Einduitslag verlotingsprijs!!

Beste vrienden op het Thailandforum het is zover:we hebben een winnaar!!!
Georgessiam heeft meegebracht uit Thailand, een schitterende dames en heren horloge!!
Ze zijn zo mooi dat ik ze zelf wil houden,maar dat kan spijtig genoeg niet.:crybaby::crybaby:
De winnaar van de verlotingsprijs is de gebruikersnaam Fleurtje14(nr85)
Het geheim nummer was 100.
Sorry voor Frank Govers die ook het optie 1 heeft aangeduid maar zijn nummer was lager dan van Fleurtje14.
Fleurtje proficiat,u prijs wordt kortelings naar u toegezonden nadat ik u gegevens heb ontvangen(adres)via pb.
Voor de andere deelnemers die aan de verlotingsprijs hebben deelgenomen,bedankt om mee te spelen,en tot de volgende verlotingsprijs!!
groetjes:georgessiam.

proficiat met je prijs Fleurtje.En Georges,fijn da je zoiets doet…Op naar december

1 like

Hey Georges, wat een verrassing ! Ik lees hier net je berichtje want ik heb een zeer druk weekend.:cheer:
Ik laat je nog wel mijn gegevens geworden via pb.
En ik ben heeel benieuwd naar uw schitterende prijs.
Een welgemeende dankuwel Georges, je bent er eentje uit de duizend ! :thumbsup:
Groetjes
Fleurtje14

Rik…:crybaby::crybaby::crybaby::crybaby::crybaby::crybaby::crybaby: maar zegt uiteindelijk:

Gefeliciteerd Fleur!!

:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:

Gefeliciteerd Fleurtje en Georgessiam: super dat je zoiets doet! Eigenlijk verdien jij zelf een prijsje!

1 like

Dankjewel Rik.
Die Georges is toch een schatje nietwaar ? Kosten noch moeite spaart hij.
Nu ben ik toch echt wel benieuwd naar dat pakje, dus laat maar komen Georges lol2 lol2

Pech voor mij en van harte voor Fleurtje :cheer:

1 like

Gefeliciteerd Fleurtje ! Het is je van harte gegund :slight_smile: !

1 like

De enige prijs dat ik wil dutchgirl is,dat we met het Thailandforum alle prijzen in de wacht halen!
Dan zou ik echt heel gelukkig zijn!!:dag:

Jeuh Fleurtje wat leuk:cheer: Van harte met je prijs!

Dankjewel Esther, maar de postbode is nog altijd niet langs geweest :mad:, dus ik ben nog in blijde verwachting :confused:
Welkom terug in 't land, het zal niet meevallen de eerste dagen, maar je hebt een heel leuke vakantie gehad heb ik gelezen aan de toog. En je kan nu al terug beginnen aftellen naar volgend jaar lol2
Toen ik terug kwam van Los dit voorjaar, heb ik ook erg te lijden gehad van de jetlag, dagen heeft het geduurd voor ik terug normaal functioneerde, maar dat moet je ervoor over hebben zullen we maar denken.
Veel succes met de :was: