Ik emigreer !!!!!

Geachte heer Dave,

Wij zullen uw aanbod in overweging nemen echter zijn wij bang dat u (per ongeluk) de komma van het salaris verkeerd hebt neergezet en Business class hebt verward met economy. Maar geen nood hier kijken wij niet meer naar en het is u vergeven. U zult ons tegenbod z.s.m ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Rik, Baco en Fransjes

:chin:75000 bath per jaar en economie clas zal er over na denken Dave wat zijn we toch snel jaloers ik heb eigenlijk ook niks te klagen huisje in Petchabun alleen ben ik er veel teweinig:THAILAND::cambodia:

Ik hoor het alweer…geen 2 Business Class tickets per jaar dus… Goed, met economy class zou ik evt akkoord kunnen gaan, indien ik wel 75000 (Rik, vijfenzeventigduizend Thaise Bahtjes) per maand krijg + condo in centrum van BKK :smiley:

Hebben we een deal ???

Denk dat Rik,niet toehapt Dave!
amaai je maakt nogal promotie eerst…bath naar 75000bath!!
Hoe staat het met de voorbereidingen Dave,zie je er al steek in?
wanneer is je laatste dag bij vliegtarieven.nl?
groetjes en zeker tot in Bkk!!
georges.

Dave,

wij hebben toch ook niet over geld gesproken wij doen het voor niets, dus dan kun jij dat toch ook doen.

Eigenlijk vind ik dat jij geen recht tot spreken hebt baco… Jij zit al jarenlang heerlijk op dat zonnige Thaise eiland en daarnaast maak je ons hier ook nog eens dagelijks lekker met al die foto’s van dat heerlijke Thaise eten wat je elke dag voorgeschoteld krijgt…

Maar goed, dan dus geen deal en vertrek ik begin jullie gewoon zelf richting BKK :wink:

Alles loopt volgens schema…dit weekend weer in huis bezig…behang v/d muren afhalen :slight_smile:
Mijn laatste werkdag bij Vliegtickets.nl is vrijdag 1 juli !!! Vandaag over 7 weekjes dus al…

het ga je goed

Gefeliciteerd Dave als we nog eens die kant opkomen ,dan schudden we je de hand.