Wat breng ik mee uit Thailand?(verloting)
Beste vrienden binnenkort vertrek ik weeral naar Thailand,niets nieuws zou je zeggen.
Maar gewoonlijk als ik daar vertoef breng ik iets mee om te verloten ondere de leden hier op het forum.
Verleden keer heeft dirkpie een schitterende kookboek gewonnen,hij had de vraag en het nummer correct.
Nu wat moet je doen?
1/hierboven zijn 5 opties geplaats(één van die 5 artikelen breng ik mee om te verloten)kies één van de 5 opties + een nummer aan toevoegen.
U mag een nummer kiezen van 1 tot 150(dit bij gelijkheid van het antwoord geeft de dichtbijzijnde nummer de eindwinnaar)
De prijs wordt u kosteloos opgestuurd geen portkosten.
Einde van de verlotingprijs:30/10/2010
Op 31/10/2010 wordt de winnaar bekend gemaakt veel suc6 aan iedereen.
Georges.:chin:
Hahaha ik laat me ook graag verrassen hoor George! Nu weet ik alleen niet waar ik mijn nummer moet neerzetten?
kan ik ook meedoen zou wel omslachtig zijn als ik win eerst van thaila naar belgie en dan weer terug naar thailand
Ik denk dat als jij wint Baco,George het wel persoonlijk komt afgeven lol2
Mijn nummer is 8
77
(optie:verassingsprijs)
Ik wacht nog ff ![]()
Georges, de vorige keer heb ik inderdaad gewonnen en het is zeker een heel mooi kookboek daarom denk ik ook niet dat je dat deze keer mee zal brengen, natuurlijk doe ik ook nu weer mee en ik gok dus dat jij nu een verassingsprijs mee zal brengen ik ga dit maal voor nummer 134
of mischien wel een gratis ticket naar bangkok lol2lol2lol2
Ik kies voor het horloge: Thailand land of Lolex
en nummertje 55.
Ik denk nr 72 en vraag me niet waarom? Ik kreeg een ingeving. En eigenlijk ben ik helemaal niet zweverig.
En als ik aan Thailand denk dan denk ik aan snuiterijtjes. Van die kleine geluksdingetjes die kinderen hebben zitten maken of zo.
Ik hoop vooral niet dat het gefrituurde krekels zijn. Bewaar me zeg!
Natuurlijk kan jij meedoen Baco!!
Kies een optie uit zet je keus hieronder +nummer!
ff nog vermelden dat onze vrienden in Thailand ook kunnen meedoen aan de verlotingsprijs!!!
gegroet:georgessiam.
Ik ga voor nummer 9.
U heeft een "boek"als optie aangevinkt.
verrassingsprijs en het geluksgetal 13 george voor mij kan wel wat geluk gebruiken na mijn crash
Ach ja…die Georges toch! Maar ik zou gaan voor de verrassing en dan te samen met mijn lucky number, en dat is 9! Maar deze is al genoemd dus, 99! 2x 9, 2x kans;) Haha
p.s als ik win, kom je het dan persoonlijk afgeven? Krijg je een paar speklappen van me op je bord!lol2
Hallo,
Doe graag mee lijkt me leuk ik laat me verassen en ik kies voor nummer 32 dat ben ik net geworden dus klinkt wel goed.
Wat een grappig idee, Georges…Spannend!!!:cheer:
Ik kies nummer 101 en ga voor de verrassingsprijs.
Ga maar voor de verrassingprijs want George zit vol verrassingen, maar heb al eens gewonnen namelijk de CD van de koning.
Ga voor nr.46