Mensen die me kennen op het Thaiforum weten dat ik dikwijls een loopje neem qua:uitdrukkingen,woordspelling maw:een beetje speels,maar ernstig als er moet geantwoord worden op bepaalde vragen.Omdat ik momenteel niets kan verzinnen,betreffende peilingsvraag(Thailand)heb ik het volgende bedacht;wat gaat georgessiam meebrengen(cadeau)om te verloten onder de Thaiforum leden?vink één van de vijf mogelijkheden aan,dan een berichtje plaatsen en een nummer geven van 1 tot 150 dit laatste omdat bij eventuele meerdere winnaars het dichtbijzijnde nr de doorslag zal geven!De prijs wordt gratis verstuurd naar de winnaar !!Veel succes!!georgessiam.:chin:
ok!
Daarjuist stond er nog niets aan te vinken maar nu wel…
T-shirt nee dan heb je de verkeerde maat misschien mee.
Horloge dat zou nog kunnen maar toch geen rolex hé.
Reisboek …de meeste hebben het in het hoofd.
Kookboek nee toch , daarom gaan we naar Thailand om lekker te eten !
We gaan voor de dvd! &75
Prettige reis Gg
één van de 5 mogelijkheden aanvinken en hieronder een nr zetten van 1 tot 150(bevoorbeeld nr68) veel succes Frank!
Alleen voor Thailand forumleden??? :chin:
Ik wens je (nogmaals) een goede reis!
Stel dat ik meedoe en zou winnen dan kost het versturen meer dan het souvenir!!! Stuur me maar een kaartje!:dag:
Absoluut een kookboek! Mijn man is kok, maar Thais koken kan die niet;-) En het zou zo fijn wezen om in die weken hier in het koude kikkerlandje ook van die heerlijke exotisch gerechten te eten! Haha
Nr; 9 :vak02:
Een fijne vakantie toegewenst George!!!
Ik ga voor nummer 45, een Thais boeddah beeldje :king:.
:dag:>>>:vak01::zon02::vak02:
Ik gok op een dvd : klein pakje in de bagage van Georges en een leuk cadeautje voor de gelukkige. Ik zou hem direct gebruiken bij de fotovoorstelling van mn Thailandreis. En voor het nummer gok ik op 49.:slywink:
Goeie reis Georges:dag:
Als jij stemt Corberana op één van de 5 items en nog een nummertje wild geven is dat voor mij in orde!over de postkosten moet je niets mee inzitten!(gratis)
Bij deze: ik ga voor het reisboek, zo leer ik Thailand een beetje kennen indien ik de gelukkige winnaar ben! En wie weet misschien zetten we het gelijk op het lijstje van landen waar we heen willen.
Nummer 8 graag.
Gracias Georgessiam
Georges weer een leuk idee van je deze verloting ik heb een kookboek aangevinkt aangezien er genoeg thaise recepten zijn die ik nog niet kan bereiden, en omdat als ik dan win er meer mensen dan ik zelf wat aan kunnen hebben aangezien voor 1 man koken niet mijn ding is zijn er altijd mensen bij nodig om al het lekkers op te eten.
ik gok op nr. 101
alvast een hele fijne reis en denk aan ons alle als je weer aan een lekkere koude singha zit met je voeten in het verkoelende water van de mekong
groet dirk :chin:
Mijn koffers zijn al gemaakt Dirk,Nu morgen 15:15pm vertrek uit zaventem richting Cairo en ik kom aan bkk:12:00pm plaatselijke tijd!Hoe kunt je het raden Dirk,tjaaa,van de hitte,krijg je dorst!De dokters hebben gezegd met warme temperaturen moet je "veel drinken"ze zeggen wel niet wat ik moet drinken,dus het wordt een “Singhatje” ik zal zeker aan jou denken Dirk,als ik aan mijn glas/fles aan het drinken ben.Wat ben ik toch een slechte mens hé Dirk!! ha ha ha !!!groetjes:georgessiam.:dag:
Georges, je zou toch een Pad Thai Kai en een koude Singha voor me meenemen ?!?! Maar die kan ik helemaal niet kiezen !
Leuk verzonnen !!!
Ga voor t horloge en nummer 133 !
Nog 23 nachtjes slapen…en Thailand here we come !!!
Save water drink beer :unibrow:
Juist Jan,je neemt de woorden uit mijn mond!! ha ha ha !!In de wereld is er gebrek aan drinkbaar water,en zoals altijd geef ik het goede voorbeeld!:lol: Jongens,was nog vergeten te zeggen dat je kunt stemmen tot en met 28 februarie!op 1maart wordt de uitslag bekend gemaakt,nog veel succes aan de mensen die nog moeten stemmen!
Heb ik dat gezegd,Dave?tegen dat ik je Pad Thai Kai heb opgestuurd,tieren de maaien in het rond!(eten)wat ik me wel nog kan herrineren,dat jij nog idd een singhaatje tegoed hebt van mij!Ik zal er één meebrengen uit Thailand en je achteraf opsturen met de post!groetjes:georgessiam.:chin:
ff nog stemmen en een nummertje geven Dave!!misschien zit er nog een Pad Thai Kai tussen wie weet? ha ha ha !!:lol:
Geen ring, Georges???
Ton
George dat Dave een pad thai kai en een singha kiest kan je volgens mij vertalen naar een kookboek hihi
en Georges de dokter zegt dan wel dat je veel moet drinken met warm weer maar laat je nog wel wat singha’s en chang’s over voor ons degenen die nog naar thailand moeten als jij al weer terug bent haha
groet dirk:chin:
Kookboek, nummer 149