Aftellen geblazen!!

Nog 9 dagen en het is weer zover,eindelijk weer terug naar mijn dierbaar Thailand!De laatste dagen loop ik hier een beetje verloren bij,ik heb dat altijd al gehad"zo blij zijn als een kind dat nieuw speelgoed krijgt"op de dag dat ik vertrek naar het vliegveld,de drukte van de mensen rondom de incheckbalies,het opstijgen en het aankomen in Bangkok.Ik ga geen peiling maken vrienden,maar hoe ervaar jullie de laatste dagen van vertrek,ook druk aan het aftellen?graag jullie reacties en ervaringen!gegroet:georgessiam.

Ik ben jaloers op je vooruitzicht maar loop er dan zeker niet verloren bij. Dat heb ik alleen op de dag als ik weer Thailand ga verlaten.
Dan na terugkomst verblijf ik wekenlang op die Thaisewolk waar ik maar moeilijk vanaf kom.

Een fijne vakantie George, en als je een Singha of Chang drinkt denk dan even aan mij.

Chokdee :chin:

Dat heb ik ook Jan als ik terug naar huis moet gaan,dan ben ik de eerste dagen niet te genieten,vaak gaat dat gepaard met een lichte vorm van depressie,zo erg is het met mij gesteld!!In iedergeval bedankt voor je berichtje Jan,en het zal een Heineken worden en als maaltijd "masserman kai"Nu ik ben van plan om ginderachter het rustig aan te doen,geen stresstoestanden en bekijken dag op dag!echt bourgondisch leven op zen thais!!gegroet:georgessiam.

Het aftellen is voor ons ook zeker begonnen…
Begin maart vertrekken wij voor een maand of 14 en December is de laatste maand werken.
Januari een maandje Frankrijk, en februari de laatste dingen regelen!

Dan zal het aftellen nog dichterbij komen!

Veel plezier voor jullie!!

Groet!

aftellen is niet erg maaaaaar van di wolk afkomen , ik blijf maar zitten sinds juli !!!

Goede reis Gg.

Bedankt Frank!!ga je ook voor een maand in juli?groetjes:georgessiam.

Nee Gg ,

Drie weken maaaaar ,…

Ik moet plichtsbewust mijn schoonfamilie in Spanje nog een week bezoeken ! ( pas op dat is daar ook gezellig hoor paella ,sangria , cognac allé ( olé) het bourgondisch leven waar de meeste vlamingen van houden! ).
Maar later zouden we graag een maand of drie naar Thailand gaan en dan ook zoiets naar Spanje en voor de rest zien we wel " dromen hé "!

Doeiiiii

Hoezo aftellen? Nog 27 dagen, 9 uren en 28 minuten :chin:(jawel op 1e kerstdag) en ik vertrek van huis om de feestdagen bij mrs. falang door te brengen in LOS. Het “kerstdiner” nuttig ik -dankzij mijn mijlensaldo- in de businessclass van China Airlines pak’m beet ergens boven oost-europa op de vlucht AMS-BKK…>>>.

Iets anders Falang,na mijn terugreis moet ik geopereerd worden aan mijn enkel(midden januarie)Nu mijn vraag(omdat ik het niet weet)In februarie vertrek ik ook terug naar Thailand,mag ik met mijn voet in het gips ook plaats nemen in het vliegtuig?gegroet:georgessiam.

Hoi alle Th- reizigers en lovers,

Nogmaals, wat een geluk dat ik hier reeds 3,5 jaar woon en dan nog gelukkig tesamen. Het zou een RAMP zijn moest ik terug moeten, kan het mij zelfs niet voorstellen.

Georges, denk dat die gipsvoet geen probleem is, maar informeer toch even bij de maatschappij. Het zou een probleem kunnen zijn voor jou, omdat je je voet niet genoeg kan bewegen, een deurplaats of vlak voor de keukenafsluiting zou helpen. De service op luchthavens voor personen die moeilijk te been zijn is 1ste klaase en gratis (de vrouw van mijn broer had haar gewrichtsband gescheurd). Ze laten je nergens in de file staan, jij gaat voor, laat ze je verwennen.
MVG Frank

Vergeten,

Hier op vakantie komen (hoe veel keren ook) en hier wonen , zijn twee apparte dingen. hoe goed het hier ook moge zijn, je moet dan toch weer meer met de dagelijkse dingen bezig zijn.

Georgessiam vwb jouw gipsvoet kan ik weinig toevoegen aan het antwoord van ThFrank. Even melden bij de maatschappij…

:chin:27 dec ga ik ook dus nog 4 weekjes geduld heb er wel heel veel zin in :thailand::cambodia:

Dat is een feit dat juist is Frank!!had al vroeger 6maanden verbleven in Thailand,kon er goed aarden,natuurlijk op vakantie gaan en er pertinent verblijven zijn 2totaal andere dingen,mensen vergeten dat dikwijls.Maar toch ga ik die stap zetten binnen 5jaar,omdat ik er al 30jaar mee bezig ben(het is geen bevlieging)maar een wens om mijn oude dagen door te slijten in Thailand.gegroet en bedankt voor je berichtje!! georgessiam.:chin:

Bedankt,zal in contact treden met Egypt-air!!het is, ik heb geen anulatie verzekering genomen samen met mijn vliegticket!moest het negatief zijn,dan stel ik de operatie uit.gegroet:georgessiam.

Gipsvoet hoeft geen probleem te zijn, beste is idd om even te checken met de dokter en de maatschappij.
Alleen kan je een stoel bij een deur normaal gesproken wel vergeten. Stoelen bij deuren worden vrijgehouden voor passagiers in goede conditie en die goed ter been zijn, zodat zij in geval van calamiteiten kunnen assisteren.

Voor mij nog een maand of 4 wachten, dan een maandje naar Thailand, Laos en Maleisie. Vorige week wel een heerlijk weekendje Parijs gehad en binnenkort nog een weekendje Goteborg, dus het reizen gaat lekker door…

Jij bent toch een gelukzak hé Dave!! ha ha ha!!Ik geef je groot gelijk,je leeft maar één keer.gegroet:en bedankt voor je info(gips)was niet zeker.georgessiam.:dag:

Je hoort mij niet klagen :slight_smile:
Maar IK ga over 8 dagen helaas niet naar Thailand :(, dus over gelukszakken gesproken :slight_smile:

Nog 3 maanden en dan gaan we weer. De voorbereidingen voor de vakantie, georges, zijn leuk en ook wel spannend. Waar naar toe, wat te doen. Het uitpluizen in boeken e.d. waar je iets kan vinden waar je graag naar toe wilt. Leuk werk en bovendien vind ik op dit forum veel info. Gelukkig 99% positief.Dan valt die 1% die overal wat op hebben in het niet.Het gaat bij mij goed totdat ik de vliegtuigriem vast doe. Daarna is het gewoon afwachten tot we vertrekken en we aankomen. Omgedraaid ligt het ietsje anders. Vul dat zelf maar in. Maak er een fijne tijd van.

Ton:zon02:

Bedankt Ton!Nu zoals ik al heb gezegd in mijn vorige quote,ik laat alles op mij afkomen,geen drukke programma’s afwerken en leven van dag tot dag!Natuurlijk het terugkomen daar hebben ze nog geen medicijnen voor uitgevonden(heimwee-pillen)Zal er moeten me leven zeker?? ha ha ha !!bedankt voor je berichtje :gegroet:georgessiam.:chin: