Aaaahhh! Nog maar vijf nachtjes slapen!
ikke ook!!!g.s
Als jij daar in Thailand echt vakantie gaat houden en dus niet gaat posten op het forum dan zal het hier wel stil worden. Lid sinds 23-9-2009 en 690 berichten…dat is gemiddeld op de kop af 10 berichten per dag!
Ik wens jou een aangenaam en vooral rustgevend verblijf toe in LOS…:dag:
Zal zeker rustig worden als georgessiam op vakantie is
Gelukkig zijn er nog voldoende vaste forumleden over die het hier een beetje levendig kunnen houden…
En mocht het echt te stil worden zonder GS dan laten we hem in de toekomst gewoon niet meer op vakantie gaan
Dave, Je kunt hem nu al hier houden. Dat doet hij vast.
Ton
Neem ik zijn ticket wel :vak01:
Of ik Jan haha, als het nodig is betaal ik wel om de naam te veranderen .
Jongens,goed geprobeerd!!al moest ik in een rolstoel belanden ,dan nog vertrek ik zondag aanstaande naar Thailand!heb de rust en het goede weer nodig!Ik hoop alleen dat er niet teveel turbelencie is in de lucht!!Ga vanuit brussel met een avroliner naar zurich om aldaar over te stappen op een airbus richting Bangkok!Natuurlijk ga ik wwz heel erg missen,moest ik tijd hebben dan verzorg ik mijn postings vanuit Phuket en met een fris “pintje” in mijn hand!ha ha ha!!!gegroet:georgessiam.
george veel plezier op phuket laat ons je ervaringen maar lezen hier
groet dirk :chin:
Kijk niet achterom en geniettttttttt
En drink ne goeie singha en ook een mekhong wiskietje!!!
Ik zit hier met mijne wijsvinger in de plaaster, de voorhamer er effen op gezet , dom heeeeeee !!!
Neem het ervan !!! Olééééééééé
zal ik zeker doen Dirkpie!mijn mond voelt een beetje waterachtig aan,wat kan dat zijn Dirk? tijd voor een singhatje???of een masserman kai??zoals ik het al gezegd heb in mijn vorige quote:ik zal de mensen van het thaiforum missen!gegroet:georgessiam.
En ik wou je vragen Frank om mijne muur uit te breken!!ha ha ha !!!verzorg je goed frank,ik zal aan jou denken als ik ginderachter op het terras zit!gegroet:georgessiam.
Hoi Thomas,het zal voor een ander keer zijn,heb zelf dringend rust nodig,mijn batterijen terug opladen.Hoe is het op school,zijn de exsames achter de rug?hou de moed er in,je tijd komt nog wel om heel de wereld te zien vanuit de lucht!gegroet:georgessiam.
Dan zul je me moeten vastbinden Dave,ha ha ha!!In iedergeval,ik zal je goede raad opvolgen en een lekker singhatje drinken!Maar niet getreurd Dave,binnen 4maanden is het jou beurt om gezellig met je schoonfamilie leuke dingen tedoen!Wanneer ga je naar Zweden? dit ff on topic! gegroet:georgessiam.
Neenee Gg muren uitbreken is verleden tijd ik heb ooit twee weken in st- imelda gelegen ( Bonheiden ) voor een lumbale fusie( zes maand niet werken -als zefstandige!!!-) en sindsdien breek ik alleen nog harten hahahahahahah
Mijn vrouwke is gaan slapen en daarmee ben ik zo farce !
georges,
Zodra je in het vliegtuig stapt ga je wwz en dus ons direkt missen. Let maar op.
Ton
Das volgende weekend al…12-13 december weekendje Goteborg
Zal vast niet zo lekker warm zijn als in Thailand
brrrrrrrr…mag er niet aandenken om daar naar toe tegaan veel te koud en duur!Ikzelf ben (op zen belgs gezegd)"een koudschijter"heb de warmte nodig.Kan je vrouw goed tegen de kouwte,Dave?Ik hou mijn hart vast als mijn vriendin volgend jaar naar Belgie komt,zij kan uberhaupt niet tegen de koude temperaturen!! In iedergeval Dave,nog een mooi verblijf in Goteborg!!gegroet:georgessiam.:chin::chin::chin:>>>
Ik ook met Eva-air ditmaal.
Countdown:Nog 13 dagen werken… en dan :dag:
Ik ben goed aangekomeninthilandmaarik heb een slechtecomputer alle letters zijn verdwenen op het klavier .In iedergeval; groetjes uit thailand georgessiam.