Thailand is een populaire reisbestemming. Er zijn veel reizigers die Thailand doorkruisen tijdens hun wereldreis en slechts een korte tijd in Thailand verblijven, veel andere reizigers blijven langer in Thailand.
Tijdens jouw volgende (of huidige) reis naar Thailand, hoe lang blijf je dan? Stem hierboven in de peiling en licht eventueel je antwoord hieronder toe!
Mijn baas geeft mij de gelegenheid in het voor- of naseizoen 4 weken achter elkaar op vakantie te gaan. Daar maak ik dankbaar gebruik van. In die 4 weken doen wij heel wat. Ik zou wel langer kunnen gaan maar dan vliegen mijn vakantieuren snel weg en moet ik een visum aanvragen voor zover ik weet.
groeten,
Ton:drugged:
Twee a drie maand dat is voor later als we nog pensioen krijgen !
Momenteel drietal weekend in juli dan is het kalm in de zaak ( iedereen is op vakantie). Nadien een dikke week familiebezoek in Andalusia , ook leuk maar niet hetzelfde maar daar heb je dan siesta en fiesta tot een kot in de nacht !
Later maken we er een mooie mixed van de twee!
Groetjes.
Ik ben niet met pensioen ik bouw het niet eens op dit omdat ik al 2 en een half jaar op wereldreis ben zoals je kunt lezen op mijn weblog. Wij gaan terug voor de laatste keer en daarna hopen wij een verblijfsvergunning voor Australie rond te hebben om daar een aantal jaren te gaan wonen.
ik ben met mijn werk voor 90% afhankelijk van de bouw sector en ga dus meestal tijdens de bouwvak 3 of 4 weken verder ga ik om het anderste jaar ook met de kerst vakantie maar dit jaar dus genieten van sneeuw en ijspret in nederland brrrrrr
Wij gaan( vliegen !) eind dit jaar voor drie maand naar Thailand heeft er iemand ondervinding met het bloedonderzoek in verband met bloedverdunners daar in het hospitaal b.v. ChiangMai of elders ?>>>
Ik kan maar 1 maand vrijkrijgen op t werk, anders zou ik met genoegen 2 tot 3 maanden gaan. Maar 1 maand is toch al goed voor mij. Na zes jaar onze eerste grote reis samen!!!
visumfeiten:
1.het normale toerist-visum is voor 60 days-langer blijven kan met korte verlenging, maar kost dan veel geld. dus dat zullen veel âânormale toeristenââ niet gauw doen.
2.veel mensen gebruiken BKK als springplank voor andere nabije landen-dus Thaild in een circle begin+eind-komt totaal niet aan bod in de enquete
3.ik heb over 22 jaar tenminste 80 entries-maar die varieren van 2 dagen tot 60-dus er is geen ââmeestalââ
kortom (nu heb ik ooit ook nog een degelijke opleiding in enquetes etc. gehad)-de rondvraag is te slecht opgezet om wat betrouwbaars te weten te komen. dat zal ook niet de bedoeling zijn-maar wat meer nadenken over welke andere categorieen zouden kunnen, dat zou iedereen moeten kunnen