de buurt van Khorat. maar op het moment moeilijk om te gaan ivm crisis hier en daar.$$$$$$$$ groetjes dreesman…

Ben het zeker met je eens, ik ben liever daar dan hier, maar wie niet???

nog nooit geweest maar ga 5 november voor 3 maanden met alleen maar een ticket en voor de rest letterlijk nix geregeld, hou wel van impulsief reizen! als ik nog wat van jullie kan leren graag

groetjes! mac

Ik ben al 18 keer in thailand geweest en vindt het een magnifiek land met een heerlijke keuken en vriendelijke mensen. Het noorden zoals chiang mai loont de moeite om te bezoeken. Het zuiden daarentegen laat te wensen over, te toeristisch en het wordt er duurder. Probeer het oosten van het land eens. De mensen zijn er uiterst gastvrij en het is er spotgoedkoop. Veel reisgenot, jan

Wij hebben al meer dan 10 maal naar Thailand geweest, fantastisch land

A &W

Ik zelf Georgessiam ben al 56 keer naar Thailand geweest,ga nog in oktober,en december en february nog eens!!Ik heb Thailand leren ontdekken in het jaar 1980,wat al lang geleden is!!Ik kan jullie uren vertellen over mijn"Thailand"over mijn ervaringen,maar ik zal jullie dat besparen.Ik ben een Thailand fanaat in hart en nieren,ik sta op met Thailand en ik ga slapen met Thailand!!Mijn computer is helemaal ingesteld op Thailand(latest news,informations,thai hymne,everything)

hey man wanneer ga je ??? ga zelf 10/10/2009 ook 3 maanden!!! laat ff horen aub … groetjes dreesman

Hoi Imke,Ik stel de vraag aan uw,hoeveel keer ben jij daar al geweest in het magische land Thailand??En wat is je bijgebleven over dit prachtig land?Groetjes:georgessiam!!

Tot op vandaag 4 keer waarvan de eerste een groepsreis met de OAD, daarna via Greenwood. Volgend jaar februari voor de 5e maal. Als alles goed gaat, en waarom zou dat niet, dan gaan we rustig door tot het niet meer kan. Er is daar zoveel te doen in een fraai land met zeer vaak vriendelijke mensen en laatik ook het eten niet vergeten.:wub: