jongens vergeet niet te stemmen op de commumity verkiezingen!! ik zou het sneu vinden moesten we niet in de prijzen vallen!!met ons THAILAND FORUM!!!ik ben een slechte verliezer,alle stemmen op onze moderator(DAVE)gegroet georgessiam.
Waar vinden we dat George?
op wereldwijzer reiscafe vind je de commumity verkiezingen,Steven!!!het gaat over de beste reisverhalen,de beste forum,de beste reistip,etc…groetjes van een gehandicapte georgessiam in Thailand(ha ha ha )
op wereldwijzer reiscafe!! de commumity verkiezingen,ik zou willen dat we sterk uit de hoek komen.de eerst prijs is 2maanden Thailand!!(grapje jongens) dat laatste!!gegroet;GEORGESSIAM.
Eventjes 2 x gereageerd.
Aan me vrijwillige verplichting voldaan, Georges.
Ik zal zo ook ff stemmen op ons favoriete forum ! Alweer bijna 2010 en hopelijk reizen we ook komend jaar weer allemaal naar ons favoriete vakantieland !
Het Thailand-forum ben ik natuurlijk niet alleen, dit zijn wij allemaal, beheerders en (vaste) forumleden. Dankzij al jullie goede bijdragen hier is het Thailand-forum ook dit jaar weer verbeterd, veel nieuwe forumleden erbij die ook erg actief zijn met posten van berichten.
Helaas ben ik door drukte de laatste tijd minder op het forum te vinden…ook komende weken ben ik nog druk. Morgen weekendje naar Goteborg en vanmiddag nog een reisje gewonnen
Woensdag en donderdag dus nog ff op en neer naar Fins Lapland.
Mocht het Thailand-forum de community-verkiezingen winnen, dan is dat een compliment voor ons allemaal !
Jullie hebben me duidelijk niet begrepen:
het was de bedoeling van mijn vraag om hier een link te krijgen, zodat het stemmen zo makkelijk mogelijk wordt gemaakt.
Hierbij dus: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=81200
Ik vond al dat er zo veel reactie vanuit Thailand kwam. Dit verklaart een hoop. ![]()
(Dit is overigens pas de nominatieronde, nog niet de stemronde. ;))
Maak jullie borst maar nat :D.
Canada heeft geen schijn van kans!!!forget it,Jurjenb.en zoals Dave het al heeft vermeld het is de verdienste van iedereen op het Thailand forum moesten we in de prijzen vallen!!gegroet,georgessiam uit euch…warme Thailand.
Beste vrienden,om zeker te spelen ivb:de beste reistip op de community verkiezingen heeft Jan Aalstede nog een paar stemmen nodig,dus ik doe een beroep op jullie om Jan aan de zege te helpen! ff gaan naar de beste reistip, http://wereldwijzer.nl/forumdisplay.php?f=1023 bedankt bij voorbaat,georgessiam.Ook voor het beste wereldwijzer forum liggen we gelijk;dus daar ook even uw stem uitbrengen aub,het Thailandforum verdiend het om als eerste uit de bus te komen.