Hoe vaak ben jij in Thailand geweest? Ben je een echte Thailandfanaat of vind je na één keer genoeg geweest?
Vink aan hoe vaak jij in Thailand bent geweest en geef bij de berichten eventueel aan om welke reden dat was. Denk aan vakantie, werk, familie bezoek, etc.
Hm al twee …bij ons in april de 17 tiende keer voila
In 1993 voor het eerst. Het jaar daarna meteen weer. Werd toen ziek en mocht niet meer reizen. 3 jaar geleden in ov
erleg met de internist toch weer 4 weken met de rugzak rondgetrokken en we hebben de smaak weer te pakken, over 4 maanden zitten we er weer!
Alweer bijna 5 jaar woon ik in dit prachtige land ![]()
Een keer of 6-7 …
Tussen 70 en 80 keer,ben eerlijk gezegd mijne tel kwijtgeraakt ! ![]()
Voordat ik medio 2008 in Thailand kwam wonen, verbleef ik plus minus vijftien keer in dit land. De meestal duurden dit soort verblijven (vakanties) meerdere maanden.
Beginner ![]()
Maar serieus, 5 jaar alweer? Tijd vliegt.
Haha, ja, ben idd nog steeds een broekie hier. Maar begin juli alweer 5 jaar en die jaren zijn echt voorbij gevlogen. Lijkt nog maar zo kort geleden dat ik met m’n koffers op Schiphol stond…
4 keer, 5e keer zit in de planning, en daar zal het niet bij blijven
2009, 2011, 2014 en afgelopen april/mei geweest, plan is om volgend jaar weer te gaan!
Inmiddels acht keer sinds januari 2014. Vanaf 11 juli ga ik er definitief(?)wonen nu ik werk heb gevonden op een school.
Off-topic postings verwijderd,gelieve u aan het onderwerp **Hoe vaak ben jij al in Thailand geweest? ** te houden aub !
Heb je vragen over geldzaken etc… dan kan je best een nieuwe topic openen in het Thailand reiscafe !
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam Forum Admin.
Dank je George.
Ik woon inmiddels in het broeierige zuiden van Thailand. Pas vijf dagen, maar ik begin me al steeds meer te settelen. Ben benieuwd of ik nog eens heimwee naar Nederland ga krijgen.
Beetje snel verwijderd vindt ik iemand maakte een opmerking om te kunnen blijven met een in komen van 100.000 bath en daar is op gereageerd
groetjes fransjes:chin:
Sorry Fransjes,maar heb een gerapporteerde bericht gekregen in de helpdesk dat er off- topic berichten werden geplaatst in dit onderwerp.
Daar moet ik spijtig genoeg een gevolg aan geven.(verwijderen)
Met vriendelijke groet,
Georges.
Hallo http://www.wereldwijzer.nl/images/smilies/chin.gif ik ben nieuw op dit forum en zal gaan proberen om zoveel mogenlijk vragen te beantwoorden. Ik ben 18 keer in Thailand geweest en woon hier nu in Udon Thani voor iets meer dan 5 jaar.
Ik zal ook proberen vragen te beantwoorden. Ik woon nog niet zo lang in Thailand als Dirk (wat heet: pas drie weken) maar ben in mijn acht voorgaande vakanties wel in bijna heel Thailand geweest en heb de Thaise cultuur redelijk leren kennen.
Mijn vrouw en ik gaan in januari voor de 13e keer naar Bangkok. Wij gaan daar op familiebezoek.
Groet Cor en Wilna>>>:zon02::wereld:
2x geweest. 3e trip staat op de planning. Eigenlijk januari 2017. Maar door allerlei akelige omstandigheden (ziekte en overlijden) stellen we het een jaartje uit. Ontzettend balen maar is even niet anders. We houden t tegoed, zo denk ik dan maar om t leed te verzachten…
Na een jaartje niet, zijn er voor 2017 gelukkig wel weer plannen…