Maar zijn droom is de verkiezingen te winnen daarom deze oproep stem op de "community verkiezingen van 2010 " en natuurlijk voor LOS !!!
:chin::chin::chin:
Stem en steun hem via deze topic , please !!!:chin::chin::chin:
I have a dream …
Voila, stemmekes uitgebracht, nu rest er niets dan afwachten.:chin:
Veel beterschap, Georges.
Grts,
Jelle
Bedankt Frank dat je aan me denkt,maar de “Beste landenforum” heeft stemmen nodig,alsook de andere genomineerde van het Thailandforum!!
We liggen 20 stemmen achter op den Turken dus hoe zit het ermee waar zijn onze aanhangers of zitten we in de dip na onze terugkomst en dat we niet kunnen wennen aan het klimaat hier.
Tja vrienden, ik heb mijn plicht gedaan en mn stem uitgebracht. En ik heb gestemd voor die of datgene die het naar mijn inziens het meeste verdienen. Het is de eerste maal dat ik hier die verkiezingen meemaak (behalve die dan voor de beste reisfoto) en wat me opvalt en dik tegenvalt zijn die opmerkingen en aanvallen van de andere kandidaten, is dat nu echt nodig ??? Concurrentie mag en moet er zijn, maar dan op een gezonde manier. Ik zou zeggen promoot uw eigen zaak op de toegelaten manier en laat de anderen gerust. Voila, dat moest me even van het hart.
En nu maar duimen voor ons forum,** onze** hulpvaardigste persoon, enz. enz. want die verdienen het echt !
Heb ook even gestemd op het thailand forum.:zon02:
15 we komen korter, er zijn nog een paar bekende die moeten stemmen !
reeds gedaan…
nog maar 12:vak02:
13 …
ok we hebben tot 28 november maar het aantal stemmers van 2009 verontrust mij mmmm we doen verder we mogen Georges niet ontgoochelen !
Beste vrienden,
Ik moest van georges schrijven,indien hij eventueel winnaar wordt van de nominatie"behulpzame lid 2010"
Dan zal hij de prijs weigeren,(1 jaar vip account)en zal hij die schenken aan één van zijn vrienden op het Thailandforum.
Hij zal aan één van de andere moderators op jullie forum vragen om iemand uit te kiezen(dit om het eerlijk te laten verlopen)
Prijzen winnen vind georges niet belangrijk,maar als hij iemand anders kan gelukkig maken,dat maakt hem nog blijer.
Graag nog wat (veel)stemmen voor het beste landenforum 2010 aub!!!
Gr:Ivonne Smits.
Typisch Thais liever geven dan te krijgen en gelukkig zijn !!!
Mooi :chin:
Nog 10, kom op jongens.
Ben ik nou de enige die bij het lezen van de titel van dit topic in eerste instantie nogal schrok?
Nee hoor absoluut niet ik had ook zoiets van WAT, maar het is wel een eye catcher lol2
Sorry…lol2:dag:
Nog 10 waar zitten de vakantiegangers ?
Ja Jan 7 knap werk !!!
Please mannen en vrouwen doe it for Gg ( Georges ) !!!
Hier ontbreken bekende namen !!!:chin::chin::chin::chin:
Yes 6:cheer::cheer::cheer::cheer: please stem !!!
We lopen langzaam in en zoals het spreekwoord betaamt: hardlopers zijn doodlopers.
Breng u stem uit en het liefst op het Thailand forum :chin::chin::chin:
Gebruik de link hieronder