Uitslag:verloting(thaiforum)

Georgessiam heeft een schitterende kookboek meegebracht uit Thailand !!Er waren meer mensen die het kookboek hebben aangevinkt,maar zoals ik het van tervoren al heb gezegd is het nummer dat je moest geven heel belangrijk om de prijs in de wacht te slepen!Het geheime nr was 120dirkpie was het er dichts bij met zijn nr:101 gefeliciteerd dirk!!! kan je in een pmtje je adresgegevens doorsturen,dit om je schitterende kookboek toe te sturen.Voor de andere mensen,spijtig volgende keer meer geluk!georgessiam.:chin:

Nou Dirk mocht er ooit een WW Thaiforum meeting komen dan kun jij je kook kunsten gaan vertonen, maak voor mij maar Panaeng Kai en als vooraf Tod man Pla met zoete saus. :chin:

Dirk gefeliciteerd.

we komen allemaal een keertje bij je eten, dirk!

iedereen bedankt voor de felicitaties en Georges jij bedankt voor de prijs en voor de gehele verloting ik vond het een heel leuk idee en nu ook nog eens met een hele mooie afloop :biggrin:
wel mensen zal ik dan eerst maar eens een tijdje gaan oefenen voor ik jullie aan mijn kook kunsten bloot stel :lol:
Georges mijn gegevens komen er aan

Voor de ongelukkigen vindt ik het een beetje sneu,die ook het kookboek hebben aangevinkt,maar ietjes mis waren met hun nummertje!volgende keer beter.Beste mensen ik had in het begin onze lieve YvonneZ mijn gegevens over de verloting toevertrouwd!Met als doel om niemand te bevoor/benadelen.eerlijk=eerlijk is mijn motto!!Tot de volgende verlotingsprijs,georgessiam.

nee hoor, george. k vond het juist een heel leuk idee van je.
volgende keer beter. :slight_smile:

veilig thuis gekomen?
nu weer wennen aan de vaart waarmee het leven hier gaat.

ff off topic,ben vannacht om 2uur gaan slapen en om 6uur ben ik opgestaan!om te gaan werken(centjes verdienen hé,Zusje81)ha ha ha !!groetjes:georgessiam.>>>En ik vertrek terug???als de vliegtickets wat zakken.

Proficiat Dirk! Doe mij maar khanom Jeep:hihi:. Geniet er van, de Thaise keuken is even leuk om klaar te maken als om te eten!

Georgesiam, welkom terug! blijven dromen hé… Voor je t weet, zit je alweer terug:nod:

Grts

Jelle