Georges is niet meer .......aktief......( voorlopig)

Is dat geen noord-Koreaanse uitspraak?lol2

Niet bekend met [ame=“- YouTube”]The Big Bang Theory[/ame]?

Kan dat hier op t werk niet bekijken, youtube is geblokkeerd… Zal het morgen eens checken, maar t zegt me niets…

Iets andere humor dan The Big Lebowski, maar minstens zo geniaal…

Tnx for the tip!

lol2lol2lol2lol2lol2lol2 ja je hebt helemaal gelijk dat zal het zijn lol2lol2lol2lol2lol2 geniaal :dag::dag::dag:

Gestemd :slight_smile: !

Bedankt voor het stemmen op georges!
Bij "eventuele eindzege"zal Georges de prijs WEIGEREN en schenken aan iemand van het Thailandforum!
Ivonne Smits.

Dat vind ik persoonlijk geen goed idee Georges ! Waarom zou je dat nu doen ? Diegenen die voor jou stemmen gunnen het JOU !!!

Klopt !:chin:

Dat kan goed zijn Fleurtje dat de mensen me dit gunnen,maar ik kan me niet veranderen zo is nu éénmaal mijn karakter!
Ik geef liever dan dat ik krijg,heb wel een ding spijt van"de reisfoto verkiezing 2009" daar heb ik echt een stommiteit gemaakt om me te laten anuleren.
Toen stond ik ruim aan kop,en had bij winst de New York reis bij een verloting aan iemand kunnen wegschenken.
Maar ik had mijn trots,toen er verschillende mensen zijn gaan reclameren bij wwz,heb ik de brui aan gegeven!
De prijs was voor mijn niet belangrijk,maar het weggeven aan iemand anders van het Thailandforum, dat was mijn doel verleden jaar!
Maar een mens leert van zijn fouten,bij de ene wat rapper dan bij de andere!
In iedergeval zal ik echt blij zijn dat we een paar weken verder zijn,want ik verveel me enorm!
groetjes georges!
Ivonne Smits(moeder georges)

Ik heb ook gestemd :chin:

1 like

Graag uw stem voor 28 november !!!
THANKS in the name of Georges !
Trouwens het is gratis lol2lol2lol2

Gewoon effen voor de Georges !!!
Graag jou stem please !:chin::cheer: thanks !!!

Helaas George e.a we gaan het niet redden dit jaar ondanks al onze inspanningen en lobby’s welke door sommige lieden zelfs als agressief werden aangemerkt ondanks de ludieke teksten opgevrolijkt met emoticons :cheer:lol2:cheer:lol2:cheer:lol2.

Turkije gefeliciteerd :cheer: want die 13 stemmers achterstand maken we niet meer goed :chin:

http://www.wereldwijzer.nl/poll.php?do=showresults&pollid=815

Persoonlijk vind ik deze verkiezingen verkeerd we strijden tegen elkander en we zouden beter hand in hand lopen !!
We zijn hier om elkander te helpen en niet om elkander te bestrijden !
Wij zijn een landenforum om ander te helpen !!!:chin:

Hopelijk kan Georges hiermee rusten :chin:

Frank

Mooi gezegt Frank.