Belangrijke info mbt WW community verkiezingen

Deze post gaat over stemgedrag, politiek en lobby.:cheer:

Naar verwachting en volgens traditie gaat de strijd bij de WW community verkiezingen BESTE LANDENFORUM tussen de 2 fora met de grootste achterban: Thailand en Turkije.

Wat rest er dan voor de overige landen?
De stem van de “zwevende kiezer”.
Verdeel en heers is in dit geval alleen nuttig voor Thailand en Turkije en als we de traditie willen doorbreken zullen we dus de handen ineen moeten slaan en op 1 paard moeten wedden.
Ik roep dus iedereen op die NIET op of Thailand of Turkije gaat stemmen te stemmen op hetzelfde forum.
Dit is namelijk de enige manier om deze 2 landen van de troon te stoten en eens een andere, verrassende winnaar te krijgen!

Zo krijgen we nog een leuke, spannende strijd.
Op welk forum gaan we dan allemaal stemmen?
Ik stel voor om een onafhankelijk forum te nemen wat niet vaak in de kijker staat, waar niet echt veel wordt gepost en waar de forumbeheerder best een aanmoediging kan gebruiken om haar goede werk voort te zetten:

**Het Spanjeforum!
**
Ik ben mij ervan bewust dat dit mijn eigen landje is en dit lijkt dus een verkapte reclame voor het Spanjeforum (en dat is natuurlijk ook zolol2). Maar het idee is goed en ik hoop dat veel mensen mijn redenering de enige juiste vinden. Volgend jaar nemen we dan een ander land wat het gaat opnemen tegen de grote jongens en dat spreken we van te voren af!

Dus aan allen: stem op het Spanjeforum en laat Thailand en Turkije beven!!!
:chin:

te laat bericht voor mij: heb al gestemd voor het Landenforum en het was best een moeilijke keuze voor mij : Italië of Spanje. Mijn stem ging dit jaar naar Italië.

Don´t worry, ik kwam inderdaad een beetje laat op dit idee, maar hoop toch respons te krijgen van velen!

Uit baldadigheid had ik al gestemd op het land dat ik om dezelfde reden nomineerde: Vanuatu :slight_smile:

Volgend jaar gaan we met z´n allen op Vanuatu stemmen:cheer:

Count me in! :biggrin: