Wat breng ik mee(verloting)

Hahaha, hoeft niet hoor Georges ! Dat biertje komt wel een keer in Thailand…of misschien komt er ooit wel een Thailand-meeting in NL met een aantal vaste forumleden en doen we het biertje dan wel :slight_smile: !

Haha, leuk Georges!

Ik kies voor het horloge met nummer 15!

Goede reis, en een fijn verblijf gewenst!

Bedankt Thomas! hoop dat ik ditmaal geen problemen heb om op wwz te geraken in Thailand!want ik kan het niet missen,het is zoals een krant lezen,zo voel ik dat aan!! Aan de mensen die nog moeten stemmen,u kan uw stem nog uitbrengen tot en met 28 februarie!Op 1maart weten we wie met de prijs gaat lopen,veel succes!!!gegroet:georgessiam.:chin:

Goede vlucht vandaag Georges !!! En uiteraard weer veel plezier in Thailand !

Volgens mij zit er iemand op dit moment te genieten van een prachtig land, met warmer weer dan hier. Ow, wacht… ik zie hier dat je 15:15u hebt staan… nog een paar uurtjes… en dan voetjes van de vloer.

Ik ga voor een horloge, nummer 89

Nog veel plezier Georgessiam :dag:

lijkt mij een gezellig plan mischien van de zomer maar eens een bbq organiseren ofzo

Georges fijne >>> vanmiddag

groet dirk :chin:

Had het ook aan Andre voorgesteld om onze agendas is samen naast elkaar te leggen;Nu dat ik weet dat Dave een vat singha gaat geven,ha ha ha !!!groetjes;georgessiam.voor de mensen die nog moeiten stemmem,je heb nog tijd tot en met 28februarie!veel succes.gegroet;georgessiam.:dag:

Anders stuur je Andre ff een PB’tje…misschien heeft ie wel tijd voor een koude Singha :slight_smile:

Dat is een goed idee,spijtig maar wat laat,neem de avondvlucht naar cnx!daarna gaan w naar Nongkai,dan zakken we af naar het isan country(buriram,si saket,roi et)de laatste 2 dgen verblijf ik in bkk,dus dat zou eventueel moeten lukken om contact optenemem met Andre!Dave nog een prettig weekend!georgessiam.:dag:

Had het ook aan Andre voorgesteld om onze agendas is samen naast elkaar te leggen;Nu dat ik weet dat Dave een vat singha gaat geven,ha ha ha !!!groetjes;georgessiam.voor de mensen die nog moeiten stemmem,je heb nog tijd tot en met 28februarie!veel succes.gegroet;georgessiam.:dag:

Georges, hoe was je vlucht?
ik bedoelde eigenlijk een bbq hier in nederland daar waar de meeste forum bezoekers toch nog steeds in dit koude kikkerlandje of in belgie wonen lijkt mij dit het handigste om een dag te vinden dat de meeste kunnen

groet dirk :chin:

Moeten we tzt eens kijken wat een goede lokatie zou zijn…

Ik denk dat Brabant het meest centraal ligt, maar misschien is het verstandig om even een nieuw topic te maken over wie,wat,waar voor een eventuele meeting!

Hmmm…het allergrootste gedeelte van de vaste leden komen voor zover ik weet allemaal uit NL, dus denk dat ergens bij Utrecht het meest handig is (al zou voor jou Brabant natuurlijk ideaal zijn Thomas).
Maar we raken idd een beetje off-topic zo…

Hey Gg,

Brabant Belgium zou ons wel afgaan hééé!
Grapje …:lol:
>>>nog 5 maand:dag:

jongens ik heb het itemgekocht ondertussen;het is een prachtig…!!voor de gene die nog moet stemmenen een nrtje moeten geven;je hebttijd tot en met 28februarie!!veel succes .gegroet georgessiam uit Chiangmai!

ff off topic;mijn vluchthad 40minutenvertraging1 2X hetzelfde eten gekregen!de vlucht was op zijn eigen wel goed(mannelijke crew)maar het eten was gene#VETTE#niet veel soeps!gegroet;georgessiam.

Het singhaatje (item ) :smile: hahaha

Leuk idee

George neemt mee:

• een lekker gevoel van al weer een leuke tijd
  • een klote gevoel dat het er weer op zit

maar zeker het reisboek, want hij wilt vast zijn kennis delen met anderen.

nr 78
Paul

goed te horen dat je goed bent aangekomen, georgessiam.
met wie heb je gevlogen?
geniet lekker verder,in het warme oosten,:zon02: terwijl hier de thermometer weer verder onder nul zakt.
groetjes

Met wie weet ik niet.
Maar wel met Egypt…

Goedkoop maar …