Reisforum 2009

Zijn we dan toch als eerste geëindigd of lees ik het nou fout?

Ton

Nee hoor je leest het goed Thailand No. 1 :zon02:

Hallo,

Super zeg dat het thailandforum nummer 1 is geworden op meerdere gebieden super.

iedereen gefeliciteerd met de meerdere overwinningen van het thailand forum en van enkele zeer actieve leden hier
een mooie overwinning voor ons alle

groet dirk

Beste vrienden,ik ben een beetje verlegen om te zeggen dat ik door jullie, 2prijzen in de wacht hebt gesleept.Ik snap nog altijd niet dat ze mijn naam hebben getrokken uit de winaars!nadien kreeg ik nog te horen van mijn moeder dat ik ook heb gescoord met de verassende vraag,wat mij nog eens een jaar vip-account opleverd!Ik ga vragen aan wwz om mijn 2de prijs weg te geven aan een thaiforum lid(eerlijk is eerlijk)Ik ben echt blij dat we praktish met alle prijzen zijn gaan lopen,echt schitterend!!Volgende jaar gaan we het nog beter doen,daar ben ik van overtuigd,lieve mensen.Ik wil tenlaatste ,de mensen bedanken die op mij hebben gekozen. Ivonne Smits(moeder georges)

1 like

Heerlijk die Belgische openhartigheid, Top George. :thumbsup:

Bedankt voor je complimentje Jan! Ben ondertussen al een goed uur thuis in het ‘warme Belgie’ wat is het hier bibberen zeg!Zal blij zijn dat ik op 4februarie mijn koffers terug inpakt!Mag ik je nog bij deze, een happy new year en een gezonde 2010 toewensen!bye the way:gefeliciteerd met je overwinning(beste reistip)was het nog bijna vergeten te zeggen Jan!georgessiam.

Beste Dirk mag ik je langs deze weg een gezond en vruchtbaar 2010 toewensen!georgessiam.

Georges bedankt en ook jij al het goede voor het nieuwe jaar

groet dirk :chin:

Beste Ton,beste wensen voor 2010 mag dit jaar voor uw een vruchtbaar en een gezond jaar zijn,met als toetje een mooi en aangenaam verblijf in Thailand!!groeten:georgessiam.:chin::chin::chin::chin::dag:

Sawadeekrap khun George Sawadee pi mai chockdee mak mak.

Ook jij gefeliciteerd met het winnen van de 2 topic’s, vind het fijn voor je maar het fijnste vind ik natuurlijk dat het Thailand forum als eerste is geeindigt.

Ondanks dat wens ik een ieder een fijne tijd in het land waar men het lieftst vertoefd tijdens de vakantie’s.

:wereld: