Eens kijken hoe vaak men hier richting Thailand vertrekt! Meerdere keren per jaar of eens in de zoveel jaar? En waarom zo vaak of zo weinig?
Stem hierboven! Licht je stem eventueel hieronder toe.
Groetjes, Anouk
Eens kijken hoe vaak men hier richting Thailand vertrekt! Meerdere keren per jaar of eens in de zoveel jaar? En waarom zo vaak of zo weinig?
Stem hierboven! Licht je stem eventueel hieronder toe.
Groetjes, Anouk
1 of 2 keer per jaar, en als ik naar andere aziatische landen ga probeer ik nog vaak via Thailand te gaan, even een kennisje in Chiang mai bezoeken of gewoon even in mijn altijd favoriete land zijn.
ik heb eerder heimwee naar Thailand dan naar Nederland
Ga eens in de 2 jaar, Thailand blijft altijd leuk, er zijn echter nog meer landen.
Heb inmiddels een knus huisje maar woon er niet permanent maar ga er om de drie a vier maanden heen.
Het land is:
Mooi
goedkoop
vriendelijk volk en heerlijk eten
lekker weer
1 keer per jaar. Nu voor het eerst 4 weken aan één stuk. Liever zou ik 2 x 3 weken gaan. Helaas niet genoeg Baht in de knip.
1 keer per jaar maar dan wel minimaal 6 weken
2 maal per jaar een maand en volgend jaar 3maal ,en na het in gaan van de vut???4maanden aan een of langer.
ik ga een jaar 1 keer en het andere jaar 2 keer dit heeft uiteraard met de kosten te maken want ik ben werkzaam in de bouw en kan dus alleen in de duurdere tijden er naar toe en dan zijn de tickets duurder, als de planning doorgaat dan over een jaar of 5 tot 10 nog maar 1x maar dan om er te gaan wonen met mijn vriendin (die nu bij mij in nederland woont)
wij gaan 1 keer per jaar , 4 weken ,familie bezoeken en genieten van alles wat we daar zien en beleven , een land om van te houden en voor mij is elke keer als ik daar land of ik thuis kom .
De laatste jaren 1 keer per jaar,maar ik ga reeds zo’n 25 jaar waarbij soms zo’n 10 weken per jaar bij de familie.Later waarschijnlijk 5-6 maanden in de winterperiode.:vak02:
het liefst wil ik er continue wonen, maar dat gaat nog niet. mijn vriendin woont in bangkok en ga er minimaal 2x per jaar 3-4 weken heen. in de toekomst wil ik er trouwen, wonen en werken.
Minimaal 1x per jaar…maar als de portemonnee het toe laat 2x per jaar… Binnen een aantal jaar zijn we van plan definitief die kant op te gaan…
wij moeten nog gaan ,hebben geboekt voor dit jaar in december.
zal ons benieuwen
dit jaar voor het eerst 2 maal…hard werken in holland en 2 keer 4 weken chillen in thailand…
12 april is het weer feest !
jeroen
Voorheen 3 keer p/j, maar de laatste 3 jaar helaas maar 1 maal p/j ivm de leerplicht van onze kinderen en die hebben maar eenmaal p/j een lange vakantie want 4 weken is toch eigenlijk minimaal om in Thailand te blijven, dus is dit nog de enigste periode die voor ons overblijft plus dat de ticketprijs in die periode schandalig hoog is, daar gingen we voorheen minimaal 3 maal voor, en zijn we zeker van plan om ons daar te vestigen. Ik ben in ieder geval niet van plan mijn oude dag te slijten in een bejaardentehuis,maar eerder in de hangmat tussen 2 mango bomen.
JA ikheb een huis in Thailand maar ga nu ongeveer 3 keer per jaar terug naar Nederland
1 keer per jaar. We gaan nu voor de 5e keer. Vertrek voor 4 weken op 1 februari a.s. Februari is wat ons betreft de fijnste maand om Thailand te bezoeken. Heerlijke temperatuur, even het weer in ons kikkerlandje ontvluchten. Heerlijk! Dat is nu weer mogelijk nu de kinderen op eigen benen staan en we niet meer gebonden zijn aan schoolvakanties e.d. Na de eerste keer waren we meteen helemaal verknocht aan Thailand. De sfeer, de mensen, geweldig en veel mogelijkheden op cultureel gebied, prachtige natuur en heerlijke, ook rustige stranden. :drugged: Een langer verblijf in de toekomst sluiten we niet uit.
Wij vertrekken ook 1 februari a.s. voor 4 weken naar Thailand. Het is voor ons de eerste keer. Ook wij zijn niet meer gebonden aan de schoolvakanties. Het is erg leuk om alle enthousiaste reacties te lezen en ik ben benieuwd of wij het ook zo gaan ervaren!
Henjo, ik kan me haast niet anders voorstellen dan dat ook jullie Thailand als erg gastvrij en zeer de moeite waard gaan ervaren. Natuurlijk heb ik geen idee wat jullie plannen zijn maar je kunt alle kanten op met je vakantie in Thailand: natuur, cultuur, luieren aan het strand, noem maar op. Ik wens jullie een hele fijne vakantie. Ik zou het leuk vinden als je me achteraf even wat laat horen. Wil je nog reageren dan vraag me via een reactie die je op je mail krijgt maar even om mijn gegevens. Mijn naam is overigens Annie. Dat Imyself (oftewel dat ïkke") moet ik maar eens aanpassen. Nogmaals een hele fijne tijd in Thailand toegewenst.
Groetjes