Wat breng ik mee(verloting)

zal het doen als mijn medicatie is afgelopen Jan!!(moet 2 verschillende medicaties nemen)spijtiggenoeg kan ik ook geen bier drinken.groetjes;georgessiam.:dag:

@ Georges wat lees ik nu grieperig… dat is niet zo mooi maar gelukkig ben je op een goede plaats om te beteren
beterschap vanuit een koud holland

groet dirk :chin:

Moet jij es raden wat ik vandaag in een restaurant (the Wok) heb gedronken…een hele echte Singha.
Erg lekker maar Cruzcampo vind ik lekkerder.

Ow sorry, k had niet gezien dat 8 al gekozen was… Enfin, Nu opgelost :slight_smile: grts Jellebowski

Eventjes nog vermelden,dat je nog tot 28februarie de tijd hebt om eventueel nog te stemmen.Op 1 maart wordt de gelukkige winnaar bekend gemaakt van deze(in mijn ogen)prachtige cadeau.Ook ff nog vermelden dat ik in het begin iemand mijn verloting+nr heb toevertrouwd,dit om geen enkele mens die aan de verloting heeft deelgenomen,te bevoor of te benadelen.nog veel succes voor de mensen die nog willen stemmen.gegroet;georgessiam.

Gg,

Jouw terugkeer is niet lang weer , spijtig, maar voor één onder ons is het een happy number !!!
Hou een oogje open kwa rood en geel in BKK!
Vele zitten met vragen ,dus jij bent onze verslaggever!
Geniet nog van de resterende dagen !!!
Frank

Ja ,Frank het begin te korten voor mij:ik baal als een stekker!terug de koude temperaturen,terug gaan werken,de dagdagelijkse sleur!!Ik vind dat de tijd hier in Th rap vooruit ga,dat gevoel heb ik.Over de verloting,tjaaa!er wacht de winnaar op 1maart een mooie geschenk toe:zal het al maar zeggen het is een …!!!groetjes van een droevige Georgessiam(have to go back on 27feb):tear:

kop op Georgessiam,we kennen da stomme gevoel…ik heb ook altijd spijt als daar alweer een dag om is…maak er nog 3 leuke dagen van

We zullen proberen,maar het zal moeilijk zijn!In iedergeval bedankt voor je schouderklopje Asiaman!gegroet:georgessiam Hua Hin Th.:chin:

Info:over verloting geschenk wat georgessiam ga meebrengen!! Riekske en Carton +pwm nog een berichtje met een nummer van 1 tot 150 geven(dringend) Aan Zusje81 u heeft aangevinkt een kookboek en in je berichtje spreekt je van een horloge met nr89! wat er is aangevinkt;blijft zo,dus is het voor jou een kookboek met als nr 89!! voor de mensen hierboven u hebt nog tijd tot 23:59pm vandaag om een number te zetten!!! nog veel succes.georgessiam.

Hey! Weer heelhuids op Belgische bodem? Dus je trein gehaald?!

Ze hebben me daarstraks komen halen met den “tuut tuut”(auto)ben er nog niet goed van,zit met zware hoofdpijn!veel turbelentie gehad.dit ff off topic gezegd!Laatste oproep voor gebruikersnaam:maddeleen,pwm en riekske"dringend een nr plaatsen"!!gegroet:georgessiam.:chin:

Aangezien Carton vergeten is om een nummer aantegeven in zijn reactie is er door Georges aan mij verzocht om dit voor Ton te doen.

Ik dacht dat Ton vandaag is aangekomen in Thailand dus kies ik voor hem nr. 28.

Leuk dat je mij in de gelegenheid steld Georges :chin:.

Bedankt,Jan!! zo dit probleem is ook weeral opgelost!!gegroet:georgessiam.ff off topic!! wat is het hier toch zo slecht weer,heb al terug goesting om mijn valiezen te pakken!Jezus,wat een pokkeweer!

ja Georges het in altijd al afzien als je terug komt uit thailand maar dit weer maakt het zeker niet gemakkelijker
maar toch welkom terug