Georges als gerookte paling! lol2
lol2lol2lol2
Och gossie, ik haal die 300 post dus never nooit niet.
Mag ik dan bedanken voor de eer? Dit wordt mij iets te flauw. Het was een heel leuk idee, desalniettemin.
:kus:
Ik wil toch even vermelden dat ik al een aantal jaren een stille meelezer ben, ik vind dat je niet perse aktief hoeft te zijn op een forum, sinds kort ben ik pas lid.
Goed om te horen John. Maar kom dan eens af en toe een kijkje nemen ‘aan den toog’:
Gewoon lekker slap ouwehoeren en niet alleen over Thailand.
Ok Dave, dat zal ik zeker doen.
(heeft een boek aangevinkt)
Hoi John,u heeft in de verlotingsprijs een boek aangevinkt,graag nog een nummer vermelden aub!!
u mag een nummer kiezen van 1 tot 150!
Wel zien dat je niet dezelfde nummer vermeld,dus ff kijken welke nummer er nog over blijft.
georges.
Hoi George, ik heb bij een eerder schrijven al nummertje 9 gekozen.
ok John,het is genoteerd!! nog veel suc6 en misschien win jij een schitterende prijs?
:chin:heel leuk George ik ga voor nummer 1 want dat is Thailand toch voor ons al hoewel ik steeds meer liefde ook voor Cambodja voel (Verrassingsprijs aangevinkt)
succes ![]()
![]()
We gaan toch niet vreemd he Fransjes lol2
Bij deze dan ook van harte uitgenodigd Aan Den Toog lekker gezellig kletsen onder het genot van een hapje en een drankje.
Kan je prima je post’s opkrikken.
:chin:Ik zal niet durfen maar Cambodja heeft ook wel iets wat mij boeit
Ook ff een gokje doen ! Mijn horloge heeft zopas de geest gegeven, dus de keuze ligt voor de hand, ik ga voor het uurwerk (alhoewel Georges daar zo’n ongelukkig mannetje bijgeplaatst heeft).
En nu nog een getal … laat ik maar 85 nemen.
Ik zal meer aan den toog moeten komen hangen wil ik mijn postings wat opkrikken, vrees ik. Staat de Singha koud, ik kom eraan …:cheer:
Mooi staat genoteerd Fleurtje!nog veel suc6 en misschien ben jij de winnaar?
Mooi Fransjes,u deelname staat genoteerd,misschien ben jij wel de gelukzak op 31/10/2010.![]()
Ja ik laat me ook graag verassen.
Ik neem nr. 3 :chin:
Ik ben dan ook niet een top poster hiero al lees ik wel regelmatig mee. Zou wel graag meedoen met dit leuke initatief.
Ik ga voor nr 69 volgens mij was dat nog vrij? En de verrassingsprijs lijkt me wel leuk.
Wat rest is om je vast een goede vakantie toe te wensen :dag:
Hoi Inazuma,
Kom ook eens een keer een kijkje nemen 'aan de toog’. In dit topic gaat het niet alleen maar over Thailand, maar gewoon over van alles en nog wat. Hoe drukker aan de toog, hoe gezelliger !
U antwoord is genoteerd,op 31/10/2010 wordt de winnaar bekend gemaakt nog veel suc6 toegewenst!
georges.:chin: