hmmm,zou de prijs naar Nederland of Belgie gaan? Het is moeilijk te zeggen op dit ogenblik!Aan de gene die nog moeten stemmen en een nrtje geven van 1 tot 150,nog veel succes!gegroet;georgessiam uit het warme Chiangmai met eeen lekker #waterje in de hand#!
Of misschien naar Zuid Spanje?? :lol:
Is het Thaise bier beter dan een Brugges Zot?? Kan me het bijna niet voorstellen…
Shit;ik ben mijn goede vriendin Corberana nog vergeten,misschien gaat zij met de prijzen lopen,wie weet?Spanje boven,Wie weet het?Geef mij eerlijk gezegd maar een goede kouwe Singha!greetings uit cnx,met terug een volle glas water!ha ha ha !!!georgessiam.:dag:
FYI:
Corberana heeft weinig vrouwelijks…:chin:
Ter verduidelijking, Corberana is de naam van ons huis (zie foto profielpagina)
mijn excuses mooi huis!!! vind het toch iets hebben deze naam.gegroet en we leren weer bij,:wub:(van je fouten kan men leren)g.s
:biggrin: Excuseren is overbodig! Moest er wel om lachen.
Niet te veel “water” drinken, hè!!
Voor mij
Thailand = singha
Spanje = san miguel
Dat het maar rap juli is want dan >>> ik naar beide
oléééééé
Thailand = ik vetrouw op jullie smaak dus Shingha
Spanje = vertrouw op mijn smaak dus CRUZCAMPO
NL= Brand
Ik ga ook voor het kookboek met nummer 55.
mooi Frank,het staat genoteerd!!voor de mensen die nog willen stemmen je hebt nog tijd tot en met 28 februarie!op 1 maart wordt de winnaar bekend gemaakt,nog veel succes.gegroet;georgessiam.:dag:
Aangezien de lage landen wel wat spice kunnen gebruiken…
Kookboek! (kwestie van den afkick wat te verzachten als we terug zijn:frown:)
nr 8, ASTUBLIEFT!!!
grts Jellebowski
staat genoteerd,veel geluk nog met je keuze!gegroet;georgessiam.:chin:
Nummer 8 dubbel??
Weet je wat erg is Corberana,dat ik momenteel tijdens op het wwz aan het surfen ben,gestoken wordt door ontelbare muggen!echt niet te doen.groetjes;georgessingha.
ben kwaad op die nare muggen!ik ga dringend stoppen! tot morgen iedereen!
Georgessiam, laat het nummer 8 maar aan Jellebowski en geef mij maar 88, dan is dat ook opgelost.:chin:
leuk bedacht ik wens je een goede reis
en geniet van alles sawadee ka
Ok Corberana,je nummer is 88 heb het al ondertussen in mijn berucht zwart boekje genoteerd!Voor de mensen die nog eventueel willen stemmen,28februarie is de laatste dag,nog veel succes!ps;ben ik blij dat ik van die nare muggen vanaf ben,gisteren was het helemaal niet tedoen om op het net te surfen!dit ff off topic gezegd.gegroet;georgessiam.:chin:
Graag een fijn t shirt, nr 3
Heel veel plezier op je reis!
Ok Inge,we zullen het noteren,wie weet win jij de prijs?Voor de mensen die nog willen stemmen,je hebt nog tijd tot en met 28 februarie!De winnaar wordt bekend gemaakt op 1 maart! groetjes van een grieperige georgessiam uit cnx.:chin:
Dan moet je ff aan mijn mix met limoen, semsong, sprite en redbull ben je er zo vanaf, niet vergeten he.
GRT, Jan