Ik ga voor de verrassingsprijs en nr 99
Ik trek me terug uit de verloting…vind het een erg leuk initiatief, maar zie de verlotingsprijs graag naar iemand anders gaan…
Hoop stiekem wel dat de prijs naar iemand toe gaat die regelmatig op het Thailand-forum actief is. Als er iets gratis te krijgen of te winnen is, zie je dat er ook mensen gaan reageren die hier nooit op het Thailand-forum actief zijn…typisch Nederlands waarschijnlijk…
17
Van boeken heb je nooit genoeg ![]()
Wat een grappig idee! Omdat ik me ook graag laat verrassen ga ik voor de verrassingsprijs met nummer 86
George heb ook voor de verassingsprijs gekozen. Mijn nr wordt 84.
Verassing en dan 134 ![]()
Ik sluit me hier bij aan! En Georges, mocht je toevallig mijn nummer trekken en mijn keuze dan mag je Dave daarmee verblijden! Ik geef het dan door aan Dave! Want ik vind dit zeer sportief van hem!
Oh en Georges, geen aanval naar jou he! Maar dat weet je vast wel! Jij bent een fijne goede kerel!
(nu win ik vast;)lol2)
@ George
Misschien zou je er aan toe kunnen voegen dat een deelnemer minimaal 300 post’s moet hebben gedaan op WW om zo mee te kunnen doen aan je verloting.
Ik weet het Jan,ik zal deze fout niet meer maken in de toekomst.
Het kwaad is al geschied,ik kan het nu niet meer veranderen,vind het heel spijtig dat Dave zich terugtrekt.(maar ik begrijp hem volkomen)
Ik was vol met enthousiasme aan deze verlotingsprijs begonnen,maar nu heb ik een wrang gevoel daarover.
Lullig misschien, maar skippen die hele verloting! Om het simpele feit dat er misbruik van jou goede wil word gemaakt! Sneu voor degenen die geen misbruik maken, maar het is even niet anders. In December ga je toch ook weer? Dan een nieuwe verloting opzetten, met “regels”. En om te bewijzen dat ik dit niet zeg uit eigen belang, zal ik dan niet mee doen. Anders krijg je de “die heeft makkelijk lullen” gedachten.
Hoi Georges,
Je moet absoluuuuuuuuut geen wrang gevoel hebben. Ik vind het idee van de verloting heel erg leuk en je moet er dan ook mee doorgaan. Er valt jou helemaal niks te verwijten, integendeel, ik vind dit soort initiatieven van jouw kant altijd leuk verzonnen.
De reden dat ik me terugtrek heeft ook niks te maken met het feit dat er mensen reageren die vrijwel geen postings hebben of nooit op het Thailand-forum actief zijn, maar vind het gewoon leuker als de prijs naar iemand anders gaat dan naar mij.
Heb liever een keer een koud Singha’tje van je in Thailand ![]()
Zoja dan zou ik graag een bakje Nespresso Kazaar willen hebben George?
Volgens mijn zwart boekje,heb jij nog 2 koude Singha’tjes van mij tegoed,Dave!!
Zeg Dave kom je me niet uitwuifen in schiphol?(8ste oktober)dan kunnen we nog gezellig wat “ouwehoeren”(kletsen)
Ik zie dat het een vrijdag is…en ik heb geen vrije dagen meer over ![]()
Was het op een zaterdag of zondag geweest, dan had ik wel ff langs kunnen komen…
Als je daar nou ff 4 dagen wacht Georges, dan zwaai ik je wel uit! lol2
Vertrek jij 4 dagen later Esther ? Vlieg je ook niet met Turkish Airlines ? Misschien wacht Georges dan wel op je in de smokingroom op de luchthaven van Istanbul… ![]()
lol2 Of ik haal m op bij lost and found! lol2
Maar ja, ik vlieg ook met THY, de 12e. En smokingroom??? Is die open dan? Hoor daar zulke verschillende verhalen over!
Denk dat dat beter is…4 dagen achter elkaar in de smokingroom overleeft ie vast niet ![]()