Na vier dagen gesukkel om in te loggen op wwz is het mij eindelijk gelukt!!Beste vrienden ik ben heel blij dat ik mijn zegje weer kan doen op wwz,het eerste wat ik wil zeggen Happy new year aan alle wwz forumleden!!mag ik alle mensen bedanken die mee hebben gestemd om (ons thailandforum)als beste reisforum uit de bus is gekomen,dan spreek ik nog niet van de 5andere catogeriéén waar we ook op de eerste plaats staan!over mijn prijzen,ik sta er versteld van dat wwz mij heeft gekozen als winnaar,naderhand was ik ook nog in de prijzen gevallen met mijn insectenvraag,wat van het vele tegoed is,daarom wil ik mijn tweede prijs wegschenken aan iemand van het Thailandforum!! redactie wwz kun jij er voor zorgen dat er iemand mijn tweede prijs krijgt?Jan en Dave gefeliciteerd met je overwinning en ook alle thaiforum vrienden bedankt voor het stemmen!dit gaan we eind van het jaar 2010 terug doen en misschien kapen we nog meer prijzen weg ,wie weet?sawatdee khrap,georgessiam.:chin::chin::chin::chin::chin:
Gerelateerde topics
Topic | Antwoorden | Weergaven | Activiteit | |
---|---|---|---|---|
HULP :Leden,Expats & bezoekers | 10 | 870 | 2 december 2010 | |
Bericht: aan de Thaiforum bezoekers!! | 6 | 840 | 9 april 2010 | |
Thailand Gek | 3 | 367 | 3 juni 2016 | |
Mededeling!afwezig voor onbepaalde tijd! | 21 | 3523 | 15 november 2010 | |
Hallo reizigers | 1 | 443 | 27 september 2010 |