Georges is niet meer .......aktief......( voorlopig)

Waar zijn onze vaste badgasten toch gebleven ze gingen toch pas volgende maand op :vak01: natuurlijk effekes de zakken vullen voor ze heen gaan.

STEMMEN :cheer: STEMMEN :cheer: STEMMEN :cheer:

Er ontbreken nog enkele namen op de lijst!
We staan terug op 7 !!!
:mad:

6666666 yes thanks

Please in te name of GEORGES VOTE:cheer::cheer:lol2lol2

TOGETHER WE CAN :chin: VOTE :cheer: STEM :cheer: VOTE:cheer: STEM :cheer: lol2

http://www.wereldwijzer.nl/poll.php?do=showresults&pollid=815

We zitten met een achterstand van 8 dus stemmen please :chin:

Stemmen please we staan op min 12.:mad:

Het Thailand forum staat inmiddels op min 14 hoe kan dat nu met al onze deskundigheid.

Beste Thailand forum lezers en advies vragers vergeet u niet op ons te stemmen.

Nogmaals de gebruik de link en stem op het THAILAND FORUM :chin:.

20 stemmen achter op Turkije zouden ze een of ander foefje daar uithalen want dit riekt naar…

Het gaat daar te vlug …

Zitten natuurlijk allemaal one day account’s aan te maken bij de buren familie en vrienden en zo en stemmen maar lol2lol2lol2lol2 kan me er anders geen voorstelling bij maken…

hoe kun je dan je datum van begin instellen ?

Lid sinds …01-05-2009 bvb ?

Daar let men niet op tellen alleen stemmen, ik vermoed fraude lol2lol2lol2

turkije geeft kadootjes!

Roanna
Turkije fan!

Heeft bedankt: 24
Is bedankt: 21
Re: Turkish Tea Time
@Cynthia: Wat een feest he!!! Nog eerder ook.

@Beps: Ik had het gezien. Het heeft toch best wat geholpen he door hier en daar ff reklame voor ons forum te maken. We liggen op koers. Hopenlijk blijft het zo, want ik wil best wel een reisje winnen hoor!!!

Werkse voor zo. Morgen hubsie weer thuis?

Kijk uit wie je waarvan beschuldigd. Onder de stemmen op Turkije zit geen enkele account die pas deze maand is aangemaakt. Onder de stemmen op Thailand twee…

Zou jullie achterstand wellicht ook te maken kunnen hebben met de onafgebroken, en soms wel erg agressieve promotie. Nu had ik zelf mijn stem al aan Japan gegeven, maar ik kan me zo voorstellen dat sommige mensen alleen daarom al op de grootste concurrent stemmen. En misschien is het Turkije-forum ook wel gewoon leuker…

Dat zal dan weer persoonlijke voorkeur zijn,hé?lol2:wink:

Tsja, laten we wel zijn, puur objectief gezien is het Japan-forum uiteraard nog beter dan Thailand en Turkije bij elkaar! :ninja:

lol2lol2lol2:chin:

Harigatooooo!!!lol2

http://img594.imageshack.us/img594/7563/bbt021lg1.jpg